Association for Medical Education in Europe (AMEE) | |
---|---|
The Virtual Diagnostic Expertise Acceleration Module through Creating a
Repertoire of Illness Scripts for Clinical Education ผู้แต่ง : Supaporn Dissaneevate*Brian Rissmiller,Araya Yuenyongviwat,Kanokpan Ruangnapa,Gunlawadee Maneenil,Satid Thammasitboon หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University,Texas Childrens Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
The association between Burnout and Depression among Medical Students ผู้แต่ง : Rungruedee Boonpan*,Vich Thampanya,Kittirat Netrkaew,Pathchara Ruangwongrioj,Aut Worarat,Chulapong Chan-Ta หน่วยงาน : สถาบัน : Medical Education center ChiangRai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Teaching acute respiratory tract infection in children using peer-assisted
learning VS a live zoom lecture for the 4th year medical students amid COVID-19 pandemic : Co-Authors ผู้แต่ง : Wissaroot Karoonboonyanan*Amnuayporn Apiraksakorn หน่วยงาน : สถาบัน : Bhumibol Adulyadej Hospital, Khon Kaen Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Simulation-based education by pig perineum improves patient safety ผู้แต่ง : Chitrakan Chareonboon หน่วยงาน : สถาบัน : Medical Education Center, Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Perspectives on the use of Cinemeducation for teaching medical
professionalism ผู้แต่ง : Natchaphon Inon*,Vich Thampanya,Piti Phloenchaiwanit,Aut Worarat หน่วยงาน : สถาบัน : MECCR ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Our first year of implementing hospital-based quality improvement
course for medical students ผู้แต่ง : Phanuwich Kaewkamjonchai*,Borwornsom Leerapan หน่วยงาน : สถาบัน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Online Lecture in ENT Department during Covid-19 ผู้แต่ง : Risa Okonogi หน่วยงาน : สถาบัน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Growth in the mindset of medical students toward patients with psychiatric
disorders through experiential learning and a reflection process ผู้แต่ง : Wachiraporn Arunothong หน่วยงาน : สถาบัน : Lampang Regional Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Faculty development in PBL facilitator at Prince of Songkla University ผู้แต่ง : Kanyanatt Kanokwiroon*,Nawamin Pinpathomrat, Suwannee Sinyoung, Kamonwan Songkroh,Arunlak Loyjiw,Kanyika Chamniprasas หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Electronic dermatological physical examination assisted learning in
medical students ผู้แต่ง : Vich Thampanya หน่วยงาน : สถาบัน : Medical Education Center Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Distance online learning in clinical-year medical education during COVID-19
pandemic in Southern Thailand: Students’ perspectives and satisfaction ผู้แต่ง : Srila Samphao*,Osaree Akaraborworn,Pattama Tana-anantarak,Gloyjai Kumkong,Piyaporn Kongnuan,Nichapa Intarapan, หน่วยงาน : สถาบัน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Assessing a depression situation among medical students and depression
management system in medical school: A preliminary study from a middle-income country medical school ผู้แต่ง : Peerasit Sitthirat*,Phanuwich Kaewkamjornchai,Samrit Srithamrongsawat หน่วยงาน : สถาบัน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2021 | |
Paediatric Emergency Simulation for Final Year Medical Students ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn หน่วยงาน : สถาบัน : Khon Kaen Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2021 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.