Association for Medical Education in Europe (AMEE) | |
---|---|
Video-assisted self-assessment of direct ophthalmoscope examination support performance for Thai medical students ผู้แต่ง : Dam Mookmanee and Bawkway Chinkulkitniwat หน่วยงาน : สถาบัน : Suratthani Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Trend to selected career path of Clinical Medical Students in Medical Education Center : Vachiraphuket Hospital ผู้แต่ง : Jiradesh Panyasuttikit หน่วยงาน : สถาบัน : Vachiraphuket medical center education ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Towards integrating Health Economics into medical education in Thailand ผู้แต่ง : Win Techakehakij หน่วยงาน : สถาบัน : Suratthani Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Third-year medical students’ knowledge about self prevention from blood and body fluid borne infection: Khon Kaen University ผู้แต่ง : Piyanan Karin, Warunporn Siriboonpipattana, Rueangrit Siriphanit, Nuntiya Srisongmueang, Suchada Paileeklee, Varisara Luvira and Rapeepat Pipatnanun หน่วยงาน : สถาบัน : Khon Kaen University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Prevalence of Psychiatric Disorders in Fourth Year Medical Students Accessed by Using the Mobile LINE Application Video Call ผู้แต่ง : Sucheera Amornmahaphun หน่วยงาน : สถาบัน : Roi-Et hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The positive attitude of communication skill is relate to learning outcome in medical student ผู้แต่ง : Warinpapha Homhuan, Muenprae Jantanakul and Paphon Hirunyachoke หน่วยงาน : สถาบัน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The level of happiness and related factors among medical students of Khon Kaen University 2015 ผู้แต่ง : Janista Wongratanacheewin, Supagorn Vimonvanich, Napassorn Teeratakulpisarn, Nitirath Srimanta, Suchada Paileeklee and Sompong Srisaenpang หน่วยงาน : สถาบัน : Faculty of Medicine, Khon Kaen University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Happiness Exploration of Medical Students using Self- Administered Questionnaire Happinometer ผู้แต่ง : Ueamporn Summart, Narongchai Sangsa and Sakda Peinprasertkul หน่วยงาน : สถาบัน : Roiet Medical Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Flipped Versus Lecture-Based Classroom: The Approach in the context of Thai Medical Education ผู้แต่ง : Pradthana Ounchanum and Supalert Nedsuwan หน่วยงาน : สถาบัน : Chiang Rai General Medical Educational Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Effects of New Community Heath Course on the Second Year Medical Students ผู้แต่ง : Sawitree Visanuyothin, Sorarat Lermanuvat, Surasit Chitpitaklert andPipope Chitnumsab หน่วยงาน : สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima, school of medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The effectiveness of medical students as teachers for the teaching of preterm labor ผู้แต่ง : Jintana Lerdcankasuk, Chatchai Kraysubun and Krittika Ngamjunyaporn หน่วยงาน : สถาบัน : Chaophyaabhaibhubejhr Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The effectiveness of flash-card history taking in hearing-deficit elders, a sample group in Thailand ผู้แต่ง : Boonjiraporn Pratoomchat, Purin Sathiropas, Kamonkhwan Chantaranothai, Weerachat Deemak, Sasicha Buengern and Supakrit Auiwattanakul หน่วยงาน : สถาบัน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The differences in the accumulated grade point average between high school and medical years for the Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctor (CPIRD) and a project of the One District One Doctor (ODOD) ผู้แต่ง : Suchat Tantiniramai หน่วยงาน : สถาบัน : Prapokklao Medical Education Center, Prapokklao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The best bedside teaching method for 6th year medical students in Thailand ผู้แต่ง : Kengkaj Unrit หน่วยงาน : สถาบัน : Mahasarakham hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Associations of Student Learning Styles and Study Scores Among the 5th Year Medical Students in pediatric courses ผู้แต่ง : Orapan Thipthara and Anyarat Thiptara หน่วยงาน : สถาบัน : Maharaj Nakhon-Si-Thammarat Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The assessment of the first year students’ satisfaction as regards the admission process of the Faculty of Medicine, the Project to Increase the Number of Doctors for the Population in Rural Areas, Mahasarakham