Asia Pacific Medical Education Conference (APMEC) | |
---|---|
USING TEAM-BASED LEARNING TO ENGAGE NURSING STUDENTS IN LEARNING LEGAL AND ETHICAL ISSUES IN PSYCHIATRY ผู้แต่ง : Suttharangsee W หน่วยงาน : Faculty of Nursing, Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
THE JOURNEY OF KNOWLEDGE FOR THE MULTIDISCIPLINARY TEAM WITH KAHOOT PROGRAMME ผู้แต่ง : Pechjaroen R หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
THE EFFECTIVENESS OF ONLINE TEACHING VS GROUP-BASED PERSONAL TEACHING IN SONGKHA HOSPITAL FOR THREE-YEAR CLINICAL MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Leetanapon R หน่วยงาน : Internal Medicine, Education Centre, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
TEN YEARS OF EXPERIENCE,ZERO TO SUCCESS OF MEDICAL EDUCATION CENTRE IN RURAL AREAS OF NORTHEASTERN OF THAILAND ผู้แต่ง : Surawongsin A*, Titipungul T หน่วยงาน : Medical Education Centre, Mahasarakham Hospital ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
SYSTEMATIC PROCEDURAL SKILL TEACHING TOWARDS PATIENT SAFETY ผู้แต่ง : Tantiworawit A*, Salee P, Chaiwarith R, Limsukon A, Tajarernmuang P, Kasitanon N หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chiang Mai University ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
PROMOTING PATIENT SAFETY SKILL OF POSTGRAD MEDICAL STUDENT BY USING STUDENTS' TRANSFORMATIVE THEATERS BASED ผู้แต่ง : Danphithaktrakoon W*, Kangwanwongpaisan C, Wongvilairat S หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF MEDICAL, NURSING AND PHARMACY STUDENTS TOWARDS INTER-PROFESSIONAL EDUCATION (IPE): A PROJECT ON PATIENT SAFETY AT PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY ผู้แต่ง : Lekhakula A*,Thiangchanya P,Thanawuth N, Warachit B, Suntharasat T หน่วยงาน : Hat Yai Medical Education Centre, Hat Yai Municipal Hospital ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
MODIFIED ESSAY QUESTION AS AN INSTRUMENT ASSESSING IMPROVEMENT OF COGNITIVE COMPETENCIES IN THE COURSES OF HEALTH AND DISEASE OF ADULTS AND ELDERLY FOR THE 4TH YEAR AND 5TH YEAR MEDICAL STUDENTS AT PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY ผู้แต่ง : Sangthawan P*, Kawla-Ierd J, Achirapanyakorn C หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Prince of Songkla University ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
LEARNING PATTERNS WITH THE TEACHING DEVELOPMENT OF PHYSICAL MEDICINE AND REHABILITATION SUBJECT FOR LEARNERS IN THE 21ST CENTURY ผู้แต่ง : Sirisopon D หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Centre ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
HOW THAI PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS DO SELF LEARNING IN SMALL GROUP SEMINAR AND EFFECT ON PERFORMANCES ผู้แต่ง : Naothavorn W*, Muanprasat C, Puranitee P, Pakakasama S, Chatsudthipong V หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Ramathibodi Hospital, Mahidol University ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
FACTORS INFLUENCING THE ACCEPTANCE OF MEDICAL STUDENTS' PARTICIPATION IN PELVIC EXAMINATION OF OUT-PATIENTS FROM DEPARTMENT OF OBSTETRICS AND GYNECOLOGY ผู้แต่ง : Deesaen N*, Amatyakul P, Chaiyamahapruk S, Sutantikorn K, Phonngoenchai P หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Naresuan University ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
EVALUATION OF THE STUDENT-ENGAGED STUDY SKILLS COURSE FOR FACILITATING YEAR 2 MEDICAL STUDENTS THROUGH THEIR TRANSITIONAL PERIOD: A QUESTIONNAIRE-BASED STUDY ผู้แต่ง : Tiyarattanachai T*, Riewruja K, Jameekornkul P, Wongsawat J, Wangsaturaka D หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
COPD INTERPROFESSIONAL LEARNING FOR THE REAL WORLD PRACTICE ผู้แต่ง : Klaipim C หน่วยงาน : Burapa University, Chaopraya Abhaiphubejhr Hospital ปีที่นำเสนอ : 2019 | |
COMMUNITY-SERVICE EXPERIENCE DURING PRECLINICAL YEAR CAN BUILD CONFIDENCE IN URINE ANALYSIS SKILL OF THAMMASAT MEDICAL STUDENT ผู้แต่ง : Chamod P*, Ekarattanawong S, Thuppia A หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2019 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.