| # | Association for Medical Education in Europe (AMEE) | 
|---|---|
| 1 | Youth National Health Assembly: An Innovative Learning Strategy for Building Future Leaders in Global Health Education ผู้แต่ง : Chanya Mittrakulkij, Noppanat Poovarodom, Taninee Sahakitrungruang หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 2 | Your Sky your mind: Evaluate the engagement and Data Quality in a Digital mindfulness and self-reflection tool. ผู้แต่ง : Panarin Srikumroon, Vithawat Surawattanasakul, Supanan Janeteerawong, Pichaya Pichaironarongsongkram, Preenapun Saokhieo, Winitra Nuallaong หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 3 | Vaginal Examinations: How Medical Students Navigate Patient Care, Professionalism, and Learning Phakdee ผู้แต่ง : Phakdee Kaewpangchan, Pornsuda Krittigamas, Pongsak Sopon, Suparat Kanjanavanit หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Nakornping Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 4 | Utilizing Kahoot to Enhance 2P Safety Knowledge Among Healthcare Personnel at Kalasin Hospital ผู้แต่ง : Nattapon satsue หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 5 | Utilizing Car Wash Sponges as a Cost-Effective Alternative to Medical Simulation Mannequins for Practicing Suturing Postpartum Perineal Wounds. ผู้แต่ง : Dangcheewan Tinnangwattana, Anchalee Chainual, Watcharin Suntornlimsiri, Pornsuda Krittigamas, Pongzak Sophon หน่วยงาน : Medical Educational Center สถาบัน : Nakornping Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 6 | Utility of the Global Rating Score in Identifying Students Requiring Detailed Feedback in a Formative OSCE for the Doctoring Course ผู้แต่ง : Prooksa Ananchuensook, Varalee Terbsiri, Nawasiri Siriprasert, Nasamon Wanlapakorn, Monthida Fangtham, Thanakorn Jirasevijinda หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 7 | Using Systems Thinking to Analyze Engagement Challenges in Student Organization: Identifying Leverage Points for Improvement ผู้แต่ง : Rawipas Thungsuk, Palita Prasopchoke, Wachiraporn Suraphakdee, Pasit Komonsuwan, Phanuwich Kaewkamjornchai, Peerasit Sitthirat หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 8 | Using Car-Washing Sponges to Engage Medical Students in Creating Uterine Simulators for Enhancing Performance and Enjoyment in Gynecologic Examination Training ผู้แต่ง : Anchalee Chainual, Dangcheewan Tinnangwattana, Watcharin Suntornlimsiri, Pornsuda Krittigamas, Pongsak Sophon หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Nakornping Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 9 | Unlocking the Potential of AI in Medical Education: Key Factors Driving Adoption Among Students. ผู้แต่ง : Kantapop Pengsart, Sunee Neesanun, Chaowaphon Ittiphanitphong หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 10 | Transforming Medical Education: Enhancing Patient Safety Through Inter-Professional Learning and Root Cause Analysis ผู้แต่ง : Yaowalak Khomnuan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 11 | Transforming Medical Competencies through Community-Based Interprofessional Education: Evidence from Resource-Limited Settings in Thailand ผู้แต่ง : Sutarin Rattananon, Satabongkot Tangtong, Peerapong Rotjanapiboon, Chote Pawasuttikul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phichit Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 12 | Transforming Learning into Action: Applying Academic Concepts to Empower Youth with BLS ผู้แต่ง : Sukumarn Soontorn, Sanyawit Puengprasert หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 13 | Transforming Community Hospitals into Effective Teaching Sites: The Role of Medical Education Training for Physicians ผู้แต่ง : Tipaporn Thongmak, Wasin Kampeera, Boonyarat Warachit, Araya Khaimook หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 14 | The State of Palliative Care Education: A Comprehensive Survey of all 37 Medical Education Centers in Thailand ผู้แต่ง : Wararat Thatayu, Win Techakehakij, Wasana Hongkan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 15 | The Role of Standardized Patients in Early Clinical Exposure: Preclinical Medical Students’ Perspectives ผู้แต่ง : Sani Baimai, Vorawan Vanicharoenchai, Cherdsak Iramaneerat หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 16 | The Revolution of Medical Mentorship: Blending of AI and Human wisdom ผู้แต่ง : Sutapat simcharoen, Sutarin rattananon หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phichit Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 17 | The predictive value of multiple mini-interview competencies in clinical reasoning assessment for anesthesia residency selection ผู้แต่ง : Kasana Raksamani, Sahatsa Mandee, Nuanprae Kitisin, Tachawan Jirativanont หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 18 | The Impact of Peer Feedback on Learning in a Simulation-Based Medicine Curriculum for Sixth-Year Medical Students ผู้แต่ง : Thidarat Luxsananun, Siraseth Hongladaromp, Kanokwan Laohasakprasit หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 19 | The Impact of AI-Assisted Content Summarization and Flipped Classroom on Medical Education Outcomes ผู้แต่ง : Kengkaj Unrit หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 20 | The effectiveness of training program in improving the prenatal diagnosis accuracy of placenta accreta spectrum (PAS) with ultrasound ผู้แต่ง : Nicha Vetvitayavatana, Pharuhas