Ottawa Conferences | |
---|---|
The web-based computer system that enhances
medical students’ skill and knowledge in progress
notes reporting ผู้แต่ง : Wansa Paoin หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The utility of mid-block examination and OSPE
scores for formative and summative assessment
and its relationship to final performance scores ผู้แต่ง : Pairaya Rujirojindakul หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The standard setting methods to evaluate OSCE
pass-scores of sixth year medical students. ผู้แต่ง : Thananit Sangkomkamhang หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The Fundamental Basic Clinical Skills of the
Intern. How can we improve them? ผู้แต่ง : Onanong Noomcharoen หน่วยงาน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Survey of teaching methods and assessment tools
for Patient Safety competencies in Thai medical
education centers: a nationwide survey ผู้แต่ง : Usa Siriboonrit หน่วยงาน : Chonburi Medical Education center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Student opinion toward First Code of Conduct for
Thai Medical Students: Preclinical vs. Clinical
years ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Safety Audit Assessment in Medical Students for
prevention of accidental blood and bodily fluid
contact ผู้แต่ง : Jutatip Nirutterug หน่วยงาน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Reflective Diary and Dialogue: Critical Reflection
Tools for Transformative Learning ผู้แต่ง : Nipon Uppamanoraset and Manavika Punnan หน่วยงาน : Burapa University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Personality Assessment: Can It Help to Select the Medical Student? ผู้แต่ง : Anupong Suthamnirand and Nattinee Shinajitpun หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Mail from the Heart: Simulated E-mail to Assess
Knowledge and Communication Skill in Medical
Students ผู้แต่ง : Wasana Hongkan หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Is MEQ better than MCQ to assess problemsolving
skill in preclinical medical students? ผู้แต่ง : Nampet Ngodngamthaweesuk and Panadda Rojpibulstit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Formative MEQ: Can it be the challenging tool for
preclinical medical students in encouraging their
own self-directed learning and improving their
own scores? ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit and Nuchanart Suealek หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation of Procedural Skills Training in
Undergraduate Students: A qualitative study ผู้แต่ง : Suchada Anotayanonth and Taweesak Nopkesorn หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation of comprehensive OSCE at Thammasat
Medical School ผู้แต่ง : Pattharawin Pattharanitima and Pisit Wattanaruangkowit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation Based on Community Experience
Report by Medical Students ผู้แต่ง : Srimuang Palangrit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Effective and efficient one-week teaching of
integrated endocrine system ผู้แต่ง : Nuanthip Kamolvarin หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Comparison of clinical science comprehensive
examination performance in different groups of
medical students based on their cumulative GPA
at 3rd year ผู้แต่ง : C Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie หน่วยงาน : Ramathibodi hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2014 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.