ALL202420232022202120202019201820172016

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 48 รายการ

ลำดับ Asia Pacific Medical Education Conference (APMEC)
1USING TEAM-BASED LEARNING TO ENGAGE NURSING STUDENTS IN LEARNING LEGAL AND ETHICAL ISSUES IN PSYCHIATRY

ผู้แต่ง : Suttharangsee W
หน่วยงาน : Faculty of Nursing, Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
2TWELVE TIPS FOR STUDENT REPRESENTATIVES IN AN UNDERGRADUATE CURRICULUM COMMITTEE

ผู้แต่ง : Phongkhun K*, Soonthornchat N, Pataradool T, Techavoranant S, Wangsaturaka D
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2020
2020
3TRANSFORMATIVE LEARNING WORKSHOP FOR MEDICAL STUDENTS: HOW TO TURN CATERPILLAR INTO BUTTERFLY?

ผู้แต่ง : Thangsittichok S
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Naresuan University
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
4THE TIPS FOR DEVELOPING THE CARTOON BASED HANDOUTS: THE RESULT FROM QUALITATIVE STUDY

ผู้แต่ง : Wongprom I*, Sukhato K, Junhasavasdikul D
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
5THE JOURNEY OF KNOWLEDGE FOR THE MULTIDISCIPLINARY TEAM WITH KAHOOT PROGRAMME

ผู้แต่ง : Pechjaroen R
หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Centre
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
6THE FIFTH-YEAR MEDICAL STUDENTS' PERCEPTIONS ABOUT SELF-STUDY

ผู้แต่ง : Nimmankiatkul S*, Kaimuk P, Sukhato K, Worasuwannarak W
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Ramathibodi Hospital Medical School
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
7THE EFFECTS OF SELF REFLECTION ON BURNOUT SYNDROME AND SELF-ESTEEM IN CLINICAL YEAR MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Chaiyaput T*, Aroonpairodjanakul N, Parodom T, Charonpongsuntorn C
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2021
2021
8THE EFFECTIVENESS OF ONLINE TEACHING VS GROUP-BASED PERSONAL TEACHING IN SONGKHA HOSPITAL FOR THREE-YEAR CLINICAL MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Leetanapon R
หน่วยงาน : Internal Medicine, Education Centre, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
9THE ACCURACY RATE OF WHOLE SLIDE IMAGING IN DIAGNOSIS OF NON-GYNAECOLOGICAL CYTOPATHOLOGY IN ANATOMICAL PATHOLOGY RESIDENTS

ผู้แต่ง : Titipungul T
หน่วยงาน : Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
10TEN YEARS OF EXPERIENCE,ZERO TO SUCCESS OF MEDICAL EDUCATION CENTRE IN RURAL AREAS OF NORTHEASTERN OF THAILAND

ผู้แต่ง : Surawongsin A*, Titipungul T
หน่วยงาน : Medical Education Centre, Mahasarakham Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
11SYSTEMATIC PROCEDURAL SKILL TEACHING TOWARDS PATIENT SAFETY

ผู้แต่ง : Tantiworawit A*, Salee P, Chaiwarith R, Limsukon A, Tajarernmuang P, Kasitanon N
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chiang Mai University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
12STUDENTS' REFLECTION ON PASSING NATIONAL LICENCE EXAMINATION IN THAILAND

ผู้แต่ง : Boonluksiri P
หน่วยงาน : Medical Education Centre, Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
13Student Engagement Workshop: A Student-Led Initiative to lgnite Passion and Drive in Medical Education

ผู้แต่ง : Laungsuwan T, Pothikamjorn T, Piyanirun K, Ratanapraisorn S
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
14STRESS LEVEL VS GENDER, STUDY PROGRAM. IS IT SIGNIFICANTLY DIFFERENT?

