ALL202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 160 รายการ

# Association for Medical Education in Europe (AMEE)
1Youth National Health Assembly: An Innovative Learning Strategy for Building Future Leaders in Global Health Education

ผู้แต่ง : Chanya Mittrakulkij, Noppanat Poovarodom, Taninee Sahakitrungruang
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
2Your Sky your mind: Evaluate the engagement and Data Quality in a Digital mindfulness and self-reflection tool.

ผู้แต่ง : Panarin Srikumroon, Vithawat Surawattanasakul, Supanan Janeteerawong, Pichaya Pichaironarongsongkram, Preenapun Saokhieo, Winitra Nuallaong
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
3Vaginal Examinations: How Medical Students Navigate Patient Care, Professionalism, and Learning Phakdee

ผู้แต่ง : Phakdee Kaewpangchan, Pornsuda Krittigamas, Pongsak Sopon, Suparat Kanjanavanit
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Nakornping Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
4Utilizing Kahoot to Enhance 2P Safety Knowledge Among Healthcare Personnel at Kalasin Hospital

ผู้แต่ง : Nattapon satsue
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
5Utilizing Car Wash Sponges as a Cost-Effective Alternative to Medical Simulation Mannequins for Practicing Suturing Postpartum Perineal Wounds.

ผู้แต่ง : Dangcheewan Tinnangwattana, Anchalee Chainual, Watcharin Suntornlimsiri, Pornsuda Krittigamas, Pongzak Sophon
หน่วยงาน : Medical Educational Center
สถาบัน : Nakornping Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
6Utility of the Global Rating Score in Identifying Students Requiring Detailed Feedback in a Formative OSCE for the Doctoring Course

ผู้แต่ง : Prooksa Ananchuensook, Varalee Terbsiri, Nawasiri Siriprasert, Nasamon Wanlapakorn, Monthida Fangtham, Thanakorn Jirasevijinda
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
7Using Systems Thinking to Analyze Engagement Challenges in Student Organization: Identifying Leverage Points for Improvement

ผู้แต่ง : Rawipas Thungsuk, Palita Prasopchoke, Wachiraporn Suraphakdee, Pasit Komonsuwan, Phanuwich Kaewkamjornchai, Peerasit Sitthirat
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
8Using Car-Washing Sponges to Engage Medical Students in Creating Uterine Simulators for Enhancing Performance and Enjoyment in Gynecologic Examination Training

ผู้แต่ง : Anchalee Chainual, Dangcheewan Tinnangwattana, Watcharin Suntornlimsiri, Pornsuda Krittigamas, Pongsak Sophon
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Nakornping Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
9Unlocking the Potential of AI in Medical Education: Key Factors Driving Adoption Among Students.

ผู้แต่ง : Kantapop Pengsart, Sunee Neesanun, Chaowaphon Ittiphanitphong
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
10Transforming Medical Education: Enhancing Patient Safety Through Inter-Professional Learning and Root Cause Analysis

ผู้แต่ง : Yaowalak Khomnuan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
11Transforming Medical Competencies through Community-Based Interprofessional Education: Evidence from Resource-Limited Settings in Thailand

ผู้แต่ง : Sutarin Rattananon, Satabongkot Tangtong, Peerapong Rotjanapiboon, Chote Pawasuttikul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phichit Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
12Transforming Learning into Action: Applying Academic Concepts to Empower Youth with BLS

ผู้แต่ง : Sukumarn Soontorn, Sanyawit Puengprasert
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
13Transforming Community Hospitals into Effective Teaching Sites: The Role of Medical Education Training for Physicians

ผู้แต่ง : Tipaporn Thongmak, Wasin Kampeera, Boonyarat Warachit, Araya Khaimook
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
14The State of Palliative Care Education: A Comprehensive Survey of all 37 Medical Education Centers in Thailand

ผู้แต่ง : Wararat Thatayu, Win Techakehakij, Wasana Hongkan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
15The Role of Standardized Patients in Early Clinical Exposure: Preclinical Medical Students’ Perspectives

ผู้แต่ง : Sani Baimai, Vorawan Vanicharoenchai, Cherdsak Iramaneerat
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
16The Revolution of Medical Mentorship: Blending of AI and Human wisdom

ผู้แต่ง : Sutapat simcharoen, Sutarin rattananon
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phichit Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
17The predictive value of multiple mini-interview competencies in clinical reasoning assessment for anesthesia residency selection

ผู้แต่ง : Kasana Raksamani, Sahatsa Mandee, Nuanprae Kitisin, Tachawan Jirativanont
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
18The Impact of Peer Feedback on Learning in a Simulation-Based Medicine Curriculum for Sixth-Year Medical Students

ผู้แต่ง : Thidarat Luxsananun, Siraseth Hongladaromp, Kanokwan Laohasakprasit
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
19The Impact of AI-Assisted Content Summarization and Flipped Classroom on Medical Education Outcomes

ผู้แต่ง : Kengkaj Unrit
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
20The effectiveness of training program in improving the prenatal diagnosis accuracy of placenta accreta spectrum (PAS) with ultrasound

ผู้แต่ง : Nicha Vetvitayavatana, Pharuhas Chanprapaph
หน่วยงาน : Department Obstetrics and Gynecology
สถาบัน : Chulabhorn Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
21The Effectiveness of Radiation Safety Training for Medical Students

ผู้แต่ง : Suntharee Moonrintah, Melissa Panmethis, Pornsuda Krittigamas, Pongsak
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Nakornping Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
22The correlation between sleep quality, daytime sleepiness, cognitive function, and mental health among pre-clinical medical students.

