Ottawa Conferences | |
---|---|
The Medical Teachers’ Practices and Attitudes Towards Online TeachingDuring the COVID19 Pandemic ผู้แต่ง : Tanya Apichatvullop, Chayanis Trakulthong หน่วยงาน : Medical Education Center, Kalasin Hospital, Kalasin ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
The 10-70-20 Learning and Development Model for the Improvement of Internship Competencies of Sepsis Patients Care ผู้แต่ง : Phakphoom Dusitagorn, Pornnapa Suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Role play for disclosure medical error practice in medical clerkship ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nichapat Kiattikunnathom หน่วยงาน : MEC Phayao hospital Thailand, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Push Diffusion Knowledge via Social Media Mobile Application to PrepareLifelong Learning in Medical Students ผู้แต่ง : Nattapol Sathavarodom, Amnart Chaiprasert หน่วยงาน : Phramongkutklao Hospital and College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Programmatic Assessment across Cultural Contexts-Theory, Lessons, and Application ผู้แต่ง : Erik Driessen, Satid Thammasitboon, Atipong Pathanasethpong, Kanyika Chamniprasas, Adam Cohen, Suzanne Schut, Brian John Rissmiller, Moushumi Sur, Supaporn Dissaneevate หน่วยงาน : Maastricht University , Maastricht ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
National Board of Internal Medicine Examination Scores Predicted bySubspecialty Division Competency ผู้แต่ง : Naowanit Nata, Amnart Chaiprasert, Narittaya Varothai, Chantrapa Sriswasdi หน่วยงาน : Department of Internal Medicine, Phramongkutklao Hospital and College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Medical students, factors for prescription in patient with ST-elevation myocardial infarction: a mixed methods study ผู้แต่ง : Teeranan Angkananard , Panida Issarasenarak, Pawita Teerawattananon, Maneekarn Kosulawath , Varunrut Samrejphol , Kamolnetr Okanurak หน่วยงาน : Department of Medicine, Faculty of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Medical Information seeking behaviors of undergraduate, postgraduate medical students and health science students. ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nattapon Jongkitsomboon หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Learners’ Perspective versus Teachers’ Perspective on EntrustableProfessional Activities ผู้แต่ง : Pongthorn Narongroeknawin, Thammanoon Srisaarn, Dusit Staworn หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Impact of COVID-19 on Fear and stress: comparison of Hybrid and Onsite medical students ผู้แต่ง : Subencha Pinsai, Wannaporn Eaimworawuthikul, chartchai klaisuban, Ekarin Sathusen หน่วยงาน : MEDICAL EDUCATION CENTER OF CHAOPHYA ABHAIBHUBEJHR HOSPITAL, Prachinburi ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Fourth Year Medical Students’ Satisfaction with Clinical Education in SurgerySection in Covid-19 Era ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug หน่วยงาน : Clinical Medical Education Center, Udon Thani Hospital, Udon Thani ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Evaluation of curriculum by students: How do students’ perspectives help in curriculum planning? ผู้แต่ง : Sakarn Charoensakulchai, Anupong Kantiwong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Effects of Health Education by using role play model on 4th year medicalstudents ผู้แต่ง : Sakulrat Srirojana, Yupaporn Rattanaseth, Bussarin Khianman หน่วยงาน : Kalasin Medical Education Center, Kalasin ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Characteristics associated with difficult items in 4th year OB-GYN multiple choice questions ผู้แต่ง : pornnapa suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.