| ลำดับ | Ottawa Conferences |
|---|---|
| 1 | THE RIGHT TIME TO LEARN: COMPARISON OF SCORES BETWEEN PRECLINICAL AND CLINICALMEDICAL STUDENTS IN A FORENSIC MEDICINE COURSE ผู้แต่ง : Worasuwannarak W, Peonim V, Chuduang U, Sang-On W, Srisont S, Udnoon J หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 2 | THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BYOSCE ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon, Satit Lukkraisorn, Supalert Nedsuwan หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 3 | THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY
OSCE ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 4 | STUDENT ENGAGEMENT IN CURRICULUM PLANNING: THE MIXED METHODS EVALUATION ผู้แต่ง : Tanat Lertussavavivat, Win Kulvichit, Thanakit Pongpitakmetha, Nanicha Siriwong, Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 5 | STRESS IN MEDICAL STUDENTS IN RECENTLY ESTABLISHED RURAL MEDICAL EDUCATION CENTER IN THAILAND ผู้แต่ง : Pisprapa Noiming หน่วยงาน : Si Sa Ket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 6 | SENSITIVITY AND SPECIFICITY OF VARIOUS STANDARD SETTING METHODS IN PREDICTING STEP 1 NATIONAL LICENSING EXAMINATION RESULTS ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 7 | SENIOR DOCTORS DEVELOPMENT COURSE ผู้แต่ง : Tim Battcock, Aurelia Butcher, Jon Turner, Keith Brown and Emily Rosenorn-Lanng หน่วยงาน : GP Education Dorset , Health Education Wessex, United KingdomCentre of Postgraduate Research and Medical Education (COPMRE), Bournemouth University, UnitedKingdom ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 8 | MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR
NEW RURAL DOCTOR ผู้แต่ง : Satang Supapon หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 9 | MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR
NEW RURAL DOCTOR ผู้แต่ง : Satang Supapon หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 10 | LEARNING STYLE PREFERENCES AMONG MEDICAL UNDERGRADUATES AND POSTGRADUATES IN CHACHOENGSAO, THAILAND ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center, Family Medicine Department, Chachoengsao ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 11 | GUIDED SELF-DETERMINATION : A SELF-MANAGEMENT INTERVENTION FOR YOUNG ADULTS WITH TYPE I DIABETES ผู้แต่ง : Bill Haigh, Bodil Rasmussen, Vibeke Zoffmann หน่วยงาน : School of Rural Health, Monash University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 12 | GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Wallee Satayasai, Boonmeee Sathapathayawongs, Woraphol Wilam หน่วยงาน : Thammasat University, The Medical council in Thailand ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 13 | GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Wallee Satayasai, Boonmeee Sathapathayawongs, Woraphol Wilam หน่วยงาน : Thammasat University, The Medical council in Thailand ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 14 | GEOGRAPHIC AND TEMPORAL TREND IN THE DISTRIBUTION OF PHYSICIANS UNDER THEGOVERNMENT-INITIATED COLLABORATIVE PROJECT TO INCREASE PRODUCTION OF RURALDOCTORS IN THAILAND ผู้แต่ง : Chamnan P, Arora R, Nitiapinyasakul A หน่วยงาน : Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors, Ministry of Public Health, Nonthaburi, Sanpasitthirasong Hospital, Ubon Ratchathani ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 15 | FIVE TIMES IS ENOUGH SKILL’S PRACTICE IN MEDIAL STUDENTS: CASE STUDY IN UVC SKILL ผู้แต่ง : Busaya Santisant หน่วยงาน : Vachiraphuket Hospital. Phuket ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 16 | ESSENTIAL COURSE FOR MEDICAL EDUCATOR (ECME): AN INTEGRATED FACULTY DEVELOPMENTPROGRAM ผู้แต่ง : Kanokwan Sriruksa, Rajin Arora, Araya Khaimook, Achara Nithiapinyasakul หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Hatyai Medical Education Center, The Collaborating Project toIncrease Production of Rural Doctor (CPIRD), Ministry of Public Health ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 17 | DIFFERENCE IN TEST SCORES BETWEEN EARLY AND LATE FINISHERS OF THE MCQS TEST. ANOBSERVATIONAL STUDY DURING MEDICAL SCHOOL EXIT EXAMINATION ผู้แต่ง : Wongwandee M, Paritakul P หน่วยงาน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 18 | COMPARISON OF ACADEMIC ACHIEVEMENT IN CLINICAL PHASE BETWEEN THE JOINT MEDICALPROGRAM (SWU - UON) AND THE REGULAR MEDICAL PROGRAM ผู้แต่ง : Paritakul P, Choomchuay N, Thongsaard W, Wongwandee M หน่วยงาน : Srinakarinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 19 | CAN VISITING THE THAI'S FATHER OF MODERN MEDICINE MUSEUM INSPIRE THAI MEDICAL
STUDENTS? ผู้แต่ง : Sithtichok Laohawilai หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 |
| 20 | ARTS AND SURGERY: DOES DRAWING SKILL CORRELATE WITH SURGICAL SKILL? ผู้แต่ง : Kantaphong Thongrong, Kornchai Thangtong, Sopark Manasnayakorn, Vorapat Inkarojrit,Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.