Association for Medical Education in Europe (AMEE) | |
---|---|
Venepuncture in children: How do we train the medical students? ผู้แต่ง : S Setthalak* หน่วยงาน : สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital, Nakhon Ratchasima ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Using team-based learning (TBL) to teach clinical hematology to enhance active learning and critical thinking in large group sessions ผู้แต่ง : A Lekhakula*, P Viboonjuntra, P Rujirojindaku and D Kongkabphan หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
The use of the Angoff method in course-level standard setting: We can make it reliable ผู้แต่ง : D Wangsaturaka*, C Itthipanichpong, S Wittayalertpanya, W Limpanasithikul, I Lertjirachai, V Jaroonvanichkul, S Thamaree and S Chompootaweep หน่วยงาน : สถาบัน : Chulalongkorn University, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Teaching laparoscopic intracorporeal suturing: What is the key step? ผู้แต่ง : A Khaimook* หน่วยงาน : สถาบัน : Hatyai Hospital, Hatyai, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Standard setting for Thai National OSCE: Fairness with compensatory approach ผู้แต่ง : Samkaew Wanvarie* หน่วยงาน : สถาบัน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Satisfaction of the new graduates' learning outcomes ผู้แต่ง : Wasant Dansawang* หน่วยงาน : สถาบัน : Buddhachinaraj Hospital, Medical Educational Center, Phitsanulok ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Role playing: A potential technique to enhance humanistic attitudes and behaviors in medical students ผู้แต่ง : J Sirirattanapan, N Laoopugsin*, V Mahasitthiwat, K Chansiri, P Sriyabhaya and S Wattanasirichaigoon หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University (MEDSWU), Nakornnayok ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Minimal passing score setting on Objective Structured Clinical Examination ผู้แต่ง : Panuwong Sansomranjai* หน่วยงาน : สถาบัน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Medical student satisfaction in learning pediatric procedure skills: A comparison between watching a video of the procedure and supervised practice in a skills lab ผู้แต่ง : W Anuntaseree*, M Wongchanchailert, K Panabut and N Pruphetkaew หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
MCQ, MEQ, CRQ: which one is the best? ผู้แต่ง : Tomon Thongsri* and Pradet Threerapongphatthana หน่วยงาน : สถาบัน : Buddhachinaraj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Knowledge management on the results of national license examination part 1 (NLE-1) of medical students at Srinakharinwirot University ผู้แต่ง : P Sriyabhaya*, P Saengjaruk, V Mahasithiwat and S Wattanasirichaigoon หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Do mid-unit and final test correlate? ผู้แต่ง : Chonthicha Chantivas* หน่วยงาน : สถาบัน : Hatyai Hospital, Hatyai Medical Education Center, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Development of community-based medical education module incorporating and promoting the concepts of Education for Sustainable Development (ESD) ผู้แต่ง : Y Takeda*, E Boostrom, N Khalek, P Kessoomboon, H Yamamoto, H Hori and K Ando หน่วยงาน : สถาบัน : Khon Kaen University, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Concept map assessment in medical education: Reliability and learning outcomes correlation ผู้แต่ง : Pairoj Boonluksiri* หน่วยงาน : สถาบัน : Hatyai Medical Education Center, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Comparison of medical students’ logbook assessment ผู้แต่ง : Pathikan Dissaneevate* หน่วยงาน : สถาบัน : Hatyai Medical Education Center, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Can a learning portfolio assess the competency of anaesthesia residents? ผู้แต่ง : S Suraseranivongse*, T Chinachoti, N Aroonpruksakul, P Halilamien, P Rushatamukayanunt, K Raksamani, B Sirivanasandha and S Mandee หน่วยงาน : สถาบัน : Siriraj Hospital, Mahidol University, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
An evaluation of fourth year medical students' satisfaction of Medicine Department, Udonthani Medical Education Center (UdMEC), Thailand ผู้แต่ง : S Pongudom and S Raiyawa หน่วยงาน : สถาบัน : Udonthani Medical Education Center, Udonthani Hospital, Udonthani ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
“Reflective log book”: Evaluation of using reflective log book as a method for assessing the clinical performance of 4th year medical students on the subject of Women’s Health and Disease 1-2 ผู้แต่ง : Prakarn Ongartboon* หน่วยงาน : สถาบัน : Phrae Medical Center, CPIRD, Ministry of Public Health, Phrae ปีที่นำเสนอ : 2010 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.