ALL20242022202020182016201420122010

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 124 รายการ

Ottawa Conferences
Using online quizzes to evaluate the knowledge outcomes in Medical Microbiology

ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Using Assessment of Special Clinical Encounter (ASCE) to assess medical student’s skill in clinical internal medicine

ผู้แต่ง : Sarintip Thongsiw
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
The web-based computer system that enhances medical students’ skill and knowledge in progress notes reporting

ผู้แต่ง : Wansa Paoin
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
The utility of mid-block examination and OSPE scores for formative and summative assessment and its relationship to final performance scores

ผู้แต่ง : Pairaya Rujirojindakul
หน่วยงาน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
The student selection Interview in faculty of Medicine, Prince of Songkla University

ผู้แต่ง : Waraporn Niyomdecha, Juthaorn Sukthamrong and Sakchai Saeheng
หน่วยงาน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
The standard setting methods to evaluate OSCE pass-scores of sixth year medical students.

ผู้แต่ง : Thananit Sangkomkamhang
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
The script concordance test (SCT) as a measure ofclinical reasoning skills for residents in InternalMedicine

ผู้แต่ง : Arnuparp Lekhakula, Pongtep Viboonjuntra
หน่วยงาน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
THE RIGHT TIME TO LEARN: COMPARISON OF SCORES BETWEEN PRECLINICAL AND CLINICALMEDICAL STUDENTS IN A FORENSIC MEDICINE COURSE

ผู้แต่ง : Worasuwannarak W, Peonim V, Chuduang U, Sang-On W, Srisont S, Udnoon J
หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
The Perspective of Medical Studentstowards Successful in Problem-Based Learning

ผู้แต่ง : Chinnawong Wongsathitpon, Sarawut Suksuphew
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
The Medical Teachers’ Practices and Attitudes Towards Online TeachingDuring the COVID19 Pandemic

ผู้แต่ง : Tanya Apichatvullop, Chayanis Trakulthong
หน่วยงาน : Medical Education Center, Kalasin Hospital, Kalasin
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
The Fundamental Basic Clinical Skills of the Intern. How can we improve them?

ผู้แต่ง : Onanong Noomcharoen
หน่วยงาน : Burapha University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BYOSCE

ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon, Satit Lukkraisorn, Supalert Nedsuwan
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY OSCE

ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
The effect of Self-Directed Learning (SDL) on the National Licensing Examination Step 1 (NLE1) Score in Siriraj medical students.

ผู้แต่ง : Khemmawit Siriwong, Thitipat Pattanaprateeb
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
The difference in stress level and student learning behaviour between first-year courses using a pass-fail and a tiered grading system

ผู้แต่ง : Siwat Techavoranant, Thiti Thaloengboonsiri
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
The 10-70-20 Learning and Development Model for the Improvement of Internship Competencies of Sepsis Patients Care

ผู้แต่ง : Phakphoom Dusitagorn, Pornnapa Suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Teaching medical students in clinical yearsintegrated with evidence based medicine atThammasat medical school

ผู้แต่ง : Paskorn Sritipsukho, Autchara Ngamnoun
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Survey of teaching methods and assessment tools for Patient Safety competencies in Thai medical education centers: a nationwide survey

ผู้แต่ง : Usa Siriboonrit
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Student opinion toward First Code of Conduct for Thai Medical Students: Preclinical vs. Clinical years

ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
STUDENT ENGAGEMENT IN CURRICULUM PLANNING: THE MIXED METHODS EVALUATION

ผู้แต่ง : Tanat Lertussavavivat, Win Kulvichit, Thanakit Pongpitakmetha, Nanicha Siriwong, Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
STRESS IN MEDICAL STUDENTS IN RECENTLY ESTABLISHED RURAL MEDICAL EDUCATION CENTER IN THAILAND

ผู้แต่ง : Pisprapa Noiming
หน่วยงาน : Si Sa Ket Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Standardized Patient Assessment Of Objective Structured Clinical Examination (OSCE) in Medical Students.

