Ottawa Conferences | |
---|---|
Using online quizzes to evaluate the knowledge outcomes in Medical Microbiology ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Using Assessment of Special Clinical Encounter (ASCE) to assess medical student’s skill in clinical internal medicine ผู้แต่ง : Sarintip Thongsiw หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
The web-based computer system that enhances
medical students’ skill and knowledge in progress
notes reporting ผู้แต่ง : Wansa Paoin หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The utility of mid-block examination and OSPE
scores for formative and summative assessment
and its relationship to final performance scores ผู้แต่ง : Pairaya Rujirojindakul หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The student selection Interview in faculty of
Medicine, Prince of Songkla University ผู้แต่ง : Waraporn Niyomdecha, Juthaorn Sukthamrong and Sakchai Saeheng หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
The standard setting methods to evaluate OSCE
pass-scores of sixth year medical students. ผู้แต่ง : Thananit Sangkomkamhang หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
The script concordance test (SCT) as a measure ofclinical reasoning skills for residents in InternalMedicine ผู้แต่ง : Arnuparp Lekhakula, Pongtep Viboonjuntra หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
THE RIGHT TIME TO LEARN: COMPARISON OF SCORES BETWEEN PRECLINICAL AND CLINICALMEDICAL STUDENTS IN A FORENSIC MEDICINE COURSE ผู้แต่ง : Worasuwannarak W, Peonim V, Chuduang U, Sang-On W, Srisont S, Udnoon J หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The Perspective of Medical Studentstowards Successful in Problem-Based Learning ผู้แต่ง : Chinnawong Wongsathitpon, Sarawut Suksuphew หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
The Medical Teachers’ Practices and Attitudes Towards Online TeachingDuring the COVID19 Pandemic ผู้แต่ง : Tanya Apichatvullop, Chayanis Trakulthong หน่วยงาน : Medical Education Center, Kalasin Hospital, Kalasin ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
The Fundamental Basic Clinical Skills of the
Intern. How can we improve them? ผู้แต่ง : Onanong Noomcharoen หน่วยงาน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BYOSCE ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon, Satit Lukkraisorn, Supalert Nedsuwan หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
THE EFFECT ON INTERNSHIP CLINICAL SKILLS IN DIFFERENT HOSPITAL LEVELS EVALUATED BY
OSCE ผู้แต่ง : Yaowalak Jariyapongpaiboon หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
The effect of Self-Directed Learning (SDL) on the National Licensing Examination Step 1 (NLE1) Score in Siriraj medical students. ผู้แต่ง : Khemmawit Siriwong, Thitipat Pattanaprateeb หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
The difference in stress level and student learning behaviour between first-year courses using a pass-fail and a tiered grading system ผู้แต่ง : Siwat Techavoranant, Thiti Thaloengboonsiri หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
The 10-70-20 Learning and Development Model for the Improvement of Internship Competencies of Sepsis Patients Care ผู้แต่ง : Phakphoom Dusitagorn, Pornnapa Suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Teaching medical students in clinical yearsintegrated with evidence based medicine atThammasat medical school ผู้แต่ง : Paskorn Sritipsukho, Autchara Ngamnoun หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Survey of teaching methods and assessment tools
for Patient Safety competencies in Thai medical
education centers: a nationwide survey ผู้แต่ง : Usa Siriboonrit หน่วยงาน : Chonburi Medical Education center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Student opinion toward First Code of Conduct for
Thai Medical Students: Preclinical vs. Clinical
years ผู้แต่ง : Amnuayporn Apiraksakorn หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
STUDENT ENGAGEMENT IN CURRICULUM PLANNING: THE MIXED METHODS EVALUATION ผู้แต่ง : Tanat Lertussavavivat, Win Kulvichit, Thanakit Pongpitakmetha, Nanicha Siriwong, Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
STRESS IN MEDICAL STUDENTS IN RECENTLY ESTABLISHED RURAL MEDICAL EDUCATION CENTER IN THAILAND ผู้แต่ง : Pisprapa Noiming หน่วยงาน : Si Sa Ket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Standardized Patient Assessment Of Objective Structured Clinical Examination (OSCE) in Medical Students. ผู้แต่ง : Panomkorn Lhakum หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh Hospital. ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Simulation situation as a tool for promoting attitude in medical student to improve their history taking and physical examination skill ผู้แต่ง : Pongthorn Jantataeme หน่วยงาน : MNST Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