ผู้แต่ง : Nualphan Waeosri, Techin Puttijitvised, Khemika Khemakanok Sudnawa, Piya Rujkijyanont, Piradee Suwanpakdee
หน่วยงาน : Division of Developmental and Behavioral Pediatrics
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
23The “Following Prince Mahidol’s Footsteps” Project: Promoting Medical Professionalism in Medical Students

ผู้แต่ง : Thiti Thoowadaratrakool
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
24Thai medical students and medical teachers' insights and trends in response to the development of a curriculum on planetary health.

ผู้แต่ง : Arunee Tipwong, Chorchana Wichian, Mata Panram
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surat Thani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
25Team-Based Learning Versus Self-Learning in Electrocardiogram (ECG) Interpretation: Insights for Medical Education Practice

ผู้แต่ง : Natnicha Pongbangli, Sasivimon Jai-aue
หน่วยงาน : Medical Education Cener
สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
26Team-based Learning for Tropical Infectious Diseases in 5th Year Medical Students

ผู้แต่ง : Peerapat Thaisiam
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Maharaj Nakhon Si Thammarat Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
27SOFT CADAVERIC TRAINING MODEL IN MINIMALLY INVASIVE SURGERY BY SiTEC

ผู้แต่ง : Thawatchai Akaraviputh, Chainarong Phalanusitthepha, Wareewan Phiphatkuarkool, Vitoon Chinswangwatanakul
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
28Smartphone Addiction and Depression in Thai Medical Students: Educators' Role in Supporting Mental Health and Well-being

ผู้แต่ง : Narabodee Siripensopa, Sarita Swatesuthisan, Sirashat Hanvivattanakul, Veevarin Charoenporn, Thammanad Charernboon
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
29REVOLUTIONIZING CHILD HEALTH EDUCATION: INTEGRATING ONLINE BOARD GAME AND E-LEARNING FOR NEXT-GENERATION MEDICAL CLERKSHIP

ผู้แต่ง : Chalinee Monsereenusorn, Khemika Khemakanok Sudnawa, Wilaiporn Chanpreecha, Piya Rujkijyanont, Chanchai Traivaree
หน่วยงาน : Department of Pediatrics
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
30Retrobulbar block simulator

ผู้แต่ง : Theejuti Suanoi, Raveewan Choontanom
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
31Retention of Resilience Skills in Medical Students Following a Resilience Workshop: A Study on Fifth-Year Medical Students

ผู้แต่ง : Nalat Pornchaiwannachat, Kamonphan Thaimmaneerat, Amara Papake, Vittawin Fagcharoenpol, Chaowat Pimratana, Narin Chindavech
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
32Resilience as a Key Protective Factor Against Burnout Among Medical Students: A Comparative Study between Pre-Clinical and Clinical Years

ผู้แต่ง : Supanan Janeteerawong, Vithawat Surawattanasakul, Pichaya Pichaironarongsongkram, Preenapun Saokhieo, Panarin Srikumroon, Wuttipat Kiratipaisarl
หน่วยงาน : College of Medicine
สถาบัน : Rangsit University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
33Relationship Between Time Spent on Practical Training and Academic Achievement Among Sixth Year Medical Students in Siam University

ผู้แต่ง : Chorthip Wattanasutthipong
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Siam University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
34Relationship among friends influencing stress of Pre-clinical Students at a New Thai Medical School

ผู้แต่ง : Peerapat Noisang, Natthiya Sakulsak, Netnaphis Warnnissorn, Santipong Sripanithan, Bhawat Prateepvisrut, Sirikasem Sirilak
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Praboromarajchanok Institute
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
35Ready to Transform your Healthcare Education using novel approaches to Student Partnership? Join ASPIRE Academy Student Engagement Community Workshop!

ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka, Kantawich Piyanirun
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
36Quantifying the Costs of Residency Training Programs: A Case Study of Lampang Hospital, Thailand

ผู้แต่ง : Win Techakehakij
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
37Public communication skills challenging in diabetic prevention among Thai monks.