Hospital ผู้แต่ง : Laddawan Buranavorasil หน่วยงาน : สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Team-Based Learning in Chest Radiology Class: Teacher or Student Satisfaction? ผู้แต่ง : Puripakorn Pakdiratna and Bussaba Pakdirat หน่วยงาน : สถาบัน : Ratchaburi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Teaching methods for complex medical topics ผู้แต่ง : Charoen Jaiwong, Yaowalak Jariyapongpaiboon and Pradthana Ounchanum หน่วยงาน : สถาบัน : Medical Education Center Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Teaching media by students to enhance teaching and learning in eye procedures ผู้แต่ง : Pipat Kongsap หน่วยงาน : สถาบัน : Prapokklao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Teaching ethics to medical students: Where are we? ผู้แต่ง : Karunpong Phattaramarut, Boonsak Hanteredsith, Sorrarat Lermanuworrarat and Chavasak Kanokkantapong หน่วยงาน : สถาบัน : Maharat Nakhonratchasima Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Student Perception of Clinical Skills in Pre-Objective Structured Clinical Examination Training Course (Pre-OSCE) From Senior Medical Students ผู้แต่ง : Nutthamon Bunthalert, Wichuda Jiraporncharoen,Juntima Euathrongchit and Athavudh Deesomchok หน่วยงาน : สถาบัน : Athavudh Deesomchok ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Stress level, sources of stress and the way to reduce stress among medical students ผู้แต่ง : Kanittha Nakkarin หน่วยงาน : สถาบัน : Mahasarakham hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Staff attitude toward Problem-Based Learning (PBL) at the Faculty of Medicine, Thammasat University ผู้แต่ง : Siripen Tor-udom,Wallee Sattayasai, Wanwarang Hiriote, Pharuhat Tor-udom, Pholawat Tingpej and Aree Taylor หน่วยงาน : สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Special study modules (SSM) of CPIRD medical students in Vachiraphuket medication center ผู้แต่ง : Chutimon Boonrod and Noppol Thadakul หน่วยงาน : สถาบัน : Vachira Phuket Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Soft cadaveric training for 5th year medical students in life saving procedure ผู้แต่ง : Kanokkan Tepmalai and Jiraporn Khorana หน่วยงาน : สถาบัน : Chiangmai university ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Social Media in Medical Education: Make the Breech assisting practical class better ผู้แต่ง : Satit Klangsin, Chitkasaem Suwanrath, Nungruthai Saeaib, Polathep Vichitkunakorn and Saovakon Boonkumnerd หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Should Medical Students Receive Varicella Vaccine Before Entry into the Clinical Year? ผู้แต่ง : Thida Khwanna หน่วยงาน : สถาบัน : Vachiraphuket hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Self- and Work Director’s Evaluations of Performance and Competency of Pediatric Graduates From Prince of Songkla University ผู้แต่ง : Somchit Jaruratanasirikul and Wassana Khotchasing หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Satisfaction, remembering and understanding of medical students with the 7 Community Tools Learning Module ผู้แต่ง : Kwanchanok Rattanalert and Krishna Suvarnabhumi หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Resident as Teacher (RaT) Program: Residents’ and Medical Students’ Perceptions ผู้แต่ง : Sermsak Sukpanichyingyong หน่วยงาน : สถาบัน : Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Relationship of Social Network Site Dependence and Depression among Medical Students ผู้แต่ง : Chatpimuk Thipayamaskomon, Airada Saipanya and Anawat Wisetborisut หน่วยงาน : สถาบัน : Chiang Mai University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Ranking Assessment of Procedural Skills in Anesthesia Students ผู้แต่ง : Umaporn Pongpan, Tuangthip Phasurin, Araya Keojamras andNaowarat Phruenglamphu หน่วยงาน : สถาบัน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Prescribing error research to the medical curriculum integration ผู้แต่ง : Worapa Warathanakul, Tappana Sumpatanarax, Chompis Siriwong and Suvimon Anansiripun หน่วยงาน : สถาบัน : Vachiraphuket hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Prediction of the final examination with recall or problem-based type of test in formative assessment - which one is useful? ผู้แต่ง : Thananda Trakarnvanich,Supatsri Sethasine, Charnarong Trisuwanwat, Metavee Boonsiri and Tanun Ngamvichukorn หน่วยงาน : สถาบัน : Vajira Hospital. Navamindradhiraj