SENSITIVITY AND SPECIFICITY OF VARIOUS STANDARD SETTING METHODS IN PREDICTING STEP 1 NATIONAL LICENSING EXAMINATION RESULTS ผู้แต่ง : Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
SENIOR DOCTORS DEVELOPMENT COURSE ผู้แต่ง : Tim Battcock, Aurelia Butcher, Jon Turner, Keith Brown and Emily Rosenorn-Lanng หน่วยงาน : GP Education Dorset , Health Education Wessex, United KingdomCentre of Postgraduate Research and Medical Education (COPMRE), Bournemouth University, UnitedKingdom ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Self Reflection: A Key for Promoting Continuous Professional Development in Pediatric Residents. ผู้แต่ง : Thanatorn Puthiganon หน่วยงาน : Buddhachinaraj hospital, Phitsanulok ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Self assessment with visual analog scale (VAS) questionnaire by the first medical graduated students
from medical education centre of Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital ผู้แต่ง : Nipawan Sriratanavut หน่วยงาน : Somdejphrajoataksinmaharaj Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Safety Audit Assessment in Medical Students for
prevention of accidental blood and bodily fluid
contact ผู้แต่ง : Jutatip Nirutterug หน่วยงาน : Burapha University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Role play for disclosure medical error practice in medical clerkship ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nichapat Kiattikunnathom หน่วยงาน : MEC Phayao hospital Thailand, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Remote administration of large-scale high-stake multiple mini-interviews for medical school admission: Overcoming logistical and managerial challenges. ผู้แต่ง : Sira Vachatimanont, Panot Sainamthip หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Reflective Diary and Dialogue: Critical Reflection
Tools for Transformative Learning ผู้แต่ง : Nipon Uppamanoraset and Manavika Punnan หน่วยงาน : Burapa University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Push Diffusion Knowledge via Social Media Mobile Application to PrepareLifelong Learning in Medical Students ผู้แต่ง : Nattapol Sathavarodom, Amnart Chaiprasert หน่วยงาน : Phramongkutklao Hospital and College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Psychiatric Learning and Meditation ผู้แต่ง : Kanoknan Intabtim หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Programmatic Assessment across Cultural Contexts-Theory, Lessons, and Application ผู้แต่ง : Erik Driessen, Satid Thammasitboon, Atipong Pathanasethpong, Kanyika Chamniprasas, Adam Cohen, Suzanne Schut, Brian John Rissmiller, Moushumi Sur, Supaporn Dissaneevate หน่วยงาน : Maastricht University , Maastricht ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Perspectives of Simulated Patients forTeaching Medical Students in the Pre-clinical Year ผู้แต่ง : Sarawut Suksuphew, Autchara Ngamnoun หน่วยงาน : Suranaree University of Technology ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Personality Assessment: Can It Help to Select the Medical Student? ผู้แต่ง : Anupong Suthamnirand and Nattinee Shinajitpun หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Personality "to be" or "not to be" a doctor ผู้แต่ง : Tappana Sumpatanarax หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
NLP help me! ผู้แต่ง : Maytinee Konkaew หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
National Board of Internal Medicine Examination Scores Predicted bySubspecialty Division Competency ผู้แต่ง : Naowanit Nata, Amnart Chaiprasert, Narittaya Varothai, Chantrapa Sriswasdi หน่วยงาน : Department of Internal Medicine, Phramongkutklao Hospital and College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Multiple Source of Raters for Media Production Assessment about RDU concepts among Preclinical Medical Students: A Generalizability Theory Approach ผู้แต่ง : Anupong Kantiwong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Mock osce relieves anxiety and improves medical students’ confidence related to summative osce ผู้แต่ง : Tipaporn Thongmak, Pairoj Boonlucksiri หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Medical students’ self-reports of professional
misconducts for the application of the National