Chanprapaph หน่วยงาน : Department Obstetrics and Gynecology สถาบัน : Chulabhorn Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 21 | The Effectiveness of Radiation Safety Training for Medical Students ผู้แต่ง : Suntharee Moonrintah, Melissa Panmethis, Pornsuda Krittigamas, Pongsak หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Nakornping Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 22 | The correlation between sleep quality, daytime sleepiness, cognitive function, and mental health among pre-clinical medical students. ผู้แต่ง : Nualphan Waeosri, Techin Puttijitvised, Khemika Khemakanok Sudnawa, Piya Rujkijyanont, Piradee Suwanpakdee หน่วยงาน : Division of Developmental and Behavioral Pediatrics สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 23 | The “Following Prince Mahidol’s Footsteps” Project: Promoting Medical Professionalism in Medical Students ผู้แต่ง : Thiti Thoowadaratrakool หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 24 | Thai medical students and medical teachers' insights and trends in response to the development of a curriculum on planetary health. ผู้แต่ง : Arunee Tipwong, Chorchana Wichian, Mata Panram หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surat Thani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 25 | Team-Based Learning Versus Self-Learning in Electrocardiogram (ECG) Interpretation: Insights for Medical Education Practice ผู้แต่ง : Natnicha Pongbangli, Sasivimon Jai-aue หน่วยงาน : Medical Education Cener สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 26 | Team-based Learning for Tropical Infectious Diseases in 5th Year Medical Students ผู้แต่ง : Peerapat Thaisiam หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Maharaj Nakhon Si Thammarat Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 27 | SOFT CADAVERIC TRAINING MODEL IN MINIMALLY INVASIVE SURGERY BY SiTEC ผู้แต่ง : Thawatchai Akaraviputh, Chainarong Phalanusitthepha, Wareewan Phiphatkuarkool, Vitoon Chinswangwatanakul หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 28 | Smartphone Addiction and Depression in Thai Medical Students: Educators' Role in Supporting Mental Health and Well-being ผู้แต่ง : Narabodee Siripensopa, Sarita Swatesuthisan, Sirashat Hanvivattanakul, Veevarin Charoenporn, Thammanad Charernboon หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 29 | REVOLUTIONIZING CHILD HEALTH EDUCATION: INTEGRATING ONLINE BOARD GAME AND E-LEARNING FOR NEXT-GENERATION MEDICAL CLERKSHIP ผู้แต่ง : Chalinee Monsereenusorn, Khemika Khemakanok Sudnawa, Wilaiporn Chanpreecha, Piya Rujkijyanont, Chanchai Traivaree หน่วยงาน : Department of Pediatrics สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 30 | Retrobulbar block simulator ผู้แต่ง : Theejuti Suanoi, Raveewan Choontanom หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 31 | Retention of Resilience Skills in Medical Students Following a Resilience Workshop: A Study on Fifth-Year Medical Students ผู้แต่ง : Nalat Pornchaiwannachat, Kamonphan Thaimmaneerat, Amara Papake, Vittawin Fagcharoenpol, Chaowat Pimratana, Narin Chindavech หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 32 | Resilience as a Key Protective Factor Against Burnout Among Medical Students: A Comparative Study between Pre-Clinical and Clinical Years ผู้แต่ง : Supanan Janeteerawong, Vithawat Surawattanasakul, Pichaya Pichaironarongsongkram, Preenapun Saokhieo, Panarin Srikumroon, Wuttipat Kiratipaisarl หน่วยงาน : College of Medicine สถาบัน : Rangsit University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 33 | Relationship Between Time Spent on Practical Training and Academic Achievement Among Sixth Year Medical Students in Siam University ผู้แต่ง : Chorthip Wattanasutthipong หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Siam University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 34 | Relationship among friends influencing stress of Pre-clinical Students at a New Thai Medical School ผู้แต่ง : Peerapat Noisang, Natthiya Sakulsak, Netnaphis Warnnissorn, Santipong Sripanithan, Bhawat Prateepvisrut, Sirikasem Sirilak หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Praboromarajchanok Institute ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 35 | Ready to Transform your Healthcare Education using novel approaches to Student Partnership? Join ASPIRE Academy Student Engagement Community Workshop! ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka, Kantawich Piyanirun หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 36 | Quantifying the Costs of Residency Training Programs: A Case Study of Lampang Hospital, Thailand ผู้แต่ง : Win Techakehakij หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 37 | Public communication skills challenging in diabetic prevention among Thai monks. ผู้แต่ง : Thanita Somton หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Suratthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 38 | Promoting Positive Relationships: An Art-Based Workshop Addressing Bullying and Professionalism ผู้แต่ง : Pavita Chongsuksiri, Tiyarat Kayankit หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 39 | Promoting Diabetes Remission through Interprofessional Collaboration: A Retrospective Study in Surin Province, Thailand ผู้แต่ง : Saran Sujinpram, Phannakij Wanaseangsagul, Pakarat Sangkla หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 40 | Preparing