University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Positive attitude and stress in medical students of Vachira Phuket Medical Education Center ผู้แต่ง : Kasin Viriyanukulvong and Noppol Thadakul หน่วยงาน : สถาบัน : Vachiraphuket hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Perception of Educational Environment among Undergraduate Students in Ministry of Public Health (MOPH) Medical Education Center of Thailand ผู้แต่ง : Wasana Hongkan,Rajin Arora, Roungtiva Muenpa and Sukit Purak หน่วยงาน : สถาบัน : CPIRD, MOPH ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Pediatric residents’ confidence and practice in adolescent health care, after mandatory adolescent medicine rotations in Thailand ผู้แต่ง : Wirote Areekul, Rosawan Areemit, Boonying Manaboriboon, Supinya Iniw and Jiraporn Arunakul หน่วยงาน : สถาบัน : Department of Military and Community Medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Patients’ reflections: weak point of medical students in communication skill ผู้แต่ง : Muenprae Jantanakul and Noppol Thadakul หน่วยงาน : สถาบัน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Parents' assessment of 6th year medical students' professionalism ผู้แต่ง : Nipaporn Hanpitakpong and Kosa Sudhorm หน่วยงาน : สถาบัน : Buddhachinaraj medical education center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
OSCE examination in post-graduated medical students from CPIRD scheme track,Thailand ผู้แต่ง : Sumonmaln Klamchuen หน่วยงาน : สถาบัน : Sunpasitthiprasong Hospital, Department of Pediatrics ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Modified Team-Based Learning in EKG Supplementary Tutorial ผู้แต่ง : Charoen Napapongsuriya, Lucksamee Haura and Pongsak Techawatcharanon หน่วยงาน : สถาบัน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Medical Students’ Personality Type and the Association with Anxiety and Depression Symptoms ผู้แต่ง : Winitra Kaewpila, Kanokporn Sukhato,Phuripat Boonthamjinda, Pathara Sukvaree and Alan Dellow หน่วยงาน : สถาบัน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Medical school experiences and decision to continue medical training as emergency physicians in graduated medical students ผู้แต่ง : Patcharee Duongthong หน่วยงาน : สถาบัน : Saraburi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Long case examination in fifth year and sixth year of medical student in obstetrics and gynecology ผู้แต่ง : Nungrutai Saeaib, Chitkasaem Suwanrath, Satit Klangsin, Saovakon Boonkumnerd, Thada Kumkong and Sirirat Thamrongwat หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla university, Songkhla ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Learning from unsafe situations about care of chest drain system to bring the knowledge to the benefit of mankind ผู้แต่ง : Smith Soimadee หน่วยงาน : สถาบัน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Learning Curve of Medical Students for Pelvic Examination ผู้แต่ง : Siraya Kitiyodom หน่วยงาน : สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Learning by teaching: an Experience Through Opportunity Activity for Final-year Medical Students ผู้แต่ง : Harutaya Kasyanan, Nipaporn Hanpitakpong and Anecha Poonsawat หน่วยงาน : สถาบัน : Buddhachinaraj Phitsanulok hospital Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Learning achievement of the second year dental students using flipped classroom approach in anatomy of base of skull class at the faculty of Medicine, Thammasat University ผู้แต่ง : Amornnat Thuppia,Nantawan Soonklang, Pornrut Rabintossaporn, Suphaket Saenthaweesuk and Nuntiya Somparn หน่วยงาน : สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Knowledge and Practice of First Year of Medical and Dental Students in Awareness of Osteoporosis in Elderly Research Project ผู้แต่ง : Supakorn Champamoon, Jirawide Patiko, Wanwalee Jindamang, Apinya Khaminkhiao, Pattama Tongdee and Porntip Nimkuntod หน่วยงาน : สถาบัน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Interdisciplinary team based learning for medical students ผู้แต่ง : Ittichai Sakarunchai, Sanguansin Ratanalert and Anukoon Krewborisutsakul หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Integration of endoscopic application to teach human gastrointestinal tract anatomy for 2nd year medical students ผู้แต่ง : Taweesak Tongtawee หน่วยงาน : สถาบัน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Improved learning achievement with team-based learning by using criterion referenced test ผู้แต่ง : Anupong Kantiwong หน่วยงาน : สถาบัน : Phramongkutklao college of medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Improve retention in rural area by direct entry of graduates ผู้แต่ง : Supachai Nathongchai หน่วยงาน : สถาบัน : Somdejprachaotaksinmaharaj Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
