Ottawa Conferences | |
---|---|
The web-based computer system that enhances
medical students’ skill and knowledge in progress
notes reporting ผู้แต่ง : Wansa Paoin หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The utility of mid-block examination and OSPE
scores for formative and summative assessment
and its relationship to final performance scores ผู้แต่ง : Pairaya Rujirojindakul หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The student selection Interview in faculty of
Medicine, Prince of Songkla University ผู้แต่ง : Waraporn Niyomdecha, Juthaorn Sukthamrong and Sakchai Saeheng หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
The standard setting methods to evaluate OSCE
pass-scores of sixth year medical students. ผู้แต่ง : Thananit Sangkomkamhang หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The script concordance test (SCT) as a measure of
clinical reasoning skills for residents in Internal
Medicine ผู้แต่ง : A Lekhakula and P Viboonjuntra หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
THE RIGHT TIME TO LEARN: COMPARISON OF SCORES BETWEEN PRECLINICAL AND CLINICAL
MEDICAL STUDENTS IN A FORENSIC MEDICINE COURSE ผู้แต่ง : Worasuwannarak W*, Peonim V, Chuduang U, Sang-On W, Srisont S, Udnoon J หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Perspective of Medical Students
towards Successful in Problem-Based Learning ผู้แต่ง : Chinnawong Wongsathitpon* and Sarawut Suksuphew หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
The Medical Teachers’ Practices and Attitudes Towards Online Teaching
During the COVID19 Pandemic ผู้แต่ง : Tanya Apichatvullop* , Chayanis Trakulthong* หน่วยงาน : Medical Education Center, Kalasin Hospital, Kalasin ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
The Fundamental Basic Clinical Skills of the
Intern. How can we improve them? ผู้แต่ง : Onanong Noomcharoen หน่วยงาน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY
OSCE ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY
OSCE ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon*, Satit Lukkraisorn, Supalert Nedsuwan หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The 10-70-20 Learning and Development Model for the Improvement of Internship Competencies of Sepsis Patients Care ผู้แต่ง : Phakphoom Dusitagorn* , Pornnapa Suriyachai , Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Teaching medical students in clinical years
integrated with evidence based medicine at
Thammasat medical school ผู้แต่ง : Paskorn Sritipsukho* and Autchara Ngamnoun หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Survey of teaching methods and assessment tools
for Patient Safety competencies in Thai medical
education centers: a nationwide survey ผู้แต่ง : Usa Siriboonrit หน่วยงาน : Chonburi Medical Education center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Student opinion toward First Code of Conduct for
Thai Medical Students: Preclinical vs. Clinical
years ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
STUDENT ENGAGEMENT IN CURRICULUM PLANNING: THE MIXED METHODS EVALUATION ผู้แต่ง : Tanat Lertussavavivat*, Win Kulvichit*, Thanakit Pongpitakmetha*, Nanicha Siriwong*, Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
STRESS IN MEDICAL STUDENTS IN RECENTLY ESTABLISHED RURAL MEDICAL EDUCATION CENTER IN THAILAND ผู้แต่ง : Pisprapa Noiming หน่วยงาน : Si Sa Ket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
SENSITIVITY AND SPECIFICITY OF VARIOUS STANDARD SETTING METHODS IN PREDICTING STEP 1 NATIONAL LICENSING EXAMINATION RESULTS ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
SENIOR DOCTORS DEVELOPMENT COURSE ผู้แต่ง : Tim Battcock*, Aurelia Butcher, Jon Turner, Keith Brown and Emily Rosenorn-Lanng หน่วยงาน : GP Education Dorset , Health Education Wessex, United Kingdom Centre of Postgraduate Research and Medical Education (COPMRE), Bournemouth University, United Kingdom ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Self assessment with visual analog scale (VAS) questionnaire by the first medical graduated students
from medical education centre of Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital ผู้แต่ง : Nipawan Sriratanavut หน่วยงาน : Somdejphrajoataksinmaharaj Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Safety Audit Assessment in Medical Students for
prevention of accidental blood and bodily fluid
contact ผู้แต่ง : Jutatip Nirutterug หน่วยงาน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Role play for disclosure medical error practice in medical clerkship ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan* , Nichapat Kiattikunnathom หน่วยงาน : MEC Phayao hospital Thailand, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Reflective Diary and Dialogue: Critical Reflection