License Examination (NLE) ผู้แต่ง : N Sirisup and A Lekhakul หน่วยงาน : Center for Medical Competency Assessment and Accreditation ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Medical students, factors for prescription in patient with ST-elevation myocardial infarction: a mixed methods study ผู้แต่ง : Teeranan Angkananard , Panida Issarasenarak, Pawita Teerawattananon, Maneekarn Kosulawath , Varunrut Samrejphol , Kamolnetr Okanurak หน่วยงาน : Department of Medicine, Faculty of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Medical students who suffered from
depression need someone to talk to ผู้แต่ง : Kanjana Wongsiri หน่วยงาน : Maharaj Nakhon Sri Thammarat Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Medical student's attitude and knowledge
following peripheral blood smear interpretation
teaching-learning in Pediatric department ผู้แต่ง : Sumonmaln Klamchuen หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Medical student development for humanized health
care ผู้แต่ง : N Pajaree, M Sunisa, K Pitchaya and P Jarurin หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Medical record audit of the final year medical
students: a potential tool for work-based assessment ผู้แต่ง : S Vasanawathana, K Sriruksa, T Pungtaharn and W Chandrakachorn หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Medical Information seeking behaviors of undergraduate, postgraduate medical students and health science students. ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan, Nattapon Jongkitsomboon หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR
NEW RURAL DOCTOR ผู้แต่ง : Satang Supapon หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
MEDICAL ETHICS AND COMMUNICATION SKILL OSCE: ESSENTIAL FORMATIVE ASSESSMENT FOR
NEW RURAL DOCTOR ผู้แต่ง : Satang Supapon หน่วยงาน : Khon Kaen Regional Hospital, Khon Kaen ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Mail from the Heart: Simulated E-mail to Assess
Knowledge and Communication Skill in Medical
Students ผู้แต่ง : Wasana Hongkan หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
LEARNING STYLE PREFERENCES AMONG MEDICAL UNDERGRADUATES AND POSTGRADUATES IN CHACHOENGSAO, THAILAND ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center, Family Medicine Department, Chachoengsao ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Learning Climate in Vachira Phuket Hospital ผู้แต่ง : Chalermpong Sukontapol หน่วยงาน : Vachira Phuket Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Learning by Doing in Cataract Lesson – The
CBME study ผู้แต่ง : Anant Bhornmata หน่วยงาน : Chumphon Khet Udomsakdi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Learning behaviours and academic performance of the first-year medical students based on course- learning outcomes and the non-grading evaluation ผู้แต่ง : Issarawan Keadkraichaiwat, Chantacha Sitticharoon หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Learners’ Perspective versus Teachers’ Perspective on EntrustableProfessional Activities ผู้แต่ง : Pongthorn Narongroeknawin, Thammanoon Srisaarn, Dusit Staworn หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Keys to thriving in the same assessment system: Comparing the preclinical performance of students from science and non-science backgrounds in a graduate entry medical program ผู้แต่ง : Panisinee Lawasut, Thanakorn Jirasevijinda หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Kahoot Program and Instruction via
Telemedicine Distance Learning Network for 21st Century Learner ผู้แต่ง : Rujapa Pechjarden หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Is MEQ better than MCQ to assess problemsolving
skill in preclinical medical students? ผู้แต่ง : Nampet Ngodngamthaweesuk and Panadda Rojpibulstit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Is gender as an interview bias in multiple
mini-interviews? ผู้แต่ง : Pairoj Boonluksuri หน่วยงาน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Interprofessional activity to enhance medical students’ empathy ผู้แต่ง : Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Internet users' perspective towards
Facebook use by physicians and medical students ผู้แต่ง : Tiyarat Kayankit, Pornjira Pariwatcharakul หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Incorporating telemedicine into a flipped virtual classroom on pediatric COVID-19 care improves educational outcomes. ผู้แต่ง : Aungsumalin Sukthongsa, Penprapa Siripaopradist หน่วยงาน : Mahasarakham hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
In-house exam stem generator to assist with test item creation ผู้แต่ง : Korakrit Imwattana หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Impact of the Admission Systems on Academic Performance, Students behaviours, and Student Perspectives in a Doctor of Medicine Program ผู้แต่ง : Chantacha Sitticharoon, Issarawan Keadkraichaiwat หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Impact of COVID-19 on Fear and stress: comparison of Hybrid and Onsite medical students ผู้แต่ง : Subencha Pinsai, Wannaporn Eaimworawuthikul, chartchai klaisuban, Ekarin Sathusen หน่วยงาน : MEDICAL EDUCATION CENTER OF CHAOPHYA ABHAIBHUBEJHR HOSPITAL, Prachinburi ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