HRH Maha Chakri Princess Sirindhorn’s project of New Medical Student recruitment program for rural area in Thailand ผู้แต่ง : Pornsuda Krittigamas, Charnchai Pojchamarnwiputh and Achara Nithi-aphinyasakul หน่วยงาน : สถาบัน : Nakornping Medical Education center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
How can amotivation be reduced among medical students? ผู้แต่ง : Natchaya Kunanitthaworn, Natchaphon Songtrijuck, Salilthip Paiboonsithiwong, Nahathai Wongpakaran and Tinakon Wongpakaran หน่วยงาน : สถาบัน : Chiang Mai University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Hand Hygiene Teaching by SCORPIO Training Method: Interactive Workshop is the best way to help medical students to learn ผู้แต่ง : Sakulrat Srirojana หน่วยงาน : สถาบัน : Kalasin Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Graduated Medical Students’ Perception on Performance of the Doctor of Medicine Program in Maharat Nakhon Ratchasima Hospital (MNRH) School of Medicine, Thailand ผู้แต่ง : Nualpis Intaratep, Surasit Chitpithaklert, Sawitree Visanuyothin and Panlapat Kotcharat หน่วยงาน : สถาบัน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital School of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Formative comprehensive examination (FCE) enhances clinical knowledge in medical students ผู้แต่ง : Surasak Aumkaew, Surisa Siriwong, Walaiporn Ployted, Narin Chindavech and Yupin Prawai หน่วยงาน : สถาบัน : Buriram Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Formaldehyde measurement and the effect on the second year medical student during gross anatomy laboratory ผู้แต่ง : Nantawan Soonklang and Naruwan Saowakon หน่วยงาน : สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Flipped classroom and its effectiveness compared with traditional-style lecture in stroke rehabilitation medicine course for medical students: randomized controlled trials ผู้แต่ง : Anon Sathapornsathid หน่วยงาน : สถาบัน : Medical education center Ratchaburi hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
First provincial Minimally Invasive Surgery Fellowship Program for rural area in Thailand ผู้แต่ง : Araya Khaimook, Sakda Alpach and Ragin Arora หน่วยงาน : สถาบัน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Factors influencing national license examination step 1 score in preclinical year medical students ผู้แต่ง : Pongtawat Lertwilaiwittaya, Chantacha Sitticharoon and Pailin Maikaew หน่วยงาน : สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Factors affecting learning achievement of the second year medical cadet at Phramongkutklao College of Medicine in Medical Physiology Course ผู้แต่ง : Phunphen Napradit, Chitrawina Mahagita, Anusara Vattanajun and Panadda Hatthachote หน่วยงาน : สถาบัน : Department of Physiology, Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Evaluation of knowledge and attitude about medical errors and patient safety in medical students ผู้แต่ง : Pisprapa Noiming หน่วยงาน : สถาบัน : Sisaket Hospital Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Evaluation of Graduates, a Key for Patient Safety ผู้แต่ง : Boonyarat Warachit, Varavudh Sumawong, Achara Nitiapinyasakul and Rajin Arora หน่วยงาน : สถาบัน : Ministry of Public Health ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
ER QUIZ to homogenize and complete education program in emergency course for the fifth year medical student at MEC, Princess Narathivas University, Songkhla, Thailand ผู้แต่ง : Pongsatorn Asanasak หน่วยงาน : สถาบัน : MEC Songkhla hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Encouraging Medical Student Professionalism Discipline by feedback from Standardized Patient as Long Case Assessor ผู้แต่ง : Kalyanee Asanasak and Anyamanee Silpprasit หน่วยงาน : สถาบัน : Medical education center Songkhla hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Effects of Four Learning Methods on Medical Students’ Learning Outcomes in Pediatrics ผู้แต่ง : Nattaphorn Hongsawong, Prapai Dejkhamron, Praewsuda Chaita, Sopha Punyacharoen andNuthapong Ukarapol หน่วยงาน : สถาบัน : Chiang Mai University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Effectiveness of Social Media Used in Medical Case Discussion ผู้แต่ง : Banjong Preungprasob หน่วยงาน : สถาบัน : Ratchaburi Hospital Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Effectiveness of Sixth Year Medical Student Hand-on Workshop in Mechanical Ventilation ผู้แต่ง : Chalalai Klaipim and Chatchai Kraysubun หน่วยงาน : สถาบัน : Chaophyaabhaibhubejhr Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