ผู้แต่ง : Assawawethmongkon I*, Junprung T, Wanaporn W, Aroonratana S, Nuallaong W
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
15SIMPLE QUESTIONNAIRES AND CURRICULUM DEVELOPMENT

ผู้แต่ง : Arunnart M
หน่วยงาน : Princess of Narathivas University
ปีที่นำเสนอ : 2020
2020
16SELF-ASSESSMENT: RURAL COMMUNITY-BASED LEARNING OUTCOMES EFFECT TO PROFESSIONAL DEVELOPMENT

ผู้แต่ง : Prommin N*, Tienthavorn V, Nantatong N, Nabheerhong P, Chaichan W
หน่วยงาน : University of Phayao
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
17ROLE MODEL'S PROVERBS AND SELF REFLECTION INTEGRATED WITH FLIP-CLASSROOM TECHNIQUE, A MORE FUN PROFESSIONALISM CLASS WHILE INSPIRING MEDICAL STUDENTS.

ผู้แต่ง : Asanasak K*, Bhutthachart P, Techato C, Chutip C
หน่วยงาน : Family Medicine and Palliative Medicine and Rehabilitation, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
18REDESIGN CASE-BASED DISCUSSION IN COACHING CLINICAL SKILL FOR THE NOVICE AND IN-DIFFICULT MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Srisai S*, Promsopa K
หน่วยงาน : Family Medicine and Rehabilitation, Medicine, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2020
2020
19Quality Assessment of Elective Experiences

ผู้แต่ง : Suvarnabhumi K, Komolsuradej N,Choomalee K, Saelue J
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2024
2024
20PROMOTING PATIENT SAFETY SKILL OF POSTGRAD MEDICAL STUDENT BY USING STUDENTS' TRANSFORMATIVE THEATERS BASED

ผู้แต่ง : Danphithaktrakoon W*, Kangwanwongpaisan C, Wongvilairat S
หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Centre
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
21PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF MEDICAL, NURSING AND PHARMACY STUDENTS TOWARDS INTER-PROFESSIONAL EDUCATION (IPE): A PROJECT ON PATIENT SAFETY AT PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY

ผู้แต่ง : Lekhakula A*,Thiangchanya P,Thanawuth N, Warachit B, Suntharasat T
หน่วยงาน : Hat Yai Medical Education Centre, Hat Yai Municipal Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
22PATIENT ATTITUDES TOWARDS CLINICAL CLERKSHIP MEDICAL STUDENTS USING SMARTPHONES DURING CLINICAL ATTENUATION

ผู้แต่ง : Amatyakul P
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Naresuan University
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
23MODIFIED ESSAY QUESTION AS AN INSTRUMENT ASSESSING IMPROVEMENT OF COGNITIVE COMPETENCIES IN THE COURSES OF HEALTH AND DISEASE OF ADULTS AND ELDERLY FOR THE 4TH YEAR AND 5TH YEAR MEDICAL STUDENTS AT PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY

ผู้แต่ง : Sangthawan P*, Kawla-Ierd J, Achirapanyakorn C
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Prince of Songkla University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
24MEDICAL STUDENTS' PERCEPTIONS OF WARD ROUNDS IN THE UNDERGRADUATE MEDICAL CURRICULUM

ผู้แต่ง : Kamlungkuea T*, Kositkuljorn C, Sukhto K
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Ramathibodi Hospital Medical School
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
25MEDICAL INTERNS OF THE ROYAL THAI AIR FORCE AND THEIR PERSPECTIVE TOWARDS FUTURE MEDICAL CAREER: STAYING OR LEAVING?

