Asia Pacific Medical Education Conference (APMEC) | |
---|---|
STRESS LEVEL VS GENDER, STUDY PROGRAM. IS IT SIGNIFICANTLY DIFFERENT? ผู้แต่ง : Assawawethmongkon I*, Junprung T, Wanaporn W, Aroonratana S, Nuallaong W หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
ROLE MODEL'S PROVERBS AND SELF REFLECTION INTEGRATED WITH FLIP-CLASSROOM TECHNIQUE, A MORE FUN PROFESSIONALISM CLASS WHILE INSPIRING MEDICAL STUDENTS. ผู้แต่ง : Asanasak K*, Bhutthachart P, Techato C, Chutip C หน่วยงาน : Family Medicine and Palliative Medicine and Rehabilitation, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
EFFECT OF STRESS ON THAI MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Siriloetthananon P*, Asanasak K, Kanjanaporn W หน่วยงาน : Departments of Rehabilitation and Paediatrics, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
EDUCATIONAL BENEFIT OF PEER-ASSISTING MOCK OSCE AMONG MEDICAL STUDENTS ผู้แต่ง : Vanichranun W*, Tosamraan S, Chatpermporn S, Vaivoothpinyo S, Hongkan W หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center, Chonburi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
DO LINE-GROUP REINFORCE LEARNING IN SURGICAL PROGRAM? ผู้แต่ง : Asanasak P หน่วยงาน : Medical Education Centre, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018 | |
CORRELATION BETWEEN ACADEMIC PERFORMANCE AND STRESS LEVEL AMONG
PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS OF THAMMASAT UNIVERSITY, THAILAND ผู้แต่ง : Junprung T*, Wanaporn W, Assawawethmongkon I, Aroonratana S, Nuallaong W หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018 |
2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.