ALL20242022202020182016201420122010

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 17 รายการ

ลำดับ Ottawa Conferences
1The web-based computer system that enhances medical students’ skill and knowledge in progress notes reporting

ผู้แต่ง : Wansa Paoin
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
2The utility of mid-block examination and OSPE scores for formative and summative assessment and its relationship to final performance scores

ผู้แต่ง : Pairaya Rujirojindakul
หน่วยงาน : Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
3The standard setting methods to evaluate OSCE pass-scores of sixth year medical students.

ผู้แต่ง : Thananit Sangkomkamhang
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
4The Fundamental Basic Clinical Skills of the Intern. How can we improve them?

ผู้แต่ง : Onanong Noomcharoen
หน่วยงาน : Burapha University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
5Survey of teaching methods and assessment tools for Patient Safety competencies in Thai medical education centers: a nationwide survey

ผู้แต่ง : Usa Siriboonrit
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
6Student opinion toward First Code of Conduct for Thai Medical Students: Preclinical vs. Clinical years

ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
7Safety Audit Assessment in Medical Students for prevention of accidental blood and bodily fluid contact

ผู้แต่ง : Jutatip Nirutterug
หน่วยงาน : Burapha University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
8Reflective Diary and Dialogue: Critical Reflection Tools for Transformative Learning

ผู้แต่ง : Nipon Uppamanoraset and Manavika Punnan
หน่วยงาน : Burapa University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
9Personality Assessment: Can It Help to Select the Medical Student?

ผู้แต่ง : Anupong Suthamnirand and Nattinee Shinajitpun
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
10Mail from the Heart: Simulated E-mail to Assess Knowledge and Communication Skill in Medical Students

ผู้แต่ง : Wasana Hongkan
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
11Is MEQ better than MCQ to assess problemsolving skill in preclinical medical students?

ผู้แต่ง : Nampet Ngodngamthaweesuk and Panadda Rojpibulstit
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
12Formative MEQ: Can it be the challenging tool for preclinical medical students in encouraging their own self-directed learning and improving their own scores?

ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit and Nuchanart Suealek
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
13Evaluation of Procedural Skills Training in Undergraduate Students: A qualitative study

ผู้แต่ง : Suchada Anotayanonth and Taweesak Nopkesorn
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
14Evaluation of comprehensive OSCE at Thammasat Medical School

ผู้แต่ง : Pattharawin Pattharanitima and Pisit Wattanaruangkowit
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
15Evaluation Based on Community Experience Report by Medical Students

ผู้แต่ง : Srimuang Palangrit
หน่วยงาน : Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
16Effective and efficient one-week teaching of integrated endocrine system

ผู้แต่ง : Nuanthip Kamolvarin
หน่วยงาน : Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014
17Comparison of clinical science comprehensive examination performance in different groups of medical students based on their cumulative GPA at 3rd year

ผู้แต่ง : C Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie
หน่วยงาน : Ramathibodi hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2014
2014

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.