How to use peer evaluation in TBL as a summative assessment from student voice. ผู้แต่ง : Sunee Neesanun, Krittiya Krisuwan หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
How should pre-clerkship students contacttheir teachers - a study in a Southeast Asianmedical school? ผู้แต่ง : Siriyakorn Thanasitthichai, Chanatip Rujinam, Seedarat Suwichanarakul, NatchapatPodee and Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
How did medical students manage difficultpatient encounters? ผู้แต่ง : Siriluk Pongchitsiri, Saraporn Matayart หน่วยงาน : Buddhasothorn Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
How Academic Outcomes and Stress Affect Medical Student Satisfaction: A MultiFactorial Analysis ผู้แต่ง : Peeradon Dutsadeevettakul, Darin Tangsittitum หน่วยงาน : Vajira Hospital, Navamindradhiraj University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
GUIDED SELF-DETERMINATION : A SELF-MANAGEMENT INTERVENTION FOR YOUNG ADULTS WITH TYPE I DIABETES ผู้แต่ง : Bill Haigh, Bodil Rasmussen, Vibeke Zoffmann หน่วยงาน : School of Rural Health, Monash University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Global Rating in Objective StructuredClinical Examination, Comparing BetweenMedical Teachers And Simulated Patients ผู้แต่ง : Wallee sataysai, Boonmee Sathapathayawongs and Woraphol Wilam หน่วยงาน : - ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Wallee Satayasai, Boonmeee Sathapathayawongs, Woraphol Wilam หน่วยงาน : Thammasat University, The Medical council in Thailand ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
GLOBAL RATING IN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION OF MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Wallee Satayasai, Boonmeee Sathapathayawongs, Woraphol Wilam หน่วยงาน : Thammasat University, The Medical council in Thailand ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
GEOGRAPHIC AND TEMPORAL TREND IN THE DISTRIBUTION OF PHYSICIANS UNDER THEGOVERNMENT-INITIATED COLLABORATIVE PROJECT TO INCREASE PRODUCTION OF RURALDOCTORS IN THAILAND ผู้แต่ง : Chamnan P, Arora R, Nitiapinyasakul A หน่วยงาน : Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctors, Ministry of Public Health, Nonthaburi, Sanpasitthirasong Hospital, Ubon Ratchathani ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
From Zoom to In-Person: Exploring the Challenges and Opportunities of Post-COVID19 Medical Education in Thailand ผู้แต่ง : Darin Tangsittitum, Peeradon Dutsadeevettakul หน่วยงาน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
From a normative to criterion-based approach to applying the MCAT scores to applicants to a graduate level medical program ผู้แต่ง : Phattrawan Pisuchpen, Sira Vachatimanont หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Fourth Year Medical Students’ Satisfaction with Clinical Education in SurgerySection in Covid-19 Era ผู้แต่ง : Titima Nasomtrug หน่วยงาน : Clinical Medical Education Center, Udon Thani Hospital, Udon Thani ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Formative MEQ: Can it be the challenging tool for
preclinical medical students in encouraging their
own self-directed learning and improving their
own scores? ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit and Nuchanart Suealek หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
FIVE TIMES IS ENOUGH SKILL’S PRACTICE IN MEDIAL STUDENTS: CASE STUDY IN UVC SKILL ผู้แต่ง : Busaya Santisant หน่วยงาน : Vachiraphuket Hospital. Phuket ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
First-year medical students’ perceptions on early exposure to Evidence based Medicine: a qualitative study ผู้แต่ง : Saranya Prathaithep หน่วยงาน : Sunpasitthiprasong hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Exploring Grading Systems in Undergraduate Medical Programs from Global to Local Perspectives ผู้แต่ง : Sarunyapong Atchariyapakorn หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Evaluation of Procedural Skills Training in
Undergraduate Students: A qualitative study ผู้แต่ง : Suchada Anotayanonth and Taweesak Nopkesorn หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation of multiple-choice question exam analysis of preclinical subjects ผู้แต่ง : Varanya Srisomsak หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Evaluation of e-Learning: Using the AEIOU score ผู้แต่ง : A Khaimook หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Evaluation of curriculum by students: How do students’ perspectives help in curriculum planning? ผู้แต่ง : Sakarn Charoensakulchai, Anupong Kantiwong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine, Bangkok ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Evaluation of comprehensive OSCE at Thammasat
