CORRELATION BETWEEN ACADEMIC PERFORMANCE AND STRESS LEVEL AMONG
PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS OF THAMMASAT UNIVERSITY, THAILAND
ผู้แต่ง : Junprung T*, Wanaporn W,
Assawawethmongkon I, Aroonratana S,
Nuallaong W หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
DO LINE-GROUP REINFORCE LEARNING IN SURGICAL PROGRAM?
ผู้แต่ง : Asanasak P หน่วยงาน : Medical Education Centre, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
EDUCATIONAL BENEFIT OF PEER-ASSISTING MOCK OSCE AMONG MEDICAL STUDENTS
ผู้แต่ง : Vanichranun W*, Tosamraan S, Chatpermporn S, Vaivoothpinyo S, Hongkan W หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center, Chonburi Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
EFFECT OF STRESS ON THAI MEDICAL STUDENTS
ผู้แต่ง : Siriloetthananon P*, Asanasak K,
Kanjanaporn W หน่วยงาน : Departments of Rehabilitation and
Paediatrics, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
ROLE MODEL'S PROVERBS AND SELF REFLECTION INTEGRATED WITH FLIP-CLASSROOM TECHNIQUE, A MORE FUN PROFESSIONALISM CLASS WHILE INSPIRING MEDICAL STUDENTS.
ผู้แต่ง : Asanasak K*, Bhutthachart P,
Techato C, Chutip C หน่วยงาน : Family Medicine and
Palliative Medicine and Rehabilitation, Songkhla Hospital ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
STRESS LEVEL VS GENDER, STUDY PROGRAM. IS IT SIGNIFICANTLY DIFFERENT?
ผู้แต่ง : Assawawethmongkon I*, Junprung T,
Wanaporn W, Aroonratana S, Nuallaong W หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University ปีที่นำเสนอ : 2018