ผู้แต่ง : Thanita Somton
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Suratthani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
38Promoting Positive Relationships: An Art-Based Workshop Addressing Bullying and Professionalism

ผู้แต่ง : Pavita Chongsuksiri, Tiyarat Kayankit
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
39Promoting Diabetes Remission through Interprofessional Collaboration: A Retrospective Study in Surin Province, Thailand

ผู้แต่ง : Saran Sujinpram, Phannakij Wanaseangsagul, Pakarat Sangkla
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
40Preparing Tomorrow’s Physicians: Active Learning as a Confidence-Building Tool.

ผู้แต่ง : Yodpiti Tungtrongjit, Jaranchai Seesod
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phrae Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
41Pre-Home Visit Practice Using Generative AI for Fifth-Year Medical Students.

ผู้แต่ง : Pisut Chanarat, Kritsakorn Jiraphanumes
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Suratthani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
42Planning an Impactful Healthcare Communication Curriculum Using Kern's 6-Step Approach

ผู้แต่ง : Nasamon Wanlapakorn
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
43Pilot Implementation of Solutions Based on SWOT Analysis in Buriram Medical Education Centers (BMECs), Thailand

ผู้แต่ง : Chaowat Pimratana, Narin Chindavech, Bhuwadol Kittiwattanasarn, Surisa Sririwong, Thanatpong Thienwuttiwong, Surasak Aumkaew
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
44Perspectives of Second-Year Medical Students on Clinical Shadowing:Bridging Preclinical and Clinical Education

ผู้แต่ง : Nisa Makruasi, Jeeranan Kluykratok, Deeprom Siriket, Patamakom Pruangprasert, Arucha Treesirichod
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
45Personalized digestive pathology questions: Leveraging ChatGPT to transform lecture slides into targeted learning tools

ผู้แต่ง : Thiyaphat Laohawetwanit, Sompon Apornvirat, Adiluck Pisutpunya, Nawaluk Atiroj
หน่วยงาน : Chulabhorn International College of Medicine
สถาบัน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
46Perception of Learning Environment Among Medical Students in a Hospital under the Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors

ผู้แต่ง : Panpilat Yensabai, Panitee Poonpetcharat
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
47Patient safety: The Valuable Lesson from Real Case Study Medical Errors

ผู้แต่ง : Anchalee Buangoen
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
48Outcome of Medical Graduates During 2nd and 3rd Year of Internship: Insights for Curriculum Improvement

ผู้แต่ง : Angkana Winaichatsak, Amornrat Banlangsanoi, Sutad Yearngklang
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
49Nudging Faculty Excellence : Behavioral Economics in Medical Education

ผู้แต่ง : Therdpong Thongseiratch, Nutthaporn Chandeying
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
50Newborn Resuscitation Training for Fourth-Year Medical Students: Enhancing Skills Through Real-Life Video Integration

ผู้แต่ง : Prapapan Weerasiri
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
51Navigating the Student's Competencies Journey : A Mentee's Perspective on Medical Reflective Mentorship

ผู้แต่ง : Innara Srisatidnarakul,Pongtong Puranitee,Karn Jumroonrojana,Sutida Sumrithe,Thatchanan Manopetkasem, Sirichart Khamnoy
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
52Medical students' learníng aspects of a holistic patient approach through the practice of writing patient reports

ผู้แต่ง : Soraya Chatchawalanon
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
53LMS model for Enhancing Competency for Obstetric Emergency for 6th year medical student in Real-World Challenges.

ผู้แต่ง : Prakarn Ongartboon, Jaturong sangsoi
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phrae Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
54Leveraging AI-Powered Virtual Patients to Foster Communication Skills in Anesthesia Education for Undergraduate Medical Students

ผู้แต่ง : Inthiporn Kositanurit, Chawisachon Nonsri, Fasinee Arunrodpanya
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Naresuan University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
55Leveraging AI and Cross-Cultural Feedback for Refining Ophthalmology Curriculum for Medical Students

ผู้แต่ง : Rungroj Angwatcharaprakan, Wisaruta Wutthayakorn
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
56Learning Methods and Challenges in Stroke Education for 6th Year Medical Students

ผู้แต่ง : Sirianong Sithisomwong, Kanokrat Suwanlaong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
57Large but Not Linked? Evolution in Health Profession Education Research Community: A Social Network Analysis of Publication Data During 2015-2024

ผู้แต่ง : Peerasit Sitthirat, Piwat Suppawittaya, Seksan Yoadsanit, Phanuwich Kaewkamjornchai
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
58Knowledge, Attitudes, and Practices of Medical Students in Addressing Climate Change and Associated Health Problems

ผู้แต่ง : Patcharaporn Dejburum
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
59Key Determinants and Practical Skills Gained Influencing Self-Efficacy and Research Perspective Among Medical Students Enrolled in Summer Research Internship Program

ผู้แต่ง : Thitirat Rattananalin, Matina Chaiwarut, Naowaf Lehnu, Vithawat Surawattanasakul, Amornphat Kitro, Wuttipat Kiratipaisarl, Supanan Janeteerawong
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chiang Mai University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
60Interprofessional Education and Practice by Multidisciplinary Team for Medical Students in the Department of Physical Medicine and Rehabilitation (PM&R)

