ALL202420232022202120202019201820172016

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 6 รายการ

Asia Pacific Medical Education Conference (APMEC)
STRESS LEVEL VS GENDER, STUDY PROGRAM. IS IT SIGNIFICANTLY DIFFERENT?

ผู้แต่ง : Assawawethmongkon I*, Junprung T, Wanaporn W, Aroonratana S, Nuallaong W
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
ROLE MODEL'S PROVERBS AND SELF REFLECTION INTEGRATED WITH FLIP-CLASSROOM TECHNIQUE, A MORE FUN PROFESSIONALISM CLASS WHILE INSPIRING MEDICAL STUDENTS.

ผู้แต่ง : Asanasak K*, Bhutthachart P, Techato C, Chutip C
หน่วยงาน : Family Medicine and Palliative Medicine and Rehabilitation, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
EFFECT OF STRESS ON THAI MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Siriloetthananon P*, Asanasak K, Kanjanaporn W
หน่วยงาน : Departments of Rehabilitation and Paediatrics, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
EDUCATIONAL BENEFIT OF PEER-ASSISTING MOCK OSCE AMONG MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Vanichranun W*, Tosamraan S, Chatpermporn S, Vaivoothpinyo S, Hongkan W
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center, Chonburi Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
DO LINE-GROUP REINFORCE LEARNING IN SURGICAL PROGRAM?

ผู้แต่ง : Asanasak P
หน่วยงาน : Medical Education Centre, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
CORRELATION BETWEEN ACADEMIC PERFORMANCE AND STRESS LEVEL AMONG PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS OF THAMMASAT UNIVERSITY, THAILAND

ผู้แต่ง : Junprung T*, Wanaporn W, Assawawethmongkon I, Aroonratana S, Nuallaong W
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.