Tools for Transformative Learning ผู้แต่ง : Nipon Uppamanoraset and Manavika Punnan หน่วยงาน : Burapa University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Push Diffusion Knowledge via Social Media Mobile Application to Prepare
Lifelong Learning in Medical Students ผู้แต่ง : Nattapol Sathavarodom* , Amnart Chaiprasert หน่วยงาน : Phramongkutklao Hospital and College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Psychiatric Learning and Meditation ผู้แต่ง : Kanoknan Intabtim หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Programmatic Assessment across Cultural Contexts-Theory, Lessons, and Application ผู้แต่ง : Erik Driessen* , Satid Thammasitboon* , Atipong Pathanasethpong* , Kanyika Chamniprasas , Adam Cohen, Suzanne Schut , Brian John Rissmiller , Moushumi Sur , Supaporn Dissaneevate หน่วยงาน : Maastricht University , Maastricht ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Perspectives of Simulated Patients for
Teaching Medical Students in the Pre-clinical Year ผู้แต่ง : Sarawut Suksuphew,* and Autchara Ngamnoun หน่วยงาน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Personality Assessment: Can It Help to Select the Medical Student? ผู้แต่ง : Anupong Suthamnirand and Nattinee Shinajitpun หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Personality "to be" or "not to be" a doctor ผู้แต่ง : Tappana Sumpatanarax หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
NLP help me! ผู้แต่ง : Maytinee Konkaew หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
National Board of Internal Medicine Examination Scores Predicted by
Subspecialty Division Competency ผู้แต่ง : Naowanit Nata* , Amnart Chaiprasert , Narittaya Varothai, Chantrapa Sriswasdi หน่วยงาน : Department of Internal Medicine, Phramongkutklao Hospital and College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Medical students’ self-reports of professional
misconducts for the application of the National
License Examination (NLE) ผู้แต่ง : N Sirisup and A Lekhakul หน่วยงาน : Center for Medical Competency Assessment and Accreditation ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Medical students, factors for prescription in patient with ST-elevation myocardial infarction: a mixed methods study ผู้แต่ง : Teeranan Angkananard , Panida Issarasenarak* , Pawita Teerawattananon, Maneekarn Kosulawath , Varunrut Samrejphol , Kamolnetr Okanurak หน่วยงาน : Department of Medicine, Faculty of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Medical students who suffered from
depression need someone to talk to ผู้แต่ง : Kanjana Wongsiri หน่วยงาน : Maharaj Nakhon Sri Thammarat Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Medical student's attitude and knowledge
following peripheral blood smear interpretation
teaching-learning in Pediatric department ผู้แต่ง : Sumonmaln Klamchuen หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Medical student development for humanized health
care ผู้แต่ง : N Pajaree, M Sunisa, K Pitchaya and P Jarurin หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Medical record audit of the final year medical
students: a potential tool for work-based assessment ผู้แต่ง : S Vasanawathana, K Sriruksa, T Pungtaharn and W Chandrakachorn หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Medical Information seeking behaviors of undergraduate, postgraduate medical students and health science students. ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan* , Nattapon Jongkitsomboon หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR
NEW RURAL DOCTOR ผู้แต่ง : Satang Supapon หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR
NEW RURAL DOCTOR ผู้แต่ง : Satang Supapon หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Mail from the Heart: Simulated E-mail to Assess
Knowledge and Communication Skill in Medical
Students ผู้แต่ง : Wasana Hongkan หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
LEARNING STYLE PREFERENCES AMONG MEDICAL UNDERGRADUATES AND POSTGRADUATES IN CHACHOENGSAO, THAILAND ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center, Family Medicine Department, Chachoengsao ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Learning Climate in Vachira Phuket Hospital ผู้แต่ง : Chalermpong Sukontapol หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Learning by Doing in Cataract Lesson – The
CBME study ผู้แต่ง : Anant Bhornmata หน่วยงาน : Chumphon Khet Udomsakdi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Learners’ Perspective versus Teachers’ Perspective on Entrustable
Professional Activities ผู้แต่ง : Pongthorn Narongroeknawin* , Thammanoon Srisaarn , Dusit Staworn หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Kahoot Program and Instruction via
Telemedicine Distance Learning Network for 21st Century Learner ผู้แต่ง : Rujapa Pechjarden หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Is MEQ better than MCQ to assess problemsolving