ผู้แต่ง : Nutthakun Sumanapun
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
61Interactive Debate-Based Learning in Systematic Reviews and Meta-Analysis: Enhancing Critical Appraisal Skills in Medical Students

ผู้แต่ง : Nisachon Tongtip
หน่วยงาน : Department of Family Medicine
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
62Integration of Cinemeducation into Ethical Decision-Making Education for Undergraduate Medical Students

ผู้แต่ง : Amara Papake, Vittawin Fagcharoenpol, Kamonphan Thiammaneerat, Nalat Pornchaiwannachat, Narin Chindavech, Chaowat Pimratana
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
63Integrating Specimen-Based Learning with Self-Directed Learning Modules: A Constructivist Approach in Posterior Abdominal Wall Anatomy

ผู้แต่ง : Tanpichcha Sutithavinkul, Sani Baimai, Sirinush Sricharoenvej, Chayanit Manoonpol, Panlop Tongto
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
64Integrating Design Thinking and Systems Thinking to Incubate Innovative Leadership Competencies in Thai Medical Education: An Empirical Mixed-Methods Investigation

ผู้แต่ง : Jaranrat Toranonboonsong, Poon Trakultangmun, Rawipas Thungsuk, Phanuwich Kaewkamjornchai, Talerngkiat Jamulidrad, Chagriya Kitiyakara
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
65Integrating ChatGPT into Dermatology Education: A Comparative Study of AI-Assisted and Traditional Learning Methods

ผู้แต่ง : Krittiya Kraisuwan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
66In Medical Genetics Education, Which is Better: Problem-Based or Team-Based Learning?

ผู้แต่ง : Worachart Lert-itthiporn
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Khon Kaen University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
67Improving Financial Well-being: A Financial Literacy Program for Medical Students

ผู้แต่ง : Kwankamol Boonsararuxsapong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
68Impact of the COVID-19 pandemic on The Thai Medical Competency Assessment for National License. A Multicenter Observational Study.

ผู้แต่ง : Thanasak Yakumpor1, Prakarn Tattiyakul, Nonglak Kanitsap, Supapan Tantracheewathorn, Arucha Treesirichod, Peeraphong Tearawat
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Burapha University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
69Impact of learning styles, stress, and happiness on academic performance in passed the National-License test medical students at Siam University

ผู้แต่ง : Kamonthip Trisukhon, Pornmongkol Rattanasarun, Pichaya Supawatin, Sarawut Lapmanee
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Siam University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
70Impact of an Integrated Research Program on Medical Students' Research Competencies and Achievement.

ผู้แต่ง : Anon Sathapornsathid, Sudarat Wijitsetthakul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Ratchaburi Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
71Immediate feedback from the case audit presentation helps the learner achieve better outcomes.

ผู้แต่ง : Chaiwat Panich
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
72How to personalize faculty development program? : A SCRIPTED approach

ผู้แต่ง : Cherdsak Iramaneerat, Pongtong Puranitee, Kasana Raksamani
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
73How surgical residents can cope when teaching surgical skills to medical clinical clerks Doesn’t meet expectation

ผู้แต่ง : Pathumthip Chonlathee
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Suratthani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
74Home Visits as a Tool to Enhance Medical Students' Communication Skills and Understanding of Patients

ผู้แต่ง : Theerayoot Wongkooprasert
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
75Global Health Education for Future Physicians: Understanding Healthcare Inequities and Cross-Border Challenges

ผู้แต่ง : Saranya Prathaithep
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sunpasitthiprasong Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
76Generative pretrained transformer(GPT)-powered chatbot as simulated patient for practicing history taking in medical students and internists.

ผู้แต่ง : Suporn travanichakul, Navakorn Ingkapairoj
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
77From Stress to Strenght: Implementing Resilience Strategies in Thai Medical students, Phrae medical education center.

ผู้แต่ง : Wichin Chotipadiwetkul, Phimrada Tantiwiriyachotikan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phrae Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
78From Prior Degrees to Clinical Teams: Impact of Educational Pathways on Interprofessional Excellence

ผู้แต่ง : Marin Pollakan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phichit Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
79From Classroom to the Frontline: Pioneering One-Day Surgical Skills Training for Future Physicians

ผู้แต่ง : Tipsuda Tangsriwong, Sontara Pinanusorn, Thipsumon Tangsiwong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
80Fostering Empathy through Storytelling: The Effect of Narrative Approaches in Palliative Care Education

ผู้แต่ง : Vittawin Fagcharoenpol, Amara Papake, Kamonphan Thiammaneerat, Narin Chindavech, Chaowat Pimratana
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
81Fostering a Nature Therapy Program to Mitigate Stress in The 6th year Medical Students

ผู้แต่ง : Pitchayanan kuwatjanakul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Udonthani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
82Five-Year Evaluation of Fifth-Year Medical Students’ Excisional Biopsy Skills at Udon Thani Hospital

ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Udon Thani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
83Fear of Missing Out Among Thai Medical Students and Its Correlation with Depression and Smartphone Addiction: Implications for Educators

ผู้แต่ง : Sarita Swatesuthisan, Narabodee Siripensopa, Sirashat Hanvivattanakul, Veevarin Charoenporn, Thammanad Charernboon
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
84Factors promoting learning outcome of long-term rural hospital placement for community-based medical education in Yala and rural hospital network.