ผู้แต่ง : Na Bangxang P*, Taweesedt PT
หน่วยงาน : Medical Services of the Royal Thai Airforce, Chandrubeksa Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
26LONGTERM RESULT OF ROLE-PLAY IN TEACHING MEDICAL ERROR DISCLOSURE

ผู้แต่ง : Thangjui S*, Emsiriratn P, Sakulpaptong W, Suantawee K, Wongjeeraphat T, Wangsaturaka D
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
27LEARNING PATTERNS WITH THE TEACHING DEVELOPMENT OF PHYSICAL MEDICINE AND REHABILITATION SUBJECT FOR LEARNERS IN THE 21ST CENTURY

ผู้แต่ง : Sirisopon D
หน่วยงาน : Somdejphrajaotaksinmaharaj Hospital Medical Education Centre
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
28IDENT IFY ING THE IDEAL FEATURES OF THE G IFTED PROGRAMME FOR THE UNDERGRADUATE MEDICAL EDUCATION: A STUDENT PERSPECTIVE

ผู้แต่ง : Techavoranant S*, Rianpairoj T, Pataradool T, Srithawatpong N, Udomsub C, Jongmekwamsuk K
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2020
2020
29HOW THAI PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS DO SELF LEARNING IN SMALL GROUP SEMINAR AND EFFECT ON PERFORMANCES

ผู้แต่ง : Naothavorn W*, Muanprasat C, Puranitee P, Pakakasama S, Chatsudthipong V
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
30HEALTH PROMOTION CAMPAIGN FROM STUDENT APPROACH THE LESSON LEARNED FOR THE UPCOMING MEDICAL DOCTOR

ผู้แต่ง : Bunplook N*, Kongphiromcheun M, Phatinawin P, Rojpibulstit P
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
31FACULTY ASSESSMENT OF OBSTACLES AND OPPORTUNITIES IN FIRST YEAR MEDICAL AND DENTAL STUDENT'S RESEARCH: SELF DEVELOPMENT PROJECT

ผู้แต่ง : Nimkuntod P*, Tongdee P, Uengarporn N, Ratanakeereepun K
หน่วยงาน : Suranaree University of Technology
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
32FACTORS INFLUENCING THE ACCEPTANCE OF MEDICAL STUDENTS' PARTICIPATION IN PELVIC EXAMINATION OF OUT-PATIENTS FROM DEPARTMENT OF OBSTETRICS AND GYNECOLOGY

ผู้แต่ง : Deesaen N*, Amatyakul P, Chaiyamahapruk S, Sutantikorn K, Phonngoenchai P
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Naresuan University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
33FACTOR RELATED TO RETENTION OF DOCTOR WHO GRADUATED FROM VALA MEDICAL EDUCATION CENTRE IN SOUTHERN BORDER PROVINCE OF THAILAND

ผู้แต่ง : Chaojin T*, Denpreechawong R, Ben-Arfin A, Yengkaneh S, Samalee Z
หน่วยงาน : Yala Medical Educational Centre, Yala Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
34EVALUATION OF THE STUDENT-ENGAGED STUDY SKILLS COURSE FOR FACILITATING YEAR 2 MEDICAL STUDENTS THROUGH THEIR TRANSITIONAL PERIOD: A QUESTIONNAIRE-BASED STUDY

ผู้แต่ง : Tiyarattanachai T*, Riewruja K, Jameekornkul P, Wongsawat J, Wangsaturaka D
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
35EFFECTS OF USING AUDIENCE RESPONSE SYSTEMS (KAHOOT AND GOOGLE FORM AND SHEETS) ON LEARNING OF MEDICAL STUDENTS IN A LARGE CLASS

ผู้แต่ง : Lertsiripatarajit V*, Sitticharoon C, Maprapho P, Keadkraichaiwat I
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2020
2020
36EFFECT OF STRESS ON THAI MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Siriloetthananon P*, Asanasak K, Kanjanaporn W
หน่วยงาน : Departments of Rehabilitation and Paediatrics, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
37EFFECT OF PLAYING SMARTPHONE AND SOCIAL NETWORK ON SLEEP PROBLEM IN MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Boonluksiri P*, Kasemsat K, Netiwuttisarn W
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Centre, Hatyai Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
38EDUCATIONAL BENEFIT OF PEER-ASSISTING MOCK OSCE AMONG MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Vanichranun W*, Tosamraan S, Chatpermporn S, Vaivoothpinyo S, Hongkan W
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center, Chonburi Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
39DO LINE-GROUP REINFORCE LEARNING IN SURGICAL PROGRAM?