skill in preclinical medical students? ผู้แต่ง : Nampet Ngodngamthaweesuk and Panadda Rojpibulstit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Is gender as an interview bias in multiple
mini-interviews? ผู้แต่ง : Pairoj Boonluksuri หน่วยงาน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Internet users' perspective towards
Facebook use by physicians and medical students ผู้แต่ง : Tiyarat Kayankit* and Pornjira Pariwatcharakul หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Impact of COVID-19 on Fear and stress: comparison of Hybrid and Onsite medical students ผู้แต่ง : Subencha Pinsai* , Wannaporn Eaimworawuthikul , chartchai klaisuban , Ekarin Sathusen หน่วยงาน : MEDICAL EDUCATION CENTER OF CHAOPHYA ABHAIBHUBEJHR HOSPITAL, Prachinburi ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
How should pre-clerkship students contact
their teachers - a study in a Southeast Asian
medical school? ผู้แต่ง : Siriyakorn Thanasitthichai*, Chanatip Rujinam, Seedarat Suwichanarakul, Natchapat Podee and Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
How did medical students manage difficult
patient encounters? ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri* and Saraporn Matayart หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : 1Wallee Satayasai*, 2Boonmeee Sathapathayawongs, 1Woraphol Wilam หน่วยงาน : 1Thammasat University, 2The Medical council in Thailand ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : 1Wallee Satayasai*, 2Boonmeee Sathapathayawongs, 1Woraphol Wilam หน่วยงาน : 1Thammasat University, 2The Medical council in Thailand ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Global Rating in Objective Structured
Clinical Examination, Comparing Between
Medical Teachers And Simulated Patients ผู้แต่ง : Wa l l e e S a t a y a s a i* , B o o n m ee Sathapathayawongs and Woraphol Wilam หน่วยงาน : - ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
GEOGRAPHIC AND TEMPORAL TREND IN THE DISTRIBUTION OF PHYSICIANS UNDER THE
GOVERNMENT-INITIATED COLLABORATIVE PROJECT TO INCREASE PRODUCTION OF RURAL
DOCTORS IN THAILAND ผู้แต่ง : 1,2Chamnan P*, 1Arora R, 1Nitiapinyasakul A หน่วยงาน : 1Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors, Ministry of Public Health, Nonthaburi, 2Sanpasitthirasong Hospital, Ubon Ratchathani ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Fourth Year Medical Students’ Satisfaction with Clinical Education in Surgery
Section in Covid-19 Era ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug* หน่วยงาน : Clinical Medical Education Center, Udon Thani Hospital, Udon Thani ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Formative MEQ: Can it be the challenging tool for
preclinical medical students in encouraging their
own self-directed learning and improving their
own scores? ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit and Nuchanart Suealek หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
FIVE TIMES IS ENOUGH SKILL’S PRACTICE IN MEDIAL STUDENTS: CASE STUDY IN UVC SKILL ผู้แต่ง : Busaya Santisant หน่วยงาน : Vachiraphuket Hospital. Phuket ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Evaluation of Procedural Skills Training in
Undergraduate Students: A qualitative study ผู้แต่ง : Suchada Anotayanonth and Taweesak Nopkesorn หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation of e-Learning: Using the AEIOU score ผู้แต่ง : A Khaimook หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Evaluation of curriculum by students: How do students’ perspectives help in curriculum planning? ผู้แต่ง : Sakarn Charoensakulchai* , Anupong Kantiwong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Evaluation of comprehensive OSCE at Thammasat
Medical School ผู้แต่ง : Pattharawin Pattharanitima and Pisit Wattanaruangkowit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation of a weighted scoring method in grading
of underperforming medical students on a medical
neuroscience course ผู้แต่ง : P Dharmasaroja หน่วยงาน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Evaluation Based on Community Experience
Report by Medical Students ผู้แต่ง : Srimuang Palangrit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluate teaching outcomes for new medical
school, How do we do? . Medical Education
Center (MEC) Songkhla hospital, Princess
Narathivas University (PNU), Songkhla Thailand ผู้แต่ง : Pongsatorn Asanasak หน่วยงาน : Sonkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
ESSENTIAL COURSE FOR MEDICAL EDUCATOR (ECME): AN INTEGRATED FACULTY DEVELOPMENT
PROGRAM ผู้แต่ง : 1Kanokwan Sriruksa*, 2Rajin Arora, 2Araya Khaimook,3 Achara Nithiapinyasakul หน่วยงาน : 1Khon Kaen Medical Education Center, 2Hatyai Medical Education Center, 3The Collaborating Project to Increase Production of Rural Doctor (CPIRD), Ministry of Public Health ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Effects of Health Education by using role play model on 4th year medical
