ALL20242022202020182016201420122010

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 14 รายการ

Ottawa Conferences
The Medical Teachers’ Practices and Attitudes Towards Online TeachingDuring the COVID19 Pandemic

ผู้แต่ง : Tanya Apichatvullop, Chayanis Trakulthong
หน่วยงาน : Medical Education Center, Kalasin Hospital, Kalasin
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
The 10-70-20 Learning and Development Model for the Improvement of Internship Competencies of Sepsis Patients Care

ผู้แต่ง : Phakphoom Dusitagorn, Pornnapa Suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Role play for disclosure medical error practice in medical clerkship

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nichapat Kiattikunnathom
หน่วยงาน : MEC Phayao hospital Thailand, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Push Diffusion Knowledge via Social Media Mobile Application to PrepareLifelong Learning in Medical Students

ผู้แต่ง : Nattapol Sathavarodom, Amnart Chaiprasert
หน่วยงาน : Phramongkutklao Hospital and College of Medicine, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Programmatic Assessment across Cultural Contexts-Theory, Lessons, and Application

ผู้แต่ง : Erik Driessen, Satid Thammasitboon, Atipong Pathanasethpong, Kanyika Chamniprasas, Adam Cohen, Suzanne Schut, Brian John Rissmiller, Moushumi Sur, Supaporn Dissaneevate
หน่วยงาน : Maastricht University , Maastricht
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
National Board of Internal Medicine Examination Scores Predicted bySubspecialty Division Competency

ผู้แต่ง : Naowanit Nata, Amnart Chaiprasert, Narittaya Varothai, Chantrapa Sriswasdi
หน่วยงาน : Department of Internal Medicine, Phramongkutklao Hospital and College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Medical students, factors for prescription in patient with ST-elevation myocardial infarction: a mixed methods study

ผู้แต่ง : Teeranan Angkananard , Panida Issarasenarak, Pawita Teerawattananon, Maneekarn Kosulawath , Varunrut Samrejphol , Kamolnetr Okanurak
หน่วยงาน : Department of Medicine, Faculty of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Medical Information seeking behaviors of undergraduate, postgraduate medical students and health science students.

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nattapon Jongkitsomboon
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Learners’ Perspective versus Teachers’ Perspective on EntrustableProfessional Activities

ผู้แต่ง : Pongthorn Narongroeknawin, Thammanoon Srisaarn, Dusit Staworn
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Impact of COVID-19 on Fear and stress: comparison of Hybrid and Onsite medical students

ผู้แต่ง : Subencha Pinsai, Wannaporn Eaimworawuthikul, chartchai klaisuban, Ekarin Sathusen
หน่วยงาน : MEDICAL EDUCATION CENTER OF CHAOPHYA ABHAIBHUBEJHR HOSPITAL, Prachinburi
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Fourth Year Medical Students’ Satisfaction with Clinical Education in SurgerySection in Covid-19 Era

ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug
หน่วยงาน : Clinical Medical Education Center, Udon Thani Hospital, Udon Thani
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Evaluation of curriculum by students: How do students’ perspectives help in curriculum planning?

ผู้แต่ง : Sakarn Charoensakulchai, Anupong Kantiwong
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Effects of Health Education by using role play model on 4th year medicalstudents

ผู้แต่ง : Sakulrat Srirojana, Yupaporn Rattanaseth, Bussarin Khianman
หน่วยงาน : Kalasin Medical Education Center, Kalasin
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022
Characteristics associated with difficult items in 4th year OB-GYN multiple choice questions

ผู้แต่ง : pornnapa suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2022
2022

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.