Tomorrow’s Physicians: Active Learning as a Confidence-Building Tool. ผู้แต่ง : Yodpiti Tungtrongjit, Jaranchai Seesod หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phrae Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 41 | Pre-Home Visit Practice Using Generative AI for Fifth-Year Medical Students. ผู้แต่ง : Pisut Chanarat, Kritsakorn Jiraphanumes หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Suratthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 42 | Planning an Impactful Healthcare Communication Curriculum Using Kern's 6-Step Approach ผู้แต่ง : Nasamon Wanlapakorn หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 43 | Pilot Implementation of Solutions Based on SWOT Analysis in Buriram Medical Education Centers (BMECs), Thailand ผู้แต่ง : Chaowat Pimratana, Narin Chindavech, Bhuwadol Kittiwattanasarn, Surisa Sririwong, Thanatpong Thienwuttiwong, Surasak Aumkaew หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 44 | Perspectives of Second-Year Medical Students on Clinical Shadowing:Bridging Preclinical and Clinical Education ผู้แต่ง : Nisa Makruasi, Jeeranan Kluykratok, Deeprom Siriket, Patamakom Pruangprasert, Arucha Treesirichod หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 45 | Personalized digestive pathology questions: Leveraging ChatGPT to transform lecture slides into targeted learning tools ผู้แต่ง : Thiyaphat Laohawetwanit, Sompon Apornvirat, Adiluck Pisutpunya, Nawaluk Atiroj หน่วยงาน : Chulabhorn International College of Medicine สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 46 | Perception of Learning Environment Among Medical Students in a Hospital under the Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors ผู้แต่ง : Panpilat Yensabai, Panitee Poonpetcharat หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 47 | Patient safety: The Valuable Lesson from Real Case Study Medical Errors ผู้แต่ง : Anchalee Buangoen หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 48 | Outcome of Medical Graduates During 2nd and 3rd Year of Internship: Insights for Curriculum Improvement ผู้แต่ง : Angkana Winaichatsak, Amornrat Banlangsanoi, Sutad Yearngklang หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 49 | Nudging Faculty Excellence : Behavioral Economics in Medical Education ผู้แต่ง : Therdpong Thongseiratch, Nutthaporn Chandeying หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 50 | Newborn Resuscitation Training for Fourth-Year Medical Students: Enhancing Skills Through Real-Life Video Integration ผู้แต่ง : Prapapan Weerasiri หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 51 | Navigating the Student's Competencies Journey : A Mentee's Perspective on Medical Reflective Mentorship ผู้แต่ง : Innara Srisatidnarakul,Pongtong Puranitee,Karn Jumroonrojana,Sutida Sumrithe,Thatchanan Manopetkasem, Sirichart Khamnoy หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 52 | Medical students' learníng aspects of a holistic patient approach through the practice of writing patient reports ผู้แต่ง : Soraya Chatchawalanon หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 53 | LMS model for Enhancing Competency for Obstetric Emergency for 6th year medical student in Real-World Challenges. ผู้แต่ง : Prakarn Ongartboon, Jaturong sangsoi หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phrae Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 54 | Leveraging AI-Powered Virtual Patients to Foster Communication Skills in Anesthesia Education for Undergraduate Medical Students ผู้แต่ง : Inthiporn Kositanurit, Chawisachon Nonsri, Fasinee Arunrodpanya หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Naresuan University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 55 | Leveraging AI and Cross-Cultural Feedback for Refining Ophthalmology Curriculum for Medical Students ผู้แต่ง : Rungroj Angwatcharaprakan, Wisaruta Wutthayakorn หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 56 | Learning Methods and Challenges in Stroke Education for 6th Year Medical Students ผู้แต่ง : Sirianong Sithisomwong, Kanokrat Suwanlaong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 57 | Large but Not Linked? Evolution in Health Profession Education Research Community: A Social Network Analysis of Publication Data During 2015-2024 ผู้แต่ง : Peerasit Sitthirat, Piwat Suppawittaya, Seksan Yoadsanit, Phanuwich Kaewkamjornchai หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 58 | Knowledge, Attitudes, and Practices of Medical Students in Addressing Climate Change and Associated Health Problems ผู้แต่ง : Patcharaporn Dejburum หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 59 | Key Determinants and Practical Skills Gained Influencing Self-Efficacy and Research Perspective Among Medical Students Enrolled in Summer Research Internship Program ผู้แต่ง : Thitirat Rattananalin, Matina Chaiwarut, Naowaf Lehnu, Vithawat Surawattanasakul, Amornphat Kitro, Wuttipat Kiratipaisarl, Supanan Janeteerawong หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chiang Mai University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 60 | Interprofessional Education and Practice by Multidisciplinary Team for Medical Students in the Department of Physical Medicine and Rehabilitation (PM&R) ผู้แต่ง : Nutthakun Sumanapun หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 61 | Interactive Debate-Based Learning in Systematic