ผู้แต่ง : Damrong Waealee, Nasriya Chalong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Yala Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
85Factors Influencing Retention of Medical Graduates in Thailand’s Health System: A Study from the First CPIRD Project In Thailand.

ผู้แต่ง : Watcharin Chirdchim, Pipat Kongsap, Warinthorn Chirdchim
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Prapokklao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
86Exploring medical students’ perspectives on learning burnout to optimize the learning environment and workload

ผู้แต่ง : Termpong dumrisilp, suttawee subtaweesin, charintorn manonitnantawat
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Bhumibol Adulyadej Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
87Exploring High School Student Enrollment Factors and Curriculum Enhancement for a New Rural-Focused Medical Program.

ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Chaowaphon Ittiphanitphong, Thapanat Taptimsri, Sangchan Krethawach
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
88Exploratory qualitative approach in preclinical-year curriculum to Understanding characteristics of overcrowded curriculum and its effects on the medical students.

ผู้แต่ง : Teerachod Suwanwilaikul, Kittanop Sukchaiya, Punyapat Maprapho, Kaittiyos Kuldejchaichan
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Siriraj Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
89Experiences of Medical Students in Learning Theoretical and Practicalon Patient Safety: A Qualitative Study

ผู้แต่ง : Kanok Jindabanjerd, Benjamas Manyoo, Chaiyakit Udnan, Bunjerd Nonthasoot
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
90Evaluation of Internship Program Environment in Thailand: A Cross-Sectional Study

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Yaowalak Jariyapongpaiboon
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
91Evaluation of General Practitioners' Ophthalmic Competency and the Role of Continuous Professional Development in Enhancing Diagnostic and Management Skills.

ผู้แต่ง : Nichawan Teerittikul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Khon Kaen Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
92Evaluation of an adolescent medicine curriculum developed by integrating adult learning and experiential learning theories for pediatric residents in Thailand

ผู้แต่ง : Rosawan Areemit, Suwannee Wisanuyotin
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Khon Kaen University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
93Evaluation of A Modified team-based learning (TBL) method in gross anatomy teaching

ผู้แต่ง : Natthiya Sakulsak, Netnaphis Warnnissorn, Peerapat Noisang, Rachanee Chanasong, Piyapan Cheeranont, Sirikasem Sirilak
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Praboromarajchanok Institute
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
94Evaluating the Reliability and Examiner Preferences of Video-Based vs. Onsite Rating Methods in OSCE for Medical Students

ผู้แต่ง : Kittiporn Klincachorn, Suwimon Khansompop
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
95Evaluating the Potential of Real-time "Self-assessment and Personal Development 360°" application in Surgical Training

ผู้แต่ง : Tanet Chatmongkonwat
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
96Evaluating the Potential of Large Language Models in OSCE Assessments: A Feasibility Study in Medical Education

ผู้แต่ง : Prapaporn Suprasert, Ekarat Rattarittamrong, Kasemsri Srisupundit, Tarm Kalavantavanich, Chiraphat Boonnag, Ornjira Trithiphen
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chiang Mai University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
97Ethical Dilemmas in Endotracheal Intubation: A Study on Medical Students’ Decision-Making in End-of-Life Care

ผู้แต่ง : Wiwat Kittiweerawong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
98Entrustable Professional Activities as a Tool for Monitoring Competencies in Pediatric Residency Training

ผู้แต่ง : Nopaorn Phavichitr, Chantida Subun, Supichaya Pojsupap, Ruangvith Tantibhaedhyangkul
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
99Enhancing Patient-Centered Care through Humanities: Exploring the Impact of Early Clinical Exposure and Patient Journey Mapping

ผู้แต่ง : Narrueadee Phreethanutt, Chotipat Siampanarai, Tirakorn Naneyod, Kan Kalinvidhaya, Phunlerd Piyaraj
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
100Enhancing Patient Safety: Retention of Non-Technical Skills in Medical Students through Cooperative Learning

ผู้แต่ง : Inthiporn Kositanurit, Sivaporn Pondeenana, Bodin Buttham, Wandee tabtim
หน่วยงาน : Faculty of medicine
สถาบัน : Naresuan university
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
101Enhancing Medical Students' Learning of Fundus Diagnosis and Management through ChatGPT: A Comparative Study.