ผู้แต่ง : Panomkorn Lhakum
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital.
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Simulation situation as a tool for promoting attitude in medical student to improve their history taking and physical examination skill

ผู้แต่ง : Pongthorn Jantataeme
หน่วยงาน : MNST Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
SENSITIVITY AND SPECIFICITY OF VARIOUS STANDARD SETTING METHODS IN PREDICTING STEP 1 NATIONAL LICENSING EXAMINATION RESULTS

ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
SENIOR DOCTORS DEVELOPMENT COURSE

ผู้แต่ง : Tim Battcock, Aurelia Butcher, Jon Turner, Keith Brown and Emily Rosenorn-Lanng
หน่วยงาน : GP Education Dorset , Health Education Wessex, United KingdomCentre of Postgraduate Research and Medical Education (COPMRE), Bournemouth University, UnitedKingdom
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Self Reflection: A Key for Promoting Continuous Professional Development in Pediatric Residents.

ผู้แต่ง : Thanatorn Puthiganon
หน่วยงาน : Buddhachinaraj hospital, Phitsanulok
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Self assessment with visual analog scale (VAS) questionnaire by the first medical graduated students from medical education centre of Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital

ผู้แต่ง : Nipawan Sriratanavut
หน่วยงาน : Somdejphrajoataksinmaharaj Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Safety Audit Assessment in Medical Students for prevention of accidental blood and bodily fluid contact

ผู้แต่ง : Jutatip Nirutterug
หน่วยงาน : Burapha University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Role play for disclosure medical error practice in medical clerkship

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nichapat Kiattikunnathom
หน่วยงาน : MEC Phayao hospital Thailand, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Remote administration of large-scale high-stake multiple mini-interviews for medical school admission: Overcoming logistical and managerial challenges.

ผู้แต่ง : Sira Vachatimanont, Panot Sainamthip
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Reflective Diary and Dialogue: Critical Reflection Tools for Transformative Learning

ผู้แต่ง : Nipon Uppamanoraset and Manavika Punnan
หน่วยงาน : Burapa University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Push Diffusion Knowledge via Social Media Mobile Application to PrepareLifelong Learning in Medical Students

ผู้แต่ง : Nattapol Sathavarodom, Amnart Chaiprasert
หน่วยงาน : Phramongkutklao Hospital and College of Medicine, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Psychiatric Learning and Meditation

ผู้แต่ง : Kanoknan Intabtim
หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Programmatic Assessment across Cultural Contexts-Theory, Lessons, and Application

ผู้แต่ง : Erik Driessen, Satid Thammasitboon, Atipong Pathanasethpong, Kanyika Chamniprasas, Adam Cohen, Suzanne Schut, Brian John Rissmiller, Moushumi Sur, Supaporn Dissaneevate
หน่วยงาน : Maastricht University , Maastricht
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Perspectives of Simulated Patients forTeaching Medical Students in the Pre-clinical Year

ผู้แต่ง : Sarawut Suksuphew, Autchara Ngamnoun
หน่วยงาน : Suranaree University of Technology
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Personality Assessment: Can It Help to Select the Medical Student?

ผู้แต่ง : Anupong Suthamnirand and Nattinee Shinajitpun
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Personality "to be" or "not to be" a doctor

ผู้แต่ง : Tappana Sumpatanarax
หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
NLP help me!

ผู้แต่ง : Maytinee Konkaew
หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
National Board of Internal Medicine Examination Scores Predicted bySubspecialty Division Competency

ผู้แต่ง : Naowanit Nata, Amnart Chaiprasert, Narittaya Varothai, Chantrapa Sriswasdi
หน่วยงาน : Department of Internal Medicine, Phramongkutklao Hospital and College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Multiple Source of Raters for Media Production Assessment about RDU concepts among Preclinical Medical Students: A Generalizability Theory Approach

ผู้แต่ง : Anupong Kantiwong
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Mock osce relieves anxiety and improves medical students’ confidence related to summative osce

ผู้แต่ง : Tipaporn Thongmak, Pairoj Boonlucksiri
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Medical students’ self-reports of professional misconducts for the application of the National License Examination (NLE)

