Ottawa Conferences | |
---|---|
Using online quizzes to evaluate the knowledge outcomes in Medical Microbiology ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Using Assessment of Special Clinical Encounter (ASCE) to assess medical student’s skill in clinical internal medicine ผู้แต่ง : Sarintip Thongsiw หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
The effect of Self-Directed Learning (SDL) on the National Licensing Examination Step 1 (NLE1) Score in Siriraj medical students. ผู้แต่ง : Khemmawit Siriwong, Thitipat Pattanaprateeb หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
The difference in stress level and student learning behaviour between first-year courses using a pass-fail and a tiered grading system ผู้แต่ง : Siwat Techavoranant, Thiti Thaloengboonsiri หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Standardized Patient Assessment Of Objective Structured Clinical Examination (OSCE) in Medical Students. ผู้แต่ง : Panomkorn Lhakum หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital. ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Simulation situation as a tool for promoting attitude in medical student to improve their history taking and physical examination skill ผู้แต่ง : Pongthorn Jantataeme หน่วยงาน : MNST Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Self Reflection: A Key for Promoting Continuous Professional Development in Pediatric Residents. ผู้แต่ง : Thanatorn Puthiganon หน่วยงาน : Buddhachinaraj hospital, Phitsanulok ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Remote administration of large-scale high-stake multiple mini-interviews for medical school admission: Overcoming logistical and managerial challenges. ผู้แต่ง : Sira Vachatimanont, Panot Sainamthip หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Multiple Source of Raters for Media Production Assessment about RDU concepts among Preclinical Medical Students: A Generalizability Theory Approach ผู้แต่ง : Anupong Kantiwong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Mock osce relieves anxiety and improves medical students’ confidence related to summative osce ผู้แต่ง : Tipaporn Thongmak, Pairoj Boonlucksiri หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Learning behaviours and academic performance of the first-year medical students based on course- learning outcomes and the non-grading evaluation ผู้แต่ง : Issarawan Keadkraichaiwat, Chantacha Sitticharoon หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Keys to thriving in the same assessment system: Comparing the preclinical performance of students from science and non-science backgrounds in a graduate entry medical program ผู้แต่ง : Panisinee Lawasut, Thanakorn Jirasevijinda หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Interprofessional activity to enhance medical students’ empathy ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Incorporating telemedicine into a flipped virtual classroom on pediatric COVID-19 care improves educational outcomes. ผู้แต่ง : Aungsumalin Sukthongsa, Penprapa Siripaopradist หน่วยงาน : Mahasarakham hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
In-house exam stem generator to assist with test item creation ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Impact of the Admission Systems on Academic Performance, Students behaviours, and Student Perspectives in a Doctor of Medicine Program ผู้แต่ง : Chantacha Sitticharoon, Issarawan Keadkraichaiwat หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
How to use peer evaluation in TBL as a summative assessment from student voice. ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Krittiya Krisuwan หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
How Academic Outcomes and Stress Affect Medical Student Satisfaction: A MultiFactorial Analysis ผู้แต่ง : Peeradon Dutsadeevettakul, Darin Tangsittitum หน่วยงาน : Vajira Hospital, Navamindradhiraj University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
From Zoom to In-Person: Exploring the Challenges and Opportunities of Post-COVID19 Medical Education in Thailand ผู้แต่ง : Darin Tangsittitum, Peeradon Dutsadeevettakul หน่วยงาน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
From a normative to criterion-based approach to applying the MCAT scores to applicants to a graduate level medical program ผู้แต่ง : Phattrawan Pisuchpen, Sira Vachatimanont หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
First-year medical students’ perceptions on early exposure to Evidence based Medicine: a qualitative study ผู้แต่ง : Saranya Prathaithep หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Exploring Grading Systems in Undergraduate Medical Programs from Global to Local Perspectives ผู้แต่ง : Sarunyapong Atchariyapakorn หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Evaluation of multiple-choice question exam analysis of preclinical subjects ผู้แต่ง : Varanya Srisomsak หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Enhancing Toward Optimum MCQ-Based Assessment: Integrating Medical Educator and Large Language Model (LLM) - Quantitative Preliminary Data Investigation and Analysis ผู้แต่ง : Rungroj Angwatcharaprakan หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
End-of-class quiz & mini whiteboard response as an assessment for learning method to assess individual students’ learning performance in traditional lecture. ผู้แต่ง : Pornnapa Suriyachai หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chiangmai University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Diagnostic Assessment of Emergency Obstetrics and Gynecology Simulations for the Internships ผู้แต่ง : Pornpimon Nittiwatthanawit หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Development of the structured rating scale for assessment of fifth-year medical students’ performance in Case-based learning class ผู้แต่ง : Voraluck Phatarakijnirund, Tim Phetthong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Deploying multifaceted assessment tools for community-based medical education, Holistic significance in assessment ผู้แต่ง : Theerayoot Wongkooprasert หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Comparing the Effectiveness of PowerPoint and Prezi as Learning Media in Medical Education ผู้แต่ง : Pundaree Benjarattanaporn หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment outcomes of clinical teaching competency and its association with professional fulfilment in Thai clinician teachers ผู้แต่ง : Arunee Tipwong หน่วยงาน : Surat Thani Hospital, Thailand ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of using an online game to improve plain radiograph interpretation skill in 4th year medical students ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan หน่วยงาน : Lampang hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of the effectiveness of online learning during the COVID-19 pandemic in diagnostic radiology curriculum at Lampang hospital. ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan หน่วยงาน : Lampang hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of Teaching Methods in 5th-year Medical Students: A Comparison between Online and Onsite Approaches in the Emergency Department Rotation ผู้แต่ง : Noppadon Seesuwan หน่วยงาน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessing the Longitudinal Integrated Clerkship Program: Stakeholders' Perspectives on Learning Outcomes and Constraints - A Program Evaluation Survey ผู้แต่ง : Pairoj Boonlusiri, Tipaporn Thongmak หน่วยงาน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Artificial Intelligence Improved Clinical Skills Assessment in Medical Students. ผู้แต่ง : Piyaporn sirijanchune, Panomkorn Lakham หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Application of the CIPP-Model in Evaluating Undergraduate Medical Research Module for Continuation of Professional Development: Student perspective ผู้แต่ง : Sethapong Lertsakulbunlue หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2024 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.