ผู้แต่ง : Atiporn Surawongsin, Kanokporn Chokkhatiwat
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
102Enhancing Medical Student Well-Being Through PERMA-Based Positive Psychology Initiatives: A Student-Led Approach

ผู้แต่ง : Sasathamon Vongphanich, Chanya Mittrakulkij, Poonnakarn Panjasriprakarn
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
103Enhancing Medical Education in Pharmacogenomics to Prevent Adverse Effects of Carbamazepine in Children: Achieving Zero Events with PG-ZEM

ผู้แต่ง : Vitchayaporn Emarach Saengow
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
104Enhancing Healthcare Through Effective Continuing Professional Development: Strategies, Impact, and Outcomes at Chiangrai Prachanukroh Medical Education Center

ผู้แต่ง : Piyaporn sirijanchune, panomkorn lakahm
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
105ENHANCING DIAGNOSTIC EXPERTISE: DEVELOPMENT AND VALIDATION OF AN ILLNESS SCRIPT ASSESSMENT TOOL LEVERAGING LARGE LANGUAGE MODELS

ผู้แต่ง : Moushumi sur, Satid Thammasitboon, Brandon Hunter, Supaporn Dissaneevate, Araya Yuenyongviwat, Shelley Kumar
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
106Empowering Future Healthcare Leaders: Integrating GlobalHealth Competencies and SDGs through ExperientialMedical EducationAbstract

ผู้แต่ง : Kanchaporn Nopkaomeesaeng, Phunlerd Piyaraj
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
107Emergency airway and difficult airway management scenario with high-fidelity simulator as a teaching-learning tool for novice simulation-based learners

ผู้แต่ง : Chompoonik Jiemjitpolchai, Darika Thanbuasawan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Nakhon Sawan Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
108Effectiveness of Game-Based Learning for Learning Anesthetic Drug in Anesthesiology Resident.

ผู้แต่ง : Wilasinee jitpakdee, Panawit Benjhawaleemas
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
109Effectiveness of Bakri Balloon Placement Training for Treating Postpartum Hemorrhage by Simulations: 5 E’s of Inquiry-Based Learning Technique

ผู้แต่ง : Benjamas Manyoo, Kanok Jindabanjerd, Chaiyakit Udnan, Bunjerd Nonthasoot
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
110Effectiveness of Active Recall via Anki Among Fourth-Year Medical Students: A randomized controlled trial

ผู้แต่ง : Saritkeat Rerktanakajorn, Thunchanok Singsathit, Dr.Satchachon Changthom, Dr.Pruet Areesawangvong, Dr.Neti Satitsmitpong, Dr.Benjamas Duangkamnoi
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
111Educational Outcomes of Simulation-Based Training in LGIH Management for the First Clinical Year Medical Students at Lampang Medical Educational Center

ผู้แต่ง : Sasithun Plengvittaya
หน่วยงาน : Medical Educational Center
สถาบัน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
112Early exposure to health systems science among first year medical students

ผู้แต่ง : Pitsini Mongkhonsiri, Santipong Sripanithan, Peerapat Noisang, Pairoj Boonluksiri, Usa Siriboonrit, Anupong Suthamnirun
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Praboromarajchanok Institute
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
113Double-Edged Sword of AI Tools: Analyzing AI Influence on Medical Students in Perfectionism, Imposter Phenomenon, and Anxiety on Academic Performance.

ผู้แต่ง : Phetthabtim Wiriyawanichkul, Nawachai Lertvivatpong, Chanon Kulthongkum, Pitchaporn Cheevaidsarakul
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
114Development of Continuity Care Skills through the Implementation of Home Visit Program for Clinical Medical Students

ผู้แต่ง : Kampanat Suri
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
115Development and Validation of the Mindful Deliberate Growth Questionnairefor Enhancing Medical Students' Well-being and Learning Potential

ผู้แต่ง : Chorchana wichian, Arunee Tipwong, Sani Baimai, Mata panram
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Suratthani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
116Determinants of ChatGPT’s Effectiveness in Enhancing Emergency Care Education at Yala Hospital Medical Education Center

ผู้แต่ง : Sathaya Buri, Thitikan Wangapakul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Yala Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
117Design Thinking in Action : A New Frontier for Medical Educators

ผู้แต่ง : Therdpong Thongseiratch,Nutthaporn Chandeying,Tanan Bejrananda
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
118Death-side teaching: Forensic medicine bedside teaching

ผู้แต่ง : Atikom Jaikla
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
119Cultivating Professionalism: A Qualitative Study of Thai Medical Educators and Learners

ผู้แต่ง : Sirinut Wongnaat
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Udonthani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
120Crossover Study of Comparing AI-assisted Tools and Conventional Teaching Methods for Critical Appraisal Skills in Medical Students

ผู้แต่ง : Suwimon khansompop, Kittipaul klincachorn
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
121Comprehensive Understanding of Rapid Response System Through Interprofessional Card Game-based Learning.