Reviews and Meta-Analysis: Enhancing Critical Appraisal Skills in Medical Students ผู้แต่ง : Nisachon Tongtip หน่วยงาน : Department of Family Medicine สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 62 | Integration of Cinemeducation into Ethical Decision-Making Education for Undergraduate Medical Students ผู้แต่ง : Amara Papake, Vittawin Fagcharoenpol, Kamonphan Thiammaneerat, Nalat Pornchaiwannachat, Narin Chindavech, Chaowat Pimratana หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 63 | Integrating Specimen-Based Learning with Self-Directed Learning Modules: A Constructivist Approach in Posterior Abdominal Wall Anatomy ผู้แต่ง : Tanpichcha Sutithavinkul, Sani Baimai, Sirinush Sricharoenvej, Chayanit Manoonpol, Panlop Tongto หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 64 | Integrating Design Thinking and Systems Thinking to Incubate Innovative Leadership Competencies in Thai Medical Education: An Empirical Mixed-Methods Investigation ผู้แต่ง : Jaranrat Toranonboonsong, Poon Trakultangmun, Rawipas Thungsuk, Phanuwich Kaewkamjornchai, Talerngkiat Jamulidrad, Chagriya Kitiyakara หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 65 | Integrating ChatGPT into Dermatology Education: A Comparative Study of AI-Assisted and Traditional Learning Methods ผู้แต่ง : Krittiya Kraisuwan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 66 | In Medical Genetics Education, Which is Better: Problem-Based or Team-Based Learning? ผู้แต่ง : Worachart Lert-itthiporn หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Khon Kaen University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 67 | Improving Financial Well-being: A Financial Literacy Program for Medical Students ผู้แต่ง : Kwankamol Boonsararuxsapong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 68 | Impact of the COVID-19 pandemic on The Thai Medical Competency Assessment for National License. A Multicenter Observational Study. ผู้แต่ง : Thanasak Yakumpor1, Prakarn Tattiyakul, Nonglak Kanitsap, Supapan Tantracheewathorn, Arucha Treesirichod, Peeraphong Tearawat หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 69 | Impact of learning styles, stress, and happiness on academic performance in passed the National-License test medical students at Siam University ผู้แต่ง : Kamonthip Trisukhon, Pornmongkol Rattanasarun, Pichaya Supawatin, Sarawut Lapmanee หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Siam University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 70 | Impact of an Integrated Research Program on Medical Students' Research Competencies and Achievement. ผู้แต่ง : Anon Sathapornsathid, Sudarat Wijitsetthakul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Ratchaburi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 71 | Immediate feedback from the case audit presentation helps the learner achieve better outcomes. ผู้แต่ง : Chaiwat Panich หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 72 | How to personalize faculty development program? : A SCRIPTED approach ผู้แต่ง : Cherdsak Iramaneerat, Pongtong Puranitee, Kasana Raksamani หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 73 | How surgical residents can cope when teaching surgical skills to medical clinical clerks Doesn’t meet expectation ผู้แต่ง : Pathumthip Chonlathee หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Suratthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 74 | Home Visits as a Tool to Enhance Medical Students' Communication Skills and Understanding of Patients ผู้แต่ง : Theerayoot Wongkooprasert หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 75 | Global Health Education for Future Physicians: Understanding Healthcare Inequities and Cross-Border Challenges ผู้แต่ง : Saranya Prathaithep หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sunpasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 76 | Generative pretrained transformer(GPT)-powered chatbot as simulated patient for practicing history taking in medical students and internists. ผู้แต่ง : Suporn travanichakul, Navakorn Ingkapairoj หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 77 | From Stress to Strenght: Implementing Resilience Strategies in Thai Medical students, Phrae medical education center. ผู้แต่ง : Wichin Chotipadiwetkul, Phimrada Tantiwiriyachotikan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phrae Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 78 | From Prior Degrees to Clinical Teams: Impact of Educational Pathways on Interprofessional Excellence ผู้แต่ง : Marin Pollakan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phichit Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 79 | From Classroom to the Frontline: Pioneering One-Day Surgical Skills Training for Future Physicians ผู้แต่ง : Tipsuda Tangsriwong, Sontara Pinanusorn, Thipsumon Tangsiwong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 80 | Fostering Empathy through Storytelling: The Effect of Narrative Approaches in Palliative Care Education ผู้แต่ง : Vittawin Fagcharoenpol, Amara Papake, Kamonphan Thiammaneerat, Narin Chindavech, Chaowat Pimratana หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 81 | Fostering a Nature Therapy Program to Mitigate Stress in The 6th year Medical Students ผู้แต่ง : Pitchayanan kuwatjanakul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Udonthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 