ผู้แต่ง : N Sirisup and A Lekhakul
หน่วยงาน : Center for Medical Competency Assessment and Accreditation
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
Medical students, factors for prescription in patient with ST-elevation myocardial infarction: a mixed methods study

ผู้แต่ง : Teeranan Angkananard , Panida Issarasenarak, Pawita Teerawattananon, Maneekarn Kosulawath , Varunrut Samrejphol , Kamolnetr Okanurak
หน่วยงาน : Department of Medicine, Faculty of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Medical students who suffered from depression need someone to talk to

ผู้แต่ง : Kanjana Wongsiri
หน่วยงาน : Maharaj Nakhon Sri Thammarat Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Medical student's attitude and knowledge following peripheral blood smear interpretation teaching-learning in Pediatric department

ผู้แต่ง : Sumonmaln Klamchuen
หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Medical student development for humanized health care

ผู้แต่ง : N Pajaree, M Sunisa, K Pitchaya and P Jarurin
หน่วยงาน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
Medical record audit of the final year medical students: a potential tool for work-based assessment

ผู้แต่ง : S Vasanawathana, K Sriruksa, T Pungtaharn and W Chandrakachorn
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
Medical Information seeking behaviors of undergraduate, postgraduate medical students and health science students.

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nattapon Jongkitsomboon
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR NEW RURAL DOCTOR

ผู้แต่ง : Satang Supapon
หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR NEW RURAL DOCTOR

ผู้แต่ง : Satang Supapon
หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Mail from the Heart: Simulated E-mail to Assess Knowledge and Communication Skill in Medical Students

ผู้แต่ง : Wasana Hongkan
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
LEARNING STYLE PREFERENCES AMONG MEDICAL UNDERGRADUATES AND POSTGRADUATES IN CHACHOENGSAO, THAILAND

ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri
หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center, Family Medicine Department, Chachoengsao
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Learning Climate in Vachira Phuket Hospital

ผู้แต่ง : Chalermpong Sukontapol
หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Learning by Doing in Cataract Lesson – The CBME study

ผู้แต่ง : Anant Bhornmata
หน่วยงาน : Chumphon Khet Udomsakdi Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Learning behaviours and academic performance of the first-year medical students based on course- learning outcomes and the non-grading evaluation

ผู้แต่ง : Issarawan Keadkraichaiwat, Chantacha Sitticharoon
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Learners’ Perspective versus Teachers’ Perspective on EntrustableProfessional Activities

ผู้แต่ง : Pongthorn Narongroeknawin, Thammanoon Srisaarn, Dusit Staworn
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Keys to thriving in the same assessment system: Comparing the preclinical performance of students from science and non-science backgrounds in a graduate entry medical program

ผู้แต่ง : Panisinee Lawasut, Thanakorn Jirasevijinda
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Kahoot Program and Instruction via Telemedicine Distance Learning Network for 21st Century Learner

ผู้แต่ง : Rujapa Pechjarden
หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Is MEQ better than MCQ to assess problemsolving skill in preclinical medical students?

ผู้แต่ง : Nampet Ngodngamthaweesuk and Panadda Rojpibulstit
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Is gender as an interview bias in multiple mini-interviews?

ผู้แต่ง : Pairoj Boonluksuri
หน่วยงาน : Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Interprofessional activity to enhance medical students’ empathy

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan
หน่วยงาน : Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Internet users' perspective towards Facebook use by physicians and medical students

ผู้แต่ง : Tiyarat Kayankit, Pornjira Pariwatcharakul
หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Incorporating telemedicine into a flipped virtual classroom on pediatric COVID-19 care improves educational outcomes.

ผู้แต่ง : Aungsumalin Sukthongsa, Penprapa Siripaopradist
หน่วยงาน : Mahasarakham hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
In-house exam stem generator to assist with test item creation

ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Impact of the Admission Systems on Academic Performance, Students behaviours, and Student Perspectives in a Doctor of Medicine Program

ผู้แต่ง : Chantacha Sitticharoon, Issarawan Keadkraichaiwat
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Impact of COVID-19 on Fear and stress: comparison of Hybrid and Onsite medical students

ผู้แต่ง : Subencha Pinsai, Wannaporn Eaimworawuthikul, chartchai klaisuban, Ekarin Sathusen
หน่วยงาน : MEDICAL EDUCATION CENTER OF CHAOPHYA ABHAIBHUBEJHR HOSPITAL, Prachinburi
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
How to use peer evaluation in TBL as a summative assessment from student voice.

ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Krittiya Krisuwan
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
How should pre-clerkship students contacttheir teachers - a study in a Southeast Asianmedical school?

ผู้แต่ง : Siriyakorn Thanasitthichai, Chanatip Rujinam, Seedarat Suwichanarakul, NatchapatPodee and Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
How did medical students manage difficultpatient encounters?

ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri, Saraporn Matayart
หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
How Academic Outcomes and Stress Affect Medical Student Satisfaction: A MultiFactorial Analysis

ผู้แต่ง : Peeradon Dutsadeevettakul, Darin Tangsittitum
หน่วยงาน : Vajira Hospital, Navamindradhiraj University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
GUIDED SELF-DETERMINATION : A SELF-MANAGEMENT INTERVENTION FOR YOUNG ADULTS WITH TYPE I DIABETES

ผู้แต่ง : Bill Haigh, Bodil Rasmussen, Vibeke Zoffmann
หน่วยงาน : School of Rural Health, Monash University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Global Rating in Objective StructuredClinical Examination, Comparing BetweenMedical Teachers And Simulated Patients

ผู้แต่ง : Wallee sataysai, Boonmee Sathapathayawongs and Woraphol Wilam
หน่วยงาน : -
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Wallee Satayasai, Boonmeee Sathapathayawongs, Woraphol Wilam
หน่วยงาน : Thammasat University, The Medical council in Thailand
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Wallee Satayasai, Boonmeee Sathapathayawongs, Woraphol Wilam
หน่วยงาน : Thammasat University, The Medical council in Thailand
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
GEOGRAPHIC AND TEMPORAL TREND IN THE DISTRIBUTION OF PHYSICIANS UNDER THEGOVERNMENT-INITIATED COLLABORATIVE PROJECT TO INCREASE PRODUCTION OF RURALDOCTORS IN THAILAND

ผู้แต่ง : Chamnan P, Arora R, Nitiapinyasakul A
หน่วยงาน : Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors, Ministry of Public Health, Nonthaburi, Sanpasitthirasong Hospital, Ubon Ratchathani
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
From Zoom to In-Person: Exploring the Challenges and Opportunities of Post-COVID19 Medical Education in Thailand

ผู้แต่ง : Darin Tangsittitum, Peeradon Dutsadeevettakul
หน่วยงาน : Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
From a normative to criterion-based approach to applying the MCAT scores to applicants to a graduate level medical program

ผู้แต่ง : Phattrawan Pisuchpen, Sira Vachatimanont
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Fourth Year Medical Students’ Satisfaction with Clinical Education in SurgerySection in Covid-19 Era

ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug
หน่วยงาน : Clinical Medical Education Center, Udon Thani Hospital, Udon Thani
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Formative MEQ: Can it be the challenging tool for preclinical medical students in encouraging their own self-directed learning and improving their own scores?

ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit and Nuchanart Suealek
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
FIVE TIMES IS ENOUGH SKILL’S PRACTICE IN MEDIAL STUDENTS: CASE STUDY IN UVC SKILL

ผู้แต่ง : Busaya Santisant
หน่วยงาน : Vachiraphuket Hospital. Phuket
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
First-year medical students’ perceptions on early exposure to Evidence based Medicine: a qualitative study

ผู้แต่ง : Saranya Prathaithep
หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Exploring Grading Systems in Undergraduate Medical Programs from Global to Local Perspectives

ผู้แต่ง : Sarunyapong Atchariyapakorn
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Evaluation of Procedural Skills Training in Undergraduate Students: A qualitative study

ผู้แต่ง : Suchada Anotayanonth and Taweesak Nopkesorn
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Evaluation of multiple-choice question exam analysis of preclinical subjects

ผู้แต่ง : Varanya Srisomsak
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Evaluation of e-Learning: Using the AEIOU score

ผู้แต่ง : A Khaimook
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Centre
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Evaluation of curriculum by students: How do students’ perspectives help in curriculum planning?

