ALL20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 18 รายการ

Association for Medical Education in Europe (AMEE)
Venepuncture in children: How do we train the medical students?

ผู้แต่ง : S Setthalak*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital, Nakhon Ratchasima
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Using team-based learning (TBL) to teach clinical hematology to enhance active learning and critical thinking in large group sessions

ผู้แต่ง : A Lekhakula*, P Viboonjuntra, P Rujirojindaku and D Kongkabphan
หน่วยงาน :
สถาบัน : Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
The use of the Angoff method in course-level standard setting: We can make it reliable

ผู้แต่ง : D Wangsaturaka*, C Itthipanichpong, S Wittayalertpanya, W Limpanasithikul, I Lertjirachai, V Jaroonvanichkul, S Thamaree and S Chompootaweep
หน่วยงาน :
สถาบัน : Chulalongkorn University, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Teaching laparoscopic intracorporeal suturing: What is the key step?

ผู้แต่ง : A Khaimook*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Hatyai Hospital, Hatyai, Songkhla
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Standard setting for Thai National OSCE: Fairness with compensatory approach

ผู้แต่ง : Samkaew Wanvarie*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Satisfaction of the new graduates' learning outcomes

ผู้แต่ง : Wasant Dansawang*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Buddhachinaraj Hospital, Medical Educational Center, Phitsanulok
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Role playing: A potential technique to enhance humanistic attitudes and behaviors in medical students

ผู้แต่ง : J Sirirattanapan, N Laoopugsin*, V Mahasitthiwat, K Chansiri, P Sriyabhaya and S Wattanasirichaigoon
หน่วยงาน :
สถาบัน : Srinakharinwirot University (MEDSWU), Nakornnayok
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Minimal passing score setting on Objective Structured Clinical Examination

ผู้แต่ง : Panuwong Sansomranjai*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Medical student satisfaction in learning pediatric procedure skills: A comparison between watching a video of the procedure and supervised practice in a skills lab

ผู้แต่ง : W Anuntaseree*, M Wongchanchailert, K Panabut and N Pruphetkaew
หน่วยงาน :
สถาบัน : Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
MCQ, MEQ, CRQ: which one is the best?

ผู้แต่ง : Tomon Thongsri* and Pradet Threerapongphatthana
หน่วยงาน :
สถาบัน : Buddhachinaraj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Knowledge management on the results of national license examination part 1 (NLE-1) of medical students at Srinakharinwirot University

ผู้แต่ง : P Sriyabhaya*, P Saengjaruk, V Mahasithiwat and S Wattanasirichaigoon
หน่วยงาน :
สถาบัน : Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Do mid-unit and final test correlate?

ผู้แต่ง : Chonthicha Chantivas*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Hatyai Hospital, Hatyai Medical Education Center, Songkhla
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Development of community-based medical education module incorporating and promoting the concepts of Education for Sustainable Development (ESD)

ผู้แต่ง : Y Takeda*, E Boostrom, N Khalek, P Kessoomboon, H Yamamoto, H Hori and K Ando
หน่วยงาน :
สถาบัน : Khon Kaen University, Khon Kaen
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Concept map assessment in medical education: Reliability and learning outcomes correlation

ผู้แต่ง : Pairoj Boonluksiri*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Hatyai Medical Education Center, Songkhla
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Comparison of medical students’ logbook assessment

ผู้แต่ง : Pathikan Dissaneevate*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Hatyai Medical Education Center, Songkhla
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Can a learning portfolio assess the competency of anaesthesia residents?

ผู้แต่ง : S Suraseranivongse*, T Chinachoti, N Aroonpruksakul, P Halilamien, P Rushatamukayanunt, K Raksamani, B Sirivanasandha and S Mandee
หน่วยงาน :
สถาบัน : Siriraj Hospital, Mahidol University, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
An evaluation of fourth year medical students' satisfaction of Medicine Department, Udonthani Medical Education Center (UdMEC), Thailand

ผู้แต่ง : S Pongudom and S Raiyawa
หน่วยงาน :
สถาบัน : Udonthani Medical Education Center, Udonthani Hospital, Udonthani
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
“Reflective log book”: Evaluation of using reflective log book as a method for assessing the clinical performance of 4th year medical students on the subject of Women’s Health and Disease 1-2

ผู้แต่ง : Prakarn Ongartboon*
หน่วยงาน :
สถาบัน : Phrae Medical Center, CPIRD, Ministry of Public Health, Phrae
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.