Medical School ผู้แต่ง : Pattharawin Pattharanitima and Pisit Wattanaruangkowit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluation of a weighted scoring method in grading
of underperforming medical students on a medical
neuroscience course ผู้แต่ง : P Dharmasaroja หน่วยงาน : Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Evaluation Based on Community Experience
Report by Medical Students ผู้แต่ง : Srimuang Palangrit หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Evaluate teaching outcomes for new medical
school, How do we do? . Medical Education
Center (MEC) Songkhla hospital, Princess
Narathivas University (PNU), Songkhla Thailand ผู้แต่ง : Pongsatorn Asanasak หน่วยงาน : Sonkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
ESSENTIAL COURSE FOR MEDICAL EDUCATOR (ECME): AN INTEGRATED FACULTY DEVELOPMENTPROGRAM ผู้แต่ง : Kanokwan Sriruksa, Rajin Arora, Araya Khaimook, Achara Nithiapinyasakul หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Hatyai Medical Education Center, The Collaborating Project toIncrease Production of Rural Doctor (CPIRD), Ministry of Public Health ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Enhancing Toward Optimum MCQ-Based Assessment: Integrating Medical Educator and Large Language Model (LLM) - Quantitative Preliminary Data Investigation and Analysis ผู้แต่ง : Rungroj Angwatcharaprakan หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
End-of-class quiz & mini whiteboard response as an assessment for learning method to assess individual students’ learning performance in traditional lecture. ผู้แต่ง : Pornnapa Suriyachai หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chiangmai University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Effects of Health Education by using role play model on 4th year medicalstudents ผู้แต่ง : Sakulrat Srirojana, Yupaporn Rattanaseth, Bussarin Khianman หน่วยงาน : Kalasin Medical Education Center, Kalasin ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
Effective and efficient one-week teaching of
integrated endocrine system ผู้แต่ง : Nuanthip Kamolvarin หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
Does the order of final year surgical
clerkship rotation influence on student's score? ผู้แต่ง : Chira Trairongchitmoh หน่วยงาน : Sanpasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Differences in Clinical Science Comprehensive
Examination Scores (MEQ) between 6th-year
students at Faculty of Medicine, Ramathibodi
Hospital, and community-based medical school
students ผู้แต่ง : C. Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
DIFFERENCE IN TEST SCORES BETWEEN EARLY AND LATE FINISHERS OF THE MCQS TEST. ANOBSERVATIONAL STUDY DURING MEDICAL SCHOOL EXIT EXAMINATION ผู้แต่ง : Wongwandee M, Paritakul P หน่วยงาน : Srinakharinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Diagnostic Assessment of Emergency Obstetrics and Gynecology Simulations for the Internships ผู้แต่ง : Pornpimon Nittiwatthanawit หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Development of the structured rating scale for assessment of fifth-year medical students’ performance in Case-based learning class ผู้แต่ง : Voraluck Phatarakijnirund, Tim Phetthong หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Development of Basic Life SupportPerformance Score for Health Care Providers ผู้แต่ง : Jaiprapas Wongwatroj, ThaninLokeskrawee and Jayanton Patumanond หน่วยงาน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Deploying multifaceted assessment tools for community-based medical education, Holistic significance in assessment ผู้แต่ง : Theerayoot Wongkooprasert หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Core clinical skills competency in internists
graduated from different training tracks ผู้แต่ง : Nawarat Aroonyadech หน่วยงาน : Sunprasitthiprasong Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Contribution of examiner variation and patient
heterogeneity in long case examination ผู้แต่ง : N Chierakul and S Danchaivijitr หน่วยงาน : Siriraj Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Comparison of X-ray SAQ scores for ClinicalScience Comprehensive Examination between5th-year Students of Faculty of MedicineRamathibodi Hospital and Community-basedMedical Program ผู้แต่ง : Chardpraorn Ngarmukos, Namphueng Plungpongpan, Supin Liawwanich and Thitiporn Suwatanapongched หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Comparison of clinical science comprehensive