ผู้แต่ง : Asanasak P
หน่วยงาน : Medical Education Centre, Songkhla Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
40DEVELOPING THE INSTRUMENT TO STUDY STUDENT PERSPECTIVES ON RESEARCH IN UNDERGRADUATE MEDICAL EDUCATION

ผู้แต่ง : Phadungsaksawasdi K*, Wongjarupong A, Wangsaturaka D
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Chulalongkorn University
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
41DELAYED GRADUATION IN MEDICAL STUDENT FROM YALA MEDICAL EDUCATION CENTRE, YALA HOSPITAL, YALA, THAILAND

ผู้แต่ง : Rojana-udomsart A*, Samah N, Towae S, Tangsinmankong S
หน่วยงาน : Yala Medical Education Centre, Yala Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2017
2017
42CORRELATION BETWEEN ACADEMIC PERFORMANCE AND STRESS LEVEL AMONG PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS OF THAMMASAT UNIVERSITY, THAILAND

ผู้แต่ง : Junprung T*, Wanaporn W, Assawawethmongkon I, Aroonratana S, Nuallaong W
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2018
2018
43COPD INTERPROFESSIONAL LEARNING FOR THE REAL WORLD PRACTICE

ผู้แต่ง : Klaipim C
หน่วยงาน : Burapa University, Chaopraya Abhaiphubejhr Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
44COMPARISONS OF EDUCATIONAL FACTORS AND STRESS LEVEL BETWEEN STUDENTS WHO CHANGED AND DID NOT CHANGE THEIR VARK LEARNING STYLE FROM THE FIRST TO THE SECOND PRECLINICAL YEAR

ผู้แต่ง : Lertsiripatarajit V*, Sitticharoon C, Maprapho P, Keadkraichaiwat I, Charoenngam N, Maikaew P
หน่วยงาน : Faculty of Medicine Siriraj Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2020
2020
45COMMUNITY-SERVICE EXPERIENCE DURING PRECLINICAL YEAR CAN BUILD CONFIDENCE IN URINE ANALYSIS SKILL OF THAMMASAT MEDICAL STUDENT

ผู้แต่ง : Chamod P*, Ekarattanawong S, Thuppia A
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Thammasat University
ปีที่นำเสนอ : 2019
2019
46CARTOON-STYLE HANDOUTS AND THEIR EFFECTIVENESS RELATIVE TO TRADITIONAL-STYLE HANDOUTS IN AN ASSIGNED SELF-STUDY SESSION OF PRECLINICAL MEDICAL STUDENTS; RANDOMIZED CONTROLLED TRIALS. (CARTOON STUDY)

ผู้แต่ง : Junhasavasdikul D*, Srisangkaew S, Theera-Ampornpunt N, Anothaisintawee T, Sukhato K, Dellow A
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016
47BURNOUT SYNDROME AND ASSOCIATED FACTORS IN CLINICAL YEAR MEDICAL STUDENTS

ผู้แต่ง : Aroonpairodjanakul N*, Parodom T, Chaiyabut T, Charonpongsuntorn C
หน่วยงาน : Faculty of Medicine, Srinakharinwirot University
ปีที่นำเสนอ : 2021
2021
48A PROSPECTIVE PILOT STUDY EVALUATING "SHOCKABLE RHYTHM ADVANCED CARDIAC LIFE SUPPORT ROLE PLAY EXERCISE"

ผู้แต่ง : Manatiwson S
หน่วยงาน : Medical Education Centre, Buddhasothorn Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2016
2016

2022 © Faculty of Medicine, Prince of Songkla University.