DREEM score in Prapokklao Medical Education Center and comparison to all Medical Education Centers in Thailand ผู้แต่ง : Komol Praphasit, SuchatTantiniramai and Pipat Kongsap หน่วยงาน : สถาบัน : Prapokklao medical education center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Drama as a Tool for Development of Medical Students in a 21st Century School ผู้แต่ง : Worawan Wattanawongsawang, C Sirinan, N Kaseamkosin and S Putnual หน่วยงาน : สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Direct experience in early clinical exposure of preclinical students conducted by senior clinical students in a Thai medical school ผู้แต่ง : Nipith Charoenngam, Thanapat Vanichnatee, Karn Mahaparn, Chantacha Sitticharoon and Rungnirand Praditsuwan หน่วยงาน : สถาบัน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Development program for Supportive Staffs in Medical Education Centers, MOPH Thailand ผู้แต่ง : Usa Siriboonrit and Vanich Vanapruks หน่วยงาน : สถาบัน : CPIRD, Chonburi ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Development of the Experience of Ultrasonography Learning Model for Undergraduate Medical Students: A Case study of the Faculty of Medicine, Burapha University ผู้แต่ง : Sornsupha Limchareon, Nattawat Asawaworarit, Wethaka Klinwichit and Pakaphun Dinchuthai หน่วยงาน : สถาบัน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Determine the study climate score among MOPH Medical Education Center using the DREEM: Are the bigger hospitals better? ผู้แต่ง : Roungtiva Muenpa,Rajin Arora, Wasana Hongkan and Sukit Purak หน่วยงาน : สถาบัน : CPIRD, MOPH ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Complacency in using electronic survey ผู้แต่ง : Chirayu Wiwatwarapon หน่วยงาน : สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Competence, knowledge and clinical skills assessment in ophthalmology of undergraduate medical students in Thammasat University ผู้แต่ง : Navapol Kanchanaranya หน่วยงาน : สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Comparison of two standard-setting methods: the modified Angoff method and a method using acceptability index assigned by individual test item writers (Writer method) ผู้แต่ง : Monton Wongwandee, Piyanant Chonmaitree, Deeprom Sirikate, Apichai Pangsorn, Prasit Upapan and Panwara Paritakul หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Comparison of Khon Kaen University’s Nasal Packing Model to the Standard Nasal Packing Model ผู้แต่ง : Intira Anantpinijwatna หน่วยงาน : สถาบัน : Mahasarakham hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Common features in the psychological tests performed during entrance interviews among medical students with psychiatric problems while studying in the medical program ผู้แต่ง : Wanpen Turakitwanakan, Warangkul Konganan, Chatchanan Arsan and Suthee Rattanamongkolgul หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Clinical teachers’ perception of medical student evaluation of teaching ผู้แต่ง : Kannikar Saisawat, Namfon Inna and Daranee Intralawan หน่วยงาน : สถาบัน : Medical Education Center Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Checklist for chest radiographic interpretation in patients with chest trauma on accuracy for diagnosis in medical students and surgical resident ผู้แต่ง : Tawatchai Impool, Thammasorn Piriyasupong and Kanokwan Sriruksa หน่วยงาน : สถาบัน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Authentic Learning Outcome and Expected Learning Outcome of Graduate Medical Students by Thai Qualification Framework for Higher Education ผู้แต่ง : Soraya Kaewpitoon, Parichart Wukkuwattapong, Rattana Rujirakul, Noknoi Sripho, Taweesak Tongtawee and Natthawut Kaewpitoon หน่วยงาน : สถาบัน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Attitudes of