ผู้แต่ง : Chawanee Chayakul, Pavarit Theerachaiwarakul, Pranapda Chowanutsavettakul, Kittamate Raksakulnit, Pornpen Sakulrat, Panissara Anukul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surat Thani Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
122Comprehensive Neonatal Resuscitation Training using High-Fidelity Mannequin-based Simulation to Enhance Clinical Skills of 6th-year Medical Students at Lampang Hospital

ผู้แต่ง : Anavat Bupphachareonsuk
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
123Competency, Attitudes, and Responsibility in Engaging with Artificial Intelligence in Medical Education: CARE Study

ผู้แต่ง : Nanthawut Ninwisut
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Princess of Naradhiwas University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
124Comparison of Mean Test Scores Between Lecture-Based and Self-Directed Learning Among Fifth-Year Medical Students

ผู้แต่ง : Yuttaphum Pinitmontree, Narin Chindavech, Surasak Aumkaew, Navakorn Ingkapairoj, Vittawin Fagcharoenpol, Surisa Siriwong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Buriram Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
125Comparing AI-Driven and Expert-Led Instruction in Preclinical Medical Education: Insights into Student Experience and Academic Performance

ผู้แต่ง : Pitchaporn Cheevaidsarakul, Nawachai Lertvivatpong, Phetthabtim Wiriyawanichkul, Chanon Kulthongkam
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
126Community Social Pediatrics Project-Based Curriculum for Pediatric Residents

ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : khon Kaen University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
127ChatGPT and the Future of Medical Training: Transforming the Student Experience with AI Tools

ผู้แต่ง : Miruntee Duangmusit, Yutthana Pansuwan
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
128Building Leadership and Teamwork Skills Through Simulation: A Study on Confidence and Satisfaction in Medical Students

ผู้แต่ง : Lukkhana Phuphiphat, Pornboonya Nookeu, Chayanis Trakulthong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
129Building a Culture of Patient and Personnel (2P) Safety: The Role of Medical Students in Healthcare

ผู้แต่ง : Sanyawit Puengprasert, Sukumarn Soontorn, Pakarat Sangkla
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
130Bridging Cultures: The Role of Identifiable and Anonymous Feedback in Thai Medical Education.

ผู้แต่ง : Krongkaew Thongruangsooksai, Narumon Thongtonyong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Trang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
131Boosting Rapid Focus: Implementing Tune-In and Calming Breath to Enhance Lecture Engagement for Clinical Medical Students

ผู้แต่ง : Pornpimon Nittiwatthanawit, Kwanhatai Kammhuang
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
132Beyond volunteer mobile clinic ,Lifestyle medicine festival:Better way to improve Medical Professional for Medical student

ผู้แต่ง : Kobkuea Laohapojanart, Orathai Phiwkao, Thitamon Phitchachot, Chutarat Binusman
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Pranangklao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
133Beyond the Score: A Reliability Study of Three Peer Assessment Instruments for Teamwork

ผู้แต่ง : Runchana Parnicharoende, Nawit Yoosuksomboon, Ponthakorn Kaewkanha, Pattara Sukawattana, Thanakit Pongpitakmetha, Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
134Beyond the Classroom: Assessing Medical Graduates in Clinical Practice

ผู้แต่ง : Benjamas Duangkamnoi
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
135Balancing Surgical Education and Patient Safety within Operating Theatre: Insights from Supervisors and Trainees in Gynecologic Oncology in Thailand

ผู้แต่ง : Chompunoot Kongsawatvorakul, Qabirul Abdullah
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
136AVAMS: Automating Visual AI-Infused Mnemonics and Storytelling for enhancing memorization in medical education

ผู้แต่ง : Kittiyada Limruangrong, Surapas Junlawakkananon, Yutthana Pansuwan, Thanakrit Vichasilp, Phunlerd Piyaraj, Jintavee Khlaisang
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
137Attitudes of Medical Students Toward Disabled Persons After Rehabilitation Medicine Education

ผู้แต่ง : Jantira Hongrapipat, Paphawadee Potiruk, Chantamas Yimprapai, Preechaya Manujum
หน่วยงาน : Medical education center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
138Association between level of life purpose and depression in medical students: a pilot study in a medical school in Thailand

ผู้แต่ง : Natcha Pattanaphongsak, Genis Seera, Nipok Lairungruang, Siriwadee Arunjindatrakul, Karnsunaphat Balthip
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
139Assessing the Risk of Burnout Syndrome Among Medical Students at Kalasin Hospital: Contributing Factors and Insights into Student Well-being

ผู้แต่ง : Chayanis Trakulthong, Supachai Srichantha
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
140Artificial Intelligence Tool Adoption in Clinical Medical Students: Associations with Academic Performance and AI Training Needs

ผู้แต่ง : Tidarat Thodthankhun, Rujiluck Rojthamrong, Chorthip Wattanasutthipong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Pranangklao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
141An approach to surgical curriculum revision using mixed research method