examination performance in different groups of
medical students based on their cumulative GPA
at 3rd year ผู้แต่ง : C Ngarmukos, S Liawwanich, N Plungpongpan, P Phuapradit and S Wanvarie หน่วยงาน : Ramathibodi hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2014 | |
COMPARISON OF ACADEMIC ACHIEVEMENT IN CLINICAL PHASE BETWEEN THE JOINT MEDICALPROGRAM (SWU - UON) AND THE REGULAR MEDICAL PROGRAM ผู้แต่ง : Paritakul P, Choomchuay N, Thongsaard W, Wongwandee M หน่วยงาน : Srinakarinwirot University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Comparing the Effectiveness of PowerPoint and Prezi as Learning Media in Medical Education ผู้แต่ง : Pundaree Benjarattanaporn หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Comparative study of two summativeexaminations vs. a single summative examinationin nursing students: Experience from ThammasatUniversity ผู้แต่ง : Panadda Rojpibulstit, Nuchanart Suealak and Kadsanee Moolpo หน่วยงาน : Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Class ability levels vary with course of study? ผู้แต่ง : Manavika Punnan หน่วยงาน : Medical Educaton Center (MEC) of Queen Savang Vadhana Memorial Hospital ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
Characteristics associated with difficult items in 4th year OB-GYN multiple choice questions ผู้แต่ง : pornnapa suriyachai, Kanokrot Kovjiriyapan หน่วยงาน : Medical Education Center Phayao Hospital, Phayao ปีที่นำเสนอ : 2022 | |
CAN VISITING THE THAI'S FATHER OF MODERN MEDICINE MUSEUM INSPIRE THAI MEDICAL
STUDENTS? ผู้แต่ง : Sithtichok Laohawilai หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center, Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Assessment outcomes of clinical teaching competency and its association with professional fulfilment in Thai clinician teachers ผู้แต่ง : Arunee Tipwong หน่วยงาน : Surat Thani Hospital, Thailand ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of using an online game to improve plain radiograph interpretation skill in 4th year medical students ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan หน่วยงาน : Lampang hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of the effectiveness of online learning during the COVID-19 pandemic in diagnostic radiology curriculum at Lampang hospital. ผู้แต่ง : Sapawan Seesuwan หน่วยงาน : Lampang hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of Teaching Methods in 5th-year Medical Students: A Comparison between Online and Onsite Approaches in the Emergency Department Rotation ผู้แต่ง : Noppadon Seesuwan หน่วยงาน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Assessment of Rational Drug Use walk rally
in enhancing awareness of medication use
rationally among recent graduated medical
students in Northern Thailand ผู้แต่ง : Roungtiva Muenpa หน่วยงาน : Lampang Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
Assessment of medical research competency in residence ผู้แต่ง : S Saranrittichai หน่วยงาน : Khon Kaen Hospital ปีที่นำเสนอ : 2010 | |
Assessing the Longitudinal Integrated Clerkship Program: Stakeholders' Perspectives on Learning Outcomes and Constraints - A Program Evaluation Survey ผู้แต่ง : Pairoj Boonlusiri, Tipaporn Thongmak หน่วยงาน : Hatyai Hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
ARTS AND SURGERY: DOES DRAWING SKILL CORRELATE WITH SURGICAL SKILL? ผู้แต่ง : Kantaphong Thongrong, Kornchai Thangtong, Sopark Manasnayakorn, Vorapat Inkarojrit,Danai Wangsaturaka หน่วยงาน : Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2016 | |
Artificial Intelligence Improved Clinical Skills Assessment in Medical Students. ผู้แต่ง : Piyaporn sirijanchune, Panomkorn Lakham หน่วยงาน : Chiangrai Prachanukroh hospital ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
Application of the CIPP-Model in Evaluating Undergraduate Medical Research Module for Continuation of Professional Development: Student perspective ผู้แต่ง : Sethapong Lertsakulbunlue หน่วยงาน : Phramongkutklao College of Medicine ปีที่นำเสนอ : 2024 | |
A sound mind in a sound body: Early exposure of
medical students to health promotion ผู้แต่ง : S Dussawan, W Panu and S Jettawan หน่วยงาน : Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2012 | |
360-degree evaluation for clinicalperformance assessment in medical students:Does it work for all? ผู้แต่ง : Wasana Hongkan, James Tisyakorn and Keeratiya Kanjanauthaisiri หน่วยงาน : Collaborative Project to Increase Production of Rural Doctor ปีที่นำเสนอ : 2018 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.