82 | Five-Year Evaluation of Fifth-Year Medical Students’ Excisional Biopsy Skills at Udon Thani Hospital ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Udon Thani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 83 | Fear of Missing Out Among Thai Medical Students and Its Correlation with Depression and Smartphone Addiction: Implications for Educators ผู้แต่ง : Sarita Swatesuthisan, Narabodee Siripensopa, Sirashat Hanvivattanakul, Veevarin Charoenporn, Thammanad Charernboon หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 84 | Factors promoting learning outcome of long-term rural hospital placement for community-based medical education in Yala and rural hospital network. ผู้แต่ง : Damrong Waealee, Nasriya Chalong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Yala Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 85 | Factors Influencing Retention of Medical Graduates in Thailand’s Health System: A Study from the First CPIRD Project In Thailand. ผู้แต่ง : Watcharin Chirdchim, Pipat Kongsap, Warinthorn Chirdchim หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Prapokklao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 86 | Exploring medical students’ perspectives on learning burnout to optimize the learning environment and workload ผู้แต่ง : Termpong dumrisilp, suttawee subtaweesin, charintorn manonitnantawat หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Bhumibol Adulyadej Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 87 | Exploring High School Student Enrollment Factors and Curriculum Enhancement for a New Rural-Focused Medical Program. ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Chaowaphon Ittiphanitphong, Thapanat Taptimsri, Sangchan Krethawach หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 88 | Exploratory qualitative approach in preclinical-year curriculum to Understanding characteristics of overcrowded curriculum and its effects on the medical students. ผู้แต่ง : Teerachod Suwanwilaikul, Kittanop Sukchaiya, Punyapat Maprapho, Kaittiyos Kuldejchaichan หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Siriraj Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 89 | Experiences of Medical Students in Learning Theoretical and Practicalon Patient Safety: A Qualitative Study ผู้แต่ง : Kanok Jindabanjerd, Benjamas Manyoo, Chaiyakit Udnan, Bunjerd Nonthasoot หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 90 | Evaluation of Internship Program Environment in Thailand: A Cross-Sectional Study ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Yaowalak Jariyapongpaiboon หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 91 | Evaluation of General Practitioners' Ophthalmic Competency and the Role of Continuous Professional Development in Enhancing Diagnostic and Management Skills. ผู้แต่ง : Nichawan Teerittikul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 92 | Evaluation of an adolescent medicine curriculum developed by integrating adult learning and experiential learning theories for pediatric residents in Thailand ผู้แต่ง : Rosawan Areemit, Suwannee Wisanuyotin หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Khon Kaen University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 93 | Evaluation of A Modified team-based learning (TBL) method in gross anatomy teaching ผู้แต่ง : Natthiya Sakulsak, Netnaphis Warnnissorn, Peerapat Noisang, Rachanee Chanasong, Piyapan Cheeranont, Sirikasem Sirilak หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Praboromarajchanok Institute ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 94 | Evaluating the Reliability and Examiner Preferences of Video-Based vs. Onsite Rating Methods in OSCE for Medical Students ผู้แต่ง : Kittiporn Klincachorn, Suwimon Khansompop หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 95 | Evaluating the Potential of Real-time "Self-assessment and Personal Development 360°" application in Surgical Training ผู้แต่ง : Tanet Chatmongkonwat หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 96 | Evaluating the Potential of Large Language Models in OSCE Assessments: A Feasibility Study in Medical Education ผู้แต่ง : Prapaporn Suprasert, Ekarat Rattarittamrong, Kasemsri Srisupundit, Tarm Kalavantavanich, Chiraphat Boonnag, Ornjira Trithiphen หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chiang Mai University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 97 | Ethical Dilemmas in Endotracheal Intubation: A Study on Medical Students’ Decision-Making in End-of-Life Care ผู้แต่ง : Wiwat Kittiweerawong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 98 | Entrustable Professional Activities as a Tool for Monitoring Competencies in Pediatric Residency Training ผู้แต่ง : Nopaorn Phavichitr, Chantida Subun, Supichaya Pojsupap, Ruangvith Tantibhaedhyangkul หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 99 | Enhancing Patient-Centered Care through Humanities: Exploring the Impact of Early Clinical Exposure and Patient Journey Mapping ผู้แต่ง : Narrueadee Phreethanutt, Chotipat Siampanarai, Tirakorn Naneyod, Kan Kalinvidhaya, Phunlerd Piyaraj หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 100 | Enhancing Patient Safety: Retention of Non-Technical Skills in Medical Students through Cooperative Learning ผู้แต่ง : Inthiporn Kositanurit, Sivaporn Pondeenana, Bodin Buttham, Wandee tabtim หน่วยงาน : Faculty