ผู้แต่ง : Sakarn Charoensakulchai, Anupong Kantiwong
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Evaluation of comprehensive OSCE at Thammasat Medical School

ผู้แต่ง : Pattharawin Pattharanitima and Pisit Wattanaruangkowit
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Evaluation of a weighted scoring method in grading of underperforming medical students on a medical neuroscience course

ผู้แต่ง : P Dharmasaroja
หน่วยงาน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
Evaluation Based on Community Experience Report by Medical Students

ผู้แต่ง : Srimuang Palangrit
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Evaluate teaching outcomes for new medical school, How do we do? . Medical Education Center (MEC) Songkhla hospital, Princess Narathivas University (PNU), Songkhla Thailand

ผู้แต่ง : Pongsatorn Asanasak
หน่วยงาน : Sonkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
ESSENTIAL COURSE FOR MEDICAL EDUCATOR (ECME): AN INTEGRATED FACULTY DEVELOPMENTPROGRAM

ผู้แต่ง : Kanokwan Sriruksa, Rajin Arora, Araya Khaimook, Achara Nithiapinyasakul
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Hatyai Medical Education Center, The Collaborating Project toIncrease Production of Rural Doctor (CPIRD), Ministry of Public Health
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Enhancing Toward Optimum MCQ-Based Assessment: Integrating Medical Educator and Large Language Model (LLM) - Quantitative Preliminary Data Investigation and Analysis

ผู้แต่ง : Rungroj Angwatcharaprakan
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
End-of-class quiz & mini whiteboard response as an assessment for learning method to assess individual students’ learning performance in traditional lecture.

ผู้แต่ง : Pornnapa Suriyachai
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chiangmai University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Effects of Health Education by using role play model on 4th year medicalstudents

ผู้แต่ง : Sakulrat Srirojana, Yupaporn Rattanaseth, Bussarin Khianman
หน่วยงาน : Kalasin Medical Education Center, Kalasin
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Effective and efficient one-week teaching of integrated endocrine system

ผู้แต่ง : Nuanthip Kamolvarin
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
Does the order of final year surgical clerkship rotation influence on student's score?

ผู้แต่ง : Chira Trairongchitmoh
หน่วยงาน : Sanpasitthiprasong Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Differences in Clinical Science Comprehensive Examination Scores (MEQ) between 6th-year students at Faculty of Medicine, Ramathibodi Hospital, and community-based medical school students

ผู้แต่ง : C. Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie
หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
DIFFERENCE IN TEST SCORES BETWEEN EARLY AND LATE FINISHERS OF THE MCQS TEST. ANOBSERVATIONAL STUDY DURING MEDICAL SCHOOL EXIT EXAMINATION

ผู้แต่ง : Wongwandee M, Paritakul P
หน่วยงาน : Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Diagnostic Assessment of Emergency Obstetrics and Gynecology Simulations for the Internships

ผู้แต่ง : Pornpimon Nittiwatthanawit
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Development of the structured rating scale for assessment of fifth-year medical students’ performance in Case-based learning class

ผู้แต่ง : Voraluck Phatarakijnirund, Tim Phetthong
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Development of Basic Life SupportPerformance Score for Health Care Providers

ผู้แต่ง : Jaiprapas Wongwatroj, ThaninLokeskrawee and Jayanton Patumanond
หน่วยงาน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Deploying multifaceted assessment tools for community-based medical education, Holistic significance in assessment

ผู้แต่ง : Theerayoot Wongkooprasert
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Core clinical skills competency in internists graduated from different training tracks

ผู้แต่ง : Nawarat Aroonyadech
หน่วยงาน : Sunprasitthiprasong Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Contribution of examiner variation and patient heterogeneity in long case examination

ผู้แต่ง : N Chierakul and S Danchaivijitr
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
Comparison of X-ray SAQ scores for ClinicalScience Comprehensive Examination between5th-year Students of Faculty of MedicineRamathibodi Hospital and Community-basedMedical Program