ผู้แต่ง : Cherdsak Iramaneerat, Natthida Owattanapanich, Thitiphan Srikulmontri
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
142AI-Assisted Training: Enhancing Medical Students Learning Outcomes and Confidence in Chest X-Ray Interpretation

ผู้แต่ง : PHARIDA PENGWAN
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
143AI Meets Gamification: A Comparative Study of Learning and Engagement in Pre-Clinical Training

ผู้แต่ง : Yutthana Pansuwan
หน่วยงาน : -
สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
144Adoption and Satisfaction of Electronic-Based Examinations Among Medical Students: A Comparative Study Across Academic Years

ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Boonchu Waitkarnwittaya, Chaowaphon Ittiphanitphong
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
145Addressing Geographical Inequality and Barrier of Community and Inclusive Track Programs in Thai Medical Education: a Nation-wide Geospatial Analysis

ผู้แต่ง : Chaovanon Sophonsakulsuk, Kittikorn Rattanakorn, Thapthai Laungsuwan
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
146Activating Illness Scripts: The Effect of Problem Representation Training on Diagnostic Confidence in Medical Students

ผู้แต่ง : Chawalit Chayangsu, Sunee Chayangsu, Pakarat Sangkla
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
147Accessibility of Mental Health Services for Medical Students in The Regional Medical Center

ผู้แต่ง : Waralee Dejputtawat, Pornsuda Krittigamas, Pongsak Sopon
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Nakornping Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
148A modified escape room as a tool to promote paramedic students’ self-confidence and teamwork in emergency pharmacology

ผู้แต่ง : Pornpun Vivithanaporn, Promphet Nuanprom, Pisut Pongchaikul
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
149A mixed-methods comparative study of direct and national admission systems on extracurricular research engagement in medical school

ผู้แต่ง : Tanatuch Tiratrakoonseree, Piwat Suppawittaya, Innara Srisatidnarakul, Phanuwich Kaewkamjornchai, Titiwat Sungkaworn
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital
สถาบัน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
150A Comprehensive Assessment of the Impact of Peer-led Multi-role Mock OSCEs on Pre-clerkship Medical Students

ผู้แต่ง : Nattakarn Numsriskulrat, Prooksa Ananchuensook, Panisinee Lawasut, Suchai Suteparuk
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
151A Comparative Analysis of AI Applications Trends in Medical Education Among Thai Medical Students

ผู้แต่ง : Thakorn Namwongpisut, Varanthorn Saksangawong, Praew Kotruchin, Fa-ngam Charoenpol, Prakasit Sa-ngiamwibool
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Khon Kaen University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
152A Combined Approach of Question-Writing and Case Studies Improves Surgical Knowledge

ผู้แต่ง : Methas Arunnart
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
153"The Two Sides of the Coin: Multitasking in Medical Education"

ผู้แต่ง : Komsai Suwanno, Chutima Cheranakhorn
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
154"The Impact of AI-Assisted Learning on Medical Students' Pre-Anesthesia Patient Education Skills : A Comparative Study"

ผู้แต่ง : Pornpawee Kaewprakop, Parinyaporn Wattananetikul
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
155"Insights from Integrating Entrustable Professional Activities into Workplace-Based Assessment for Internal Medicine Residency Training in Thailand"

ผู้แต่ง : Kanokporn Sanpawithayakul, Wichai Prayoonwiwat, Thanyachai Sura, Tanin Intaragumtornchai
หน่วยงาน : Faculty of Medicine
สถาบัน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
156"Innovative Approaches in Medical Education: AI-Driven Learning for Neurological Sign Localization"

ผู้แต่ง : Peerut Sivavetpikul, Marin Pollakan, Sutarin Rattananon
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Phichit Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
157"Identifying and Addressing Critical Pitfalls in ENT Consultations: A 10-Year Review of Referral Errors and Educational Impact on Medical Students"

ผู้แต่ง : Sorracha Sophanate, Kanda Piboonteaw, Mattana Anuntasiri, Ployrarin Suwunned, Kodchaporn Phuangsap
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Ratchaburi Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
158“Impact of Artificial Intelligence on Critical Thinking and Analytical Learning in Medical Education: Perspectives of Clinical Teachers and Students”

ผู้แต่ง : Parinyaporn Wattananetikul, Pornpawee Kaewprakop
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Kalasin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
159“IC for ALL”: An Interprofessional Education Workshop to Enhance Infection Control among 4th-Year Medical Students at Surin Hospital

ผู้แต่ง : Sunee Chayangsu, Chawalit Chayangsu, Jeerawat Kaewwinud, Sirikun Phiphitsaengjan
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Surin Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025
160“Brains, Books, and Bots: A New Era of Learning in Medicine with AI Assistance"

ผู้แต่ง : Chutima Cheranakhorn, Komsai Suwanno
หน่วยงาน : Medical Education Center
สถาบัน : Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2025
2025

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.