of medicine สถาบัน : Naresuan university ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 101 | Enhancing Medical Students' Learning of Fundus Diagnosis and Management through ChatGPT: A Comparative Study. ผู้แต่ง : Atiporn Surawongsin, Kanokporn Chokkhatiwat หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 102 | Enhancing Medical Student Well-Being Through PERMA-Based Positive Psychology Initiatives: A Student-Led Approach ผู้แต่ง : Sasathamon Vongphanich, Chanya Mittrakulkij, Poonnakarn Panjasriprakarn หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 103 | Enhancing Medical Education in Pharmacogenomics to Prevent Adverse Effects of Carbamazepine in Children: Achieving Zero Events with PG-ZEM ผู้แต่ง : Vitchayaporn Emarach Saengow หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 104 | Enhancing Healthcare Through Effective Continuing Professional Development: Strategies, Impact, and Outcomes at Chiangrai Prachanukroh Medical Education Center ผู้แต่ง : Piyaporn sirijanchune, panomkorn lakahm หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 105 | ENHANCING DIAGNOSTIC EXPERTISE: DEVELOPMENT AND VALIDATION OF AN ILLNESS SCRIPT ASSESSMENT TOOL LEVERAGING LARGE LANGUAGE MODELS ผู้แต่ง : Moushumi sur, Satid Thammasitboon, Brandon Hunter, Supaporn Dissaneevate, Araya Yuenyongviwat, Shelley Kumar หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 106 | Empowering Future Healthcare Leaders: Integrating GlobalHealth Competencies and SDGs through ExperientialMedical EducationAbstract ผู้แต่ง : Kanchaporn Nopkaomeesaeng, Phunlerd Piyaraj หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 107 | Emergency airway and difficult airway management scenario with high-fidelity simulator as a teaching-learning tool for novice simulation-based learners ผู้แต่ง : Chompoonik Jiemjitpolchai, Darika Thanbuasawan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Nakhon Sawan Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 108 | Effectiveness of Game-Based Learning for Learning Anesthetic Drug in Anesthesiology Resident. ผู้แต่ง : Wilasinee jitpakdee, Panawit Benjhawaleemas หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 109 | Effectiveness of Bakri Balloon Placement Training for Treating Postpartum Hemorrhage by Simulations: 5 E’s of Inquiry-Based Learning Technique ผู้แต่ง : Benjamas Manyoo, Kanok Jindabanjerd, Chaiyakit Udnan, Bunjerd Nonthasoot หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 110 | Effectiveness of Active Recall via Anki Among Fourth-Year Medical Students: A randomized controlled trial ผู้แต่ง : Saritkeat Rerktanakajorn, Thunchanok Singsathit, Dr.Satchachon Changthom, Dr.Pruet Areesawangvong, Dr.Neti Satitsmitpong, Dr.Benjamas Duangkamnoi หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 111 | Educational Outcomes of Simulation-Based Training in LGIH Management for the First Clinical Year Medical Students at Lampang Medical Educational Center ผู้แต่ง : Sasithun Plengvittaya หน่วยงาน : Medical Educational Center สถาบัน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 112 | Early exposure to health systems science among first year medical students ผู้แต่ง : Pitsini Mongkhonsiri, Santipong Sripanithan, Peerapat Noisang, Pairoj Boonluksiri, Usa Siriboonrit, Anupong Suthamnirun หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Praboromarajchanok Institute ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 113 | Double-Edged Sword of AI Tools: Analyzing AI Influence on Medical Students in Perfectionism, Imposter Phenomenon, and Anxiety on Academic Performance. ผู้แต่ง : Phetthabtim Wiriyawanichkul, Nawachai Lertvivatpong, Chanon Kulthongkum, Pitchaporn Cheevaidsarakul หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 114 | Development of Continuity Care Skills through the Implementation of Home Visit Program for Clinical Medical Students ผู้แต่ง : Kampanat Suri หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 115 | Development and Validation of the Mindful Deliberate Growth Questionnairefor Enhancing Medical Students' Well-being and Learning Potential ผู้แต่ง : Chorchana wichian, Arunee Tipwong, Sani Baimai, Mata panram หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Suratthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 116 | Determinants of ChatGPT’s Effectiveness in Enhancing Emergency Care Education at Yala Hospital Medical Education Center ผู้แต่ง : Sathaya Buri, Thitikan Wangapakul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Yala Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 117 | Design Thinking in Action : A New Frontier for Medical Educators ผู้แต่ง : Therdpong Thongseiratch,Nutthaporn Chandeying,Tanan Bejrananda หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 118 | Death-side teaching: Forensic medicine bedside teaching ผู้แต่ง : Atikom Jaikla หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 119 | Cultivating Professionalism: A Qualitative Study of Thai Medical Educators and Learners ผู้แต่ง : Sirinut Wongnaat หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Udonthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 120 | Crossover Study of Comparing AI-assisted Tools and Conventional Teaching Methods for Critical Appraisal Skills in Medical Students ผู้แต่ง : Suwimon khansompop, Kittipaul klincachorn หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 121 | Comprehensive