ผู้แต่ง : Chardpraorn Ngarmukos, Namphueng Plungpongpan, Supin Liawwanich and Thitiporn Suwatanapongched
หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Comparison of clinical science comprehensive examination performance in different groups of medical students based on their cumulative GPA at 3rd year

ผู้แต่ง : C Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie
หน่วยงาน : Ramathibodi hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
COMPARISON OF ACADEMIC ACHIEVEMENT IN CLINICAL PHASE BETWEEN THE JOINT MEDICALPROGRAM (SWU - UON) AND THE REGULAR MEDICAL PROGRAM

ผู้แต่ง : Paritakul P, Choomchuay N, Thongsaard W, Wongwandee M
หน่วยงาน : Srinakarinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Comparing the Effectiveness of PowerPoint and Prezi as Learning Media in Medical Education

ผู้แต่ง : Pundaree Benjarattanaporn
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Comparative study of two summativeexaminations vs. a single summative examinationin nursing students: Experience from ThammasatUniversity

ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit, Nuchanart Suealak and Kadsanee Moolpo
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Class ability levels vary with course of study?

ผู้แต่ง : Manavika Punnan
หน่วยงาน : Medical Educaton Center (MEC) of Queen Savang Vadhana Memorial Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
Characteristics associated with difficult items in 4th year OB-GYN multiple choice questions

ผู้แต่ง : pornnapa suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
CAN VISITING THE THAI'S FATHER OF MODERN MEDICINE MUSEUM INSPIRE THAI MEDICAL STUDENTS?

ผู้แต่ง : Sithtichok Laohawilai
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Khon Kaen Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Assessment outcomes of clinical teaching competency and its association with professional fulfilment in Thai clinician teachers

ผู้แต่ง : Arunee Tipwong
หน่วยงาน : Surat Thani Hospital, Thailand
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of using an online game to improve plain radiograph interpretation skill in 4th year medical students

ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan
หน่วยงาน : Lampang hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of the effectiveness of online learning during the COVID-19 pandemic in diagnostic radiology curriculum at Lampang hospital.

ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan
หน่วยงาน : Lampang hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of Teaching Methods in 5th-year Medical Students: A Comparison between Online and Onsite Approaches in the Emergency Department Rotation

ผู้แต่ง : Noppadon Seesuwan
หน่วยงาน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of Rational Drug Use walk rally in enhancing awareness of medication use rationally among recent graduated medical students in Northern Thailand

ผู้แต่ง : Roungtiva Muenpa
หน่วยงาน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
Assessment of medical research competency in residence

ผู้แต่ง : S Saranrittichai
หน่วยงาน : Khon Kaen Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2010
2010
Assessing the Longitudinal Integrated Clerkship Program: Stakeholders' Perspectives on Learning Outcomes and Constraints - A Program Evaluation Survey

ผู้แต่ง : Pairoj Boonlusiri, Tipaporn Thongmak
หน่วยงาน : Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
ARTS AND SURGERY: DOES DRAWING SKILL CORRELATE WITH SURGICAL SKILL?

ผู้แต่ง : Kantaphong Thongrong, Kornchai Thangtong, Sopark Manasnayakorn, Vorapat Inkarojrit,Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
Artificial Intelligence Improved Clinical Skills Assessment in Medical Students.

ผู้แต่ง : Piyaporn sirijanchune, Panomkorn Lakham
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Application of the CIPP-Model in Evaluating Undergraduate Medical Research Module for Continuation of Professional Development: Student perspective

ผู้แต่ง : Sethapong Lertsakulbunlue
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
A sound mind in a sound body: Early exposure of medical students to health promotion

ผู้แต่ง : S Dussawan, W Panu and S Jettawan
หน่วยงาน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2012
2012
360-degree evaluation for clinicalperformance assessment in medical students:Does it work for all?

ผู้แต่ง : Wasana Hongkan, James Tisyakorn and Keeratiya Kanjanauthaisiri
หน่วยงาน : Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctor
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.