Outpatients towards Medical Students ผู้แต่ง : Kanyarat Katanyoo, Hathaipat Vaseenon, Yanaphan Rattanakitrungruang, Kevalee Eamvorasombat, Chayamai Hathaisaard and Chayut Dumrongsirikool หน่วยงาน : สถาบัน : Navamindradhiraj University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Attitudes of Medical Students regarding Interactive Lectures with a Power Vote Application ผู้แต่ง : Kitirat Rattanathawornkiti, Sarawut Suksuphew, Ryan Andrew Loyd and Chalinee Minkuntod หน่วยงาน : สถาบัน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Attitudes of medical students from the Faculty of Medicine, Vajira Hospital, Navamindradhiraj University, toward cadaveric dissection ผู้แต่ง : Bongkoch Turathum, Benjamart Pratoomthai and Thirawass Phumyoo หน่วยงาน : สถาบัน : Navamindradhiraj University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Attitude and learning behaviors towards active learning in critical appraisal for the third year medical students, Phramongkutklao College of Medicine: an online questionnaire-based study ผู้แต่ง : Phunlerd Piyaraj, Paanjit Taamsri, Saovanee Leelayoowa, Picha Suwannahitatorn and Mathirut Mungthin หน่วยงาน : สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Assessment ability of pre-medical students in the application of the undergraduate framework learning standard and Appraisal Competency for Basic Education students and medical graduates’ outcome ผู้แต่ง : Worapon Wilaem and Wachirapron Krudprathum หน่วยงาน : สถาบัน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
An Innovative Integrated Orthopaedics Trauma Learning for Resident ผู้แต่ง : Wanjak Pongsamakthai หน่วยงาน : สถาบัน : Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
An effective-feedback strategy: comparison between peer-feedback and peer-with teacher-feedback in learning Pediatric Basic Life Support ผู้แต่ง : Kachaporn Nimdet หน่วยงาน : สถาบัน : Suratthani hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
An educational course for the achievement of confidence on basic Focused Assessment with Sonography in Trauma (FAST): Evaluation of a small group workshop in Thai medical student ผู้แต่ง : Thawatchai Tullavardhana หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Altruism in Medical School: A Comparison of Medical Students at Vajira Hospital ผู้แต่ง : Benjamart Pratoomthai, Bongkoch Turathum, Thirawass Phumyoo, Thanitsara Wetchateng and Phennapa Promthale หน่วยงาน : สถาบัน : Navamindhadhiraj University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
A study on health and safety issues among medical students during electives in Thailand ผู้แต่ง : Arucha Treesirichod and Nantana Choomchuay หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
A Project-based learning: A powerful tool to draw the students’ potentials towards 21st century skill ผู้แต่ง : Benjamas Wongsatayanon, Anirut Limtrakul, Supinya Pongsunk, Srisombat Puttikamonkul and Umnarj Paeratkul หน่วยงาน : สถาบัน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
A comparative study of medical students’ satisfaction towards learning between standardized patients and regular general patient treatment in the instruction at the outpatient clinic otolaryngology, Phramongkutklao College of Medicine ผู้แต่ง : Watcharaporn Bourchom, Suthee Ratanathummawat, Pariyanan Jaruchinda and Greetha Muangthong หน่วยงาน : สถาบัน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
A combination of system-based infections and infectious disease images effectively links between preclinical to clinical and long-term memory ผู้แต่ง : Chalinee Ronpirin หน่วยงาน : สถาบัน : Thammasat University (Rangsit Campus) ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
A collaborative approach of rural doctor production in Thailand ผู้แต่ง : Nikom Malitong, Rajin Arora, Achara Nithiapinyasakul, Prinya Chamnan and Rattiya หน่วยงาน : สถาบัน : Ratchaburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
“Happy Friday”: The relaxing activities for medical students ผู้แต่ง : Benjamas Duangkamnoi หน่วยงาน : สถาบัน : Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
“4H-Walk Rally” to Promote the Life Skill of Medical Students ผู้แต่ง : Suwannarat Singhabura-udom, Phumin Phromrattanakul and Kosa Sudhorm หน่วยงาน : สถาบัน : Buddhachinaraj medical education center ปีที่นำเสนอ : 2016 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.