Understanding of Rapid Response System Through Interprofessional Card Game-based Learning. ผู้แต่ง : Chawanee Chayakul, Pavarit Theerachaiwarakul, Pranapda Chowanutsavettakul, Kittamate Raksakulnit, Pornpen Sakulrat, Panissara Anukul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surat Thani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 122 | Comprehensive Neonatal Resuscitation Training using High-Fidelity Mannequin-based Simulation to Enhance Clinical Skills of 6th-year Medical Students at Lampang Hospital ผู้แต่ง : Anavat Bupphachareonsuk หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 123 | Competency, Attitudes, and Responsibility in Engaging with Artificial Intelligence in Medical Education: CARE Study ผู้แต่ง : Nanthawut Ninwisut หน่วยงาน : - สถาบัน : Princess of Naradhiwas University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 124 | Comparison of Mean Test Scores Between Lecture-Based and Self-Directed Learning Among Fifth-Year Medical Students ผู้แต่ง : Yuttaphum Pinitmontree, Narin Chindavech, Surasak Aumkaew, Navakorn Ingkapairoj, Vittawin Fagcharoenpol, Surisa Siriwong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 125 | Comparing AI-Driven and Expert-Led Instruction in Preclinical Medical Education: Insights into Student Experience and Academic Performance ผู้แต่ง : Pitchaporn Cheevaidsarakul, Nawachai Lertvivatpong, Phetthabtim Wiriyawanichkul, Chanon Kulthongkam หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 126 | Community Social Pediatrics Project-Based Curriculum for Pediatric Residents ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : khon Kaen University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 127 | ChatGPT and the Future of Medical Training: Transforming the Student Experience with AI Tools ผู้แต่ง : Miruntee Duangmusit, Yutthana Pansuwan หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 128 | Building Leadership and Teamwork Skills Through Simulation: A Study on Confidence and Satisfaction in Medical Students ผู้แต่ง : Lukkhana Phuphiphat, Pornboonya Nookeu, Chayanis Trakulthong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 129 | Building a Culture of Patient and Personnel (2P) Safety: The Role of Medical Students in Healthcare ผู้แต่ง : Sanyawit Puengprasert, Sukumarn Soontorn, Pakarat Sangkla หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 130 | Bridging Cultures: The Role of Identifiable and Anonymous Feedback in Thai Medical Education. ผู้แต่ง : Krongkaew Thongruangsooksai, Narumon Thongtonyong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Trang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 131 | Boosting Rapid Focus: Implementing Tune-In and Calming Breath to Enhance Lecture Engagement for Clinical Medical Students ผู้แต่ง : Pornpimon Nittiwatthanawit, Kwanhatai Kammhuang หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 132 | Beyond volunteer mobile clinic ,Lifestyle medicine festival:Better way to improve Medical Professional for Medical student ผู้แต่ง : Kobkuea Laohapojanart, Orathai Phiwkao, Thitamon Phitchachot, Chutarat Binusman หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Pranangklao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 133 | Beyond the Score: A Reliability Study of Three Peer Assessment Instruments for Teamwork ผู้แต่ง : Runchana Parnicharoende, Nawit Yoosuksomboon, Ponthakorn Kaewkanha, Pattara Sukawattana, Thanakit Pongpitakmetha, Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 134 | Beyond the Classroom: Assessing Medical Graduates in Clinical Practice ผู้แต่ง : Benjamas Duangkamnoi หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 135 | Balancing Surgical Education and Patient Safety within Operating Theatre: Insights from Supervisors and Trainees in Gynecologic Oncology in Thailand ผู้แต่ง : Chompunoot Kongsawatvorakul, Qabirul Abdullah หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 136 | AVAMS: Automating Visual AI-Infused Mnemonics and Storytelling for enhancing memorization in medical education ผู้แต่ง : Kittiyada Limruangrong, Surapas Junlawakkananon, Yutthana Pansuwan, Thanakrit Vichasilp, Phunlerd Piyaraj, Jintavee Khlaisang หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 137 | Attitudes of Medical Students Toward Disabled Persons After Rehabilitation Medicine Education ผู้แต่ง : Jantira Hongrapipat, Paphawadee Potiruk, Chantamas Yimprapai, Preechaya Manujum หน่วยงาน : Medical education center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 138 | Association between level of life purpose and depression in medical students: a pilot study in a medical school in Thailand ผู้แต่ง : Natcha Pattanaphongsak, Genis Seera, Nipok Lairungruang, Siriwadee Arunjindatrakul, Karnsunaphat Balthip หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 139 | Assessing the Risk of Burnout Syndrome Among Medical Students at Kalasin Hospital: Contributing Factors and Insights into Student Well-being ผู้แต่ง : Chayanis Trakulthong, Supachai Srichantha หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 140 | Artificial Intelligence Tool Adoption in Clinical Medical Students: Associations with Academic Performance and AI Training Needs ผู้แต่ง : Tidarat Thodthankhun, Rujiluck Rojthamrong, Chorthip Wattanasutthipong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Pranangklao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 141 | An approach to surgical curriculum revision using mixed research method ผู้แต่ง : Cherdsak Iramaneerat, Natthida Owattanapanich, Thitiphan Srikulmontri หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 142 | AI-Assisted Training: Enhancing Medical Students Learning Outcomes and Confidence in Chest X-Ray Interpretation ผู้แต่ง : PHARIDA PENGWAN หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 143 | AI Meets Gamification: A Comparative Study of Learning and Engagement in Pre-Clinical Training ผู้แต่ง : Yutthana Pansuwan หน่วยงาน : - สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 144 | Adoption and Satisfaction of Electronic-Based Examinations Among Medical Students: A Comparative Study Across Academic Years ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Boonchu Waitkarnwittaya, Chaowaphon Ittiphanitphong หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 145 | Addressing Geographical Inequality and Barrier of Community and Inclusive Track Programs in Thai Medical Education: a Nation-wide Geospatial Analysis ผู้แต่ง : Chaovanon Sophonsakulsuk, Kittikorn Rattanakorn, Thapthai Laungsuwan หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 146 | Activating Illness Scripts: The Effect of Problem Representation Training on Diagnostic Confidence in Medical Students ผู้แต่ง : Chawalit Chayangsu, Sunee Chayangsu, Pakarat Sangkla หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 147 | Accessibility of Mental Health Services for Medical Students in The Regional Medical Center ผู้แต่ง : Waralee Dejputtawat, Pornsuda Krittigamas, Pongsak Sopon หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Nakornping Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 148 | A modified escape room as a tool to promote paramedic students’ self-confidence and teamwork in emergency pharmacology ผู้แต่ง : Pornpun Vivithanaporn, Promphet Nuanprom, Pisut Pongchaikul หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 149 | A mixed-methods comparative study of direct and national admission systems on extracurricular research engagement in medical school ผู้แต่ง : Tanatuch Tiratrakoonseree, Piwat Suppawittaya, Innara Srisatidnarakul, Phanuwich Kaewkamjornchai, Titiwat Sungkaworn หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 150 | A Comprehensive Assessment of the Impact of Peer-led Multi-role Mock OSCEs on Pre-clerkship Medical Students ผู้แต่ง : Nattakarn Numsriskulrat, Prooksa Ananchuensook, Panisinee Lawasut, Suchai Suteparuk หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 151 | A Comparative Analysis of AI Applications Trends in Medical Education Among Thai Medical Students ผู้แต่ง : Thakorn Namwongpisut, Varanthorn Saksangawong, Praew Kotruchin, Fa-ngam Charoenpol, Prakasit Sa-ngiamwibool หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Khon Kaen University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 152 | A Combined Approach of Question-Writing and Case Studies Improves Surgical Knowledge ผู้แต่ง : Methas Arunnart หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 153 | "The Two Sides of the Coin: Multitasking in Medical Education" ผู้แต่ง : Komsai Suwanno, Chutima Cheranakhorn หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 154 | "The Impact of AI-Assisted Learning on Medical Students' Pre-Anesthesia Patient Education Skills : A Comparative Study" ผู้แต่ง : Pornpawee Kaewprakop, Parinyaporn Wattananetikul หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 155 | "Insights from Integrating Entrustable Professional Activities into Workplace-Based Assessment for Internal Medicine Residency Training in Thailand" ผู้แต่ง : Kanokporn Sanpawithayakul, Wichai Prayoonwiwat, Thanyachai Sura, Tanin Intaragumtornchai หน่วยงาน : Faculty of Medicine สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 156 | "Innovative Approaches in Medical Education: AI-Driven Learning for Neurological Sign Localization" ผู้แต่ง : Peerut Sivavetpikul, Marin Pollakan, Sutarin Rattananon หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Phichit Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 157 | "Identifying and Addressing Critical Pitfalls in ENT Consultations: A 10-Year Review of Referral Errors and Educational Impact on Medical Students" ผู้แต่ง : Sorracha Sophanate, Kanda Piboonteaw, Mattana Anuntasiri, Ployrarin Suwunned, Kodchaporn Phuangsap หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Ratchaburi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 158 | “Impact of Artificial Intelligence on Critical Thinking and Analytical Learning in Medical Education: Perspectives of Clinical Teachers and Students” ผู้แต่ง : Parinyaporn Wattananetikul, Pornpawee Kaewprakop หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 159 | “IC for ALL”: An Interprofessional Education Workshop to Enhance Infection Control among 4th-Year Medical Students at Surin Hospital ผู้แต่ง : Sunee Chayangsu, Chawalit Chayangsu, Jeerawat Kaewwinud, Sirikun Phiphitsaengjan หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Surin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
| 160 | “Brains, Books, and Bots: A New Era of Learning in Medicine with AI Assistance" ผู้แต่ง : Chutima Cheranakhorn, Komsai Suwanno หน่วยงาน : Medical Education Center สถาบัน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2025  | 
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.