ALL20242022202020182016201420122010

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 36 รายการ

Ottawa Conferences
Using online quizzes to evaluate the knowledge outcomes in Medical Microbiology

ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Using Assessment of Special Clinical Encounter (ASCE) to assess medical student’s skill in clinical internal medicine

ผู้แต่ง : Sarintip Thongsiw
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
The effect of Self-Directed Learning (SDL) on the National Licensing Examination Step 1 (NLE1) Score in Siriraj medical students.

ผู้แต่ง : Khemmawit Siriwong, Thitipat Pattanaprateeb
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
The difference in stress level and student learning behaviour between first-year courses using a pass-fail and a tiered grading system

ผู้แต่ง : Siwat Techavoranant, Thiti Thaloengboonsiri
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Standardized Patient Assessment Of Objective Structured Clinical Examination (OSCE) in Medical Students.

ผู้แต่ง : Panomkorn Lhakum
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital.
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Simulation situation as a tool for promoting attitude in medical student to improve their history taking and physical examination skill

ผู้แต่ง : Pongthorn Jantataeme
หน่วยงาน : MNST Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Self Reflection: A Key for Promoting Continuous Professional Development in Pediatric Residents.

ผู้แต่ง : Thanatorn Puthiganon
หน่วยงาน : Buddhachinaraj hospital, Phitsanulok
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Remote administration of large-scale high-stake multiple mini-interviews for medical school admission: Overcoming logistical and managerial challenges.

ผู้แต่ง : Sira Vachatimanont, Panot Sainamthip
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Multiple Source of Raters for Media Production Assessment about RDU concepts among Preclinical Medical Students: A Generalizability Theory Approach

ผู้แต่ง : Anupong Kantiwong
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Mock osce relieves anxiety and improves medical students’ confidence related to summative osce

ผู้แต่ง : Tipaporn Thongmak, Pairoj Boonlucksiri
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Learning behaviours and academic performance of the first-year medical students based on course- learning outcomes and the non-grading evaluation

ผู้แต่ง : Issarawan Keadkraichaiwat, Chantacha Sitticharoon
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Keys to thriving in the same assessment system: Comparing the preclinical performance of students from science and non-science backgrounds in a graduate entry medical program

ผู้แต่ง : Panisinee Lawasut, Thanakorn Jirasevijinda
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Interprofessional activity to enhance medical students’ empathy

ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan
หน่วยงาน : Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Incorporating telemedicine into a flipped virtual classroom on pediatric COVID-19 care improves educational outcomes.

ผู้แต่ง : Aungsumalin Sukthongsa, Penprapa Siripaopradist
หน่วยงาน : Mahasarakham hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
In-house exam stem generator to assist with test item creation

ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Impact of the Admission Systems on Academic Performance, Students behaviours, and Student Perspectives in a Doctor of Medicine Program

ผู้แต่ง : Chantacha Sitticharoon, Issarawan Keadkraichaiwat
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
How to use peer evaluation in TBL as a summative assessment from student voice.

ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Krittiya Krisuwan
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
How Academic Outcomes and Stress Affect Medical Student Satisfaction: A MultiFactorial Analysis

ผู้แต่ง : Peeradon Dutsadeevettakul, Darin Tangsittitum
หน่วยงาน : Vajira Hospital, Navamindradhiraj University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
From Zoom to In-Person: Exploring the Challenges and Opportunities of Post-COVID19 Medical Education in Thailand

ผู้แต่ง : Darin Tangsittitum, Peeradon Dutsadeevettakul
หน่วยงาน : Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
From a normative to criterion-based approach to applying the MCAT scores to applicants to a graduate level medical program

ผู้แต่ง : Phattrawan Pisuchpen, Sira Vachatimanont
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
First-year medical students’ perceptions on early exposure to Evidence based Medicine: a qualitative study

ผู้แต่ง : Saranya Prathaithep
หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Exploring Grading Systems in Undergraduate Medical Programs from Global to Local Perspectives

ผู้แต่ง : Sarunyapong Atchariyapakorn
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Evaluation of multiple-choice question exam analysis of preclinical subjects

ผู้แต่ง : Varanya Srisomsak
หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Enhancing Toward Optimum MCQ-Based Assessment: Integrating Medical Educator and Large Language Model (LLM) - Quantitative Preliminary Data Investigation and Analysis

ผู้แต่ง : Rungroj Angwatcharaprakan
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
End-of-class quiz & mini whiteboard response as an assessment for learning method to assess individual students’ learning performance in traditional lecture.

ผู้แต่ง : Pornnapa Suriyachai
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chiangmai University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Diagnostic Assessment of Emergency Obstetrics and Gynecology Simulations for the Internships

ผู้แต่ง : Pornpimon Nittiwatthanawit
หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Development of the structured rating scale for assessment of fifth-year medical students’ performance in Case-based learning class

ผู้แต่ง : Voraluck Phatarakijnirund, Tim Phetthong
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Deploying multifaceted assessment tools for community-based medical education, Holistic significance in assessment

ผู้แต่ง : Theerayoot Wongkooprasert
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Comparing the Effectiveness of PowerPoint and Prezi as Learning Media in Medical Education

ผู้แต่ง : Pundaree Benjarattanaporn
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment outcomes of clinical teaching competency and its association with professional fulfilment in Thai clinician teachers

ผู้แต่ง : Arunee Tipwong
หน่วยงาน : Surat Thani Hospital, Thailand
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of using an online game to improve plain radiograph interpretation skill in 4th year medical students

ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan
หน่วยงาน : Lampang hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of the effectiveness of online learning during the COVID-19 pandemic in diagnostic radiology curriculum at Lampang hospital.

ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan
หน่วยงาน : Lampang hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessment of Teaching Methods in 5th-year Medical Students: A Comparison between Online and Onsite Approaches in the Emergency Department Rotation

ผู้แต่ง : Noppadon Seesuwan
หน่วยงาน : Lampang Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Assessing the Longitudinal Integrated Clerkship Program: Stakeholders' Perspectives on Learning Outcomes and Constraints - A Program Evaluation Survey

ผู้แต่ง : Pairoj Boonlusiri, Tipaporn Thongmak
หน่วยงาน : Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Artificial Intelligence Improved Clinical Skills Assessment in Medical Students.

ผู้แต่ง : Piyaporn sirijanchune, Panomkorn Lakham
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
Application of the CIPP-Model in Evaluating Undergraduate Medical Research Module for Continuation of Professional Development: Student perspective

ผู้แต่ง : Sethapong Lertsakulbunlue
หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.