ALL2022202020182016201420122010

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 20 รายการ

Ottawa Conferences
THE RIGHT TIME TO LEARN: COMPARISON OF SCORES BETWEEN PRECLINICAL AND CLINICAL MEDICAL STUDENTS IN A FORENSIC MEDICINE COURSE

ผู้แต่ง : Worasuwannarak W*, Peonim V, Chuduang U, Sang-On W, Srisont S, Udnoon J
หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY OSCE

ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY OSCE

ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon*, Satit Lukkraisorn, Supalert Nedsuwan
หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
STUDENT ENGAGEMENT IN CURRICULUM PLANNING: THE MIXED METHODS EVALUATION

ผู้แต่ง : Tanat Lertussavavivat*, Win Kulvichit*, Thanakit Pongpitakmetha*, Nanicha Siriwong*, Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
STRESS IN MEDICAL STUDENTS IN RECENTLY ESTABLISHED RURAL MEDICAL EDUCATION CENTER IN THAILAND

ผู้แต่ง : Pisprapa Noiming
หน่วยงาน : Si Sa Ket Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
SENSITIVITY AND SPECIFICITY OF VARIOUS STANDARD SETTING METHODS IN PREDICTING STEP 1 NATIONAL LICENSING EXAMINATION RESULTS

ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
SENIOR DOCTORS DEVELOPMENT COURSE

ผู้แต่ง : Tim Battcock*, Aurelia Butcher, Jon Turner, Keith Brown and Emily Rosenorn-Lanng
หน่วยงาน : GP Education Dorset , Health Education Wessex, United Kingdom Centre of Postgraduate Research and Medical Education (COPMRE), Bournemouth University, United Kingdom
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR NEW RURAL DOCTOR

ผู้แต่ง : Satang Supapon
หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR NEW RURAL DOCTOR

ผู้แต่ง : Satang Supapon
หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
LEARNING STYLE PREFERENCES AMONG MEDICAL UNDERGRADUATES AND POSTGRADUATES IN CHACHOENGSAO, THAILAND

ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri
หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center, Family Medicine Department, Chachoengsao
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : 1Wallee Satayasai*, 2Boonmeee Sathapathayawongs, 1Woraphol Wilam
หน่วยงาน : 1Thammasat University, 2The Medical council in Thailand
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : 1Wallee Satayasai*, 2Boonmeee Sathapathayawongs, 1Woraphol Wilam
หน่วยงาน : 1Thammasat University, 2The Medical council in Thailand
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
GEOGRAPHIC AND TEMPORAL TREND IN THE DISTRIBUTION OF PHYSICIANS UNDER THE GOVERNMENT-INITIATED COLLABORATIVE PROJECT TO INCREASE PRODUCTION OF RURAL DOCTORS IN THAILAND

ผู้แต่ง : 1,2Chamnan P*, 1Arora R, 1Nitiapinyasakul A
หน่วยงาน : 1Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors, Ministry of Public Health, Nonthaburi, 2Sanpasitthirasong Hospital, Ubon Ratchathani
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
FIVE TIMES IS ENOUGH SKILL’S PRACTICE IN MEDIAL STUDENTS: CASE STUDY IN UVC SKILL

ผู้แต่ง : Busaya Santisant
หน่วยงาน : Vachiraphuket Hospital. Phuket
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
ESSENTIAL COURSE FOR MEDICAL EDUCATOR (ECME): AN INTEGRATED FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM

ผู้แต่ง : 1Kanokwan Sriruksa*, 2Rajin Arora, 2Araya Khaimook,3 Achara Nithiapinyasakul
หน่วยงาน : 1Khon Kaen Medical Education Center, 2Hatyai Medical Education Center, 3The Collaborating Project to Increase Production of Rural Doctor (CPIRD), Ministry of Public Health
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
DIFFERENCE IN TEST SCORES BETWEEN EARLY AND LATE FINISHERS OF THE MCQS TEST. AN OBSERVATIONAL STUDY DURING MEDICAL SCHOOL EXIT EXAMINATION

ผู้แต่ง : Wongwandee M*, Paritakul P
หน่วยงาน : Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
COMPARISON OF ACADEMIC ACHIEVEMENT IN CLINICAL PHASE BETWEEN THE JOINT MEDICAL PROGRAM (SWU - UON) AND THE REGULAR MEDICAL PROGRAM

ผู้แต่ง : Paritakul P*, Choomchuay N, Thongsaard W, Wongwandee M
หน่วยงาน : Srinakarinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
CAN VISITING THE THAI'S FATHER OF MODERN MEDICINE MUSEUM INSPIRE THAI MEDICAL STUDENTS?

ผู้แต่ง : Sithtichok Laohawilai
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Khon Kaen Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
ARTS AND SURGERY: DOES DRAWING SKILL CORRELATE WITH SURGICAL SKILL?

ผู้แต่ง : Kantaphong Thongrong*, Kornchai Thangtong*, Sopark Manasnayakorn, Vorapat Inkarojrit, Danai Wangsaturaka
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
-

ผู้แต่ง : 1Bill Haigh*, 2Bodil Rasmussen*, 3Vibeke Zoffmann
หน่วยงาน : 1Monash University: School of Rural Health: Latrobe Valley and West Gippsland, Australia, 2Deakin University: Burwood, Melbourne, 3The Juliane Marie Centre, Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 Kbh Ø, Denmark
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.