students ผู้แต่ง : Sakulrat Srirojana* , Yupaporn Rattanaseth , Bussarin Khianman หน่วยงาน : Kalasin Medical Education Center, Kalasin ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Effective and efficient one-week teaching of
integrated endocrine system ผู้แต่ง : Nuanthip Kamolvarin หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Does the order of final year surgical
clerkship rotation influence on student's score? ผู้แต่ง : Chira Trairongchitmoh หน่วยงาน : Sanpasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Differences in Clinical Science Comprehensive
Examination Scores (MEQ) between 6th-year
students at Faculty of Medicine, Ramathibodi
Hospital, and community-based medical school
students ผู้แต่ง : C. Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
DIFFERENCE IN TEST SCORES BETWEEN EARLY AND LATE FINISHERS OF THE MCQS TEST. AN
OBSERVATIONAL STUDY DURING MEDICAL SCHOOL EXIT EXAMINATION ผู้แต่ง : Wongwandee M*, Paritakul P หน่วยงาน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Development of Basic Life Support
Performance Score for Health Care Providers ผู้แต่ง : Jaiprapas Wongwatroj*, Thanin Lokeskrawee and Jayanton Patumanond หน่วยงาน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Core clinical skills competency in internists
graduated from different training tracks ผู้แต่ง : Nawarat Aroonyadech หน่วยงาน : Sunprasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Contribution of examiner variation and patient
heterogeneity in long case examination ผู้แต่ง : N Chierakul and S Danchaivijitr หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Comparison of X-ray SAQ scores for Clinical
Science Comprehensive Examination between
5th-year Students of Faculty of Medicine
Ramathibodi Hospital and Community-based
Medical Program ผู้แต่ง : Chardpraorn Ngarmukos*, Namphueng Plungpongpan, Supin Liawwanich and Thitiporn Suwatanapongched หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Comparison of clinical science comprehensive
examination performance in different groups of
medical students based on their cumulative GPA
at 3rd year ผู้แต่ง : C Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie หน่วยงาน : Ramathibodi hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
COMPARISON OF ACADEMIC ACHIEVEMENT IN CLINICAL PHASE BETWEEN THE JOINT MEDICAL
PROGRAM (SWU - UON) AND THE REGULAR MEDICAL PROGRAM ผู้แต่ง : Paritakul P*, Choomchuay N, Thongsaard W, Wongwandee M หน่วยงาน : Srinakarinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Comparative study of two summative
examinations vs. a single summative examination
in nursing students: Experience from Thammasat
University ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit*, Nuchanart Suealak and Kadsanee Moolpo หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Class ability levels vary with course of study? ผู้แต่ง : Manavika Punnan หน่วยงาน : Medical Educaton Center (MEC) of Queen Savang Vadhana Memorial Hospital ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Characteristics associated with difficult items in 4th year OB-GYN multiple choice questions ผู้แต่ง : pornnapa suriyachai* , Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
CAN VISITING THE THAI'S FATHER OF MODERN MEDICINE MUSEUM INSPIRE THAI MEDICAL
STUDENTS? ผู้แต่ง : Sithtichok Laohawilai หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Assessment of Rational Drug Use walk rally
in enhancing awareness of medication use
rationally among recent graduated medical
students in Northern Thailand ผู้แต่ง : Roungtiva Muenpa หน่วยงาน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Assessment of medical research competency in residence ผู้แต่ง : S Saranrittichai หน่วยงาน : Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
ARTS AND SURGERY: DOES DRAWING SKILL CORRELATE WITH SURGICAL SKILL? ผู้แต่ง : Kantaphong Thongrong*, Kornchai Thangtong*, Sopark Manasnayakorn, Vorapat Inkarojrit, Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
A sound mind in a sound body: Early exposure of
medical students to health promotion ผู้แต่ง : S Dussawan, W Panu and S Jettawan หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
360-degree evaluation for clinical
performance assessment in medical students:
Does it work for all? ผู้แต่ง : Wasana Hongkan*, James Tisyakorn and Keeratiya Kanjanauthaisiri หน่วยงาน : Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctor ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
- ผู้แต่ง : 1Bill Haigh*, 2Bodil Rasmussen*, 3Vibeke Zoffmann หน่วยงาน : 1Monash University: School of Rural Health: Latrobe Valley and West Gippsland, Australia, 2Deakin University: Burwood, Melbourne, 3The Juliane Marie Centre, Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 Kbh Ø, Denmark